TTT deel 111

Ikke ook weer thuis, met een hondje extra. De jongste bij hen is bij ons aan het logeren voor een dag of 4. Zaterdag komen ze haar weer halen!

Nu eerst slapen, morgen lees ik wel bij…ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk!

@Toos: Ja, maar dan steken ze er uit denk ik, als ik die TL in die oude zou doen. :lol: Je wilt het niet geloven, maar het hele binnenwerk van mijn oude koffer is stuk gegaan van al dat gereis van mij.

@Beps: Nou, leukkkkkkkkk en veel plezier er mee en weltrusten voor zo en blijf vooral zo vrolijk. :slapen: :dag:

Snap wel dat je koffer van binnen kapot is, is van de plakstrips van de tena’s enzo:lol::lol:

Ik ga de hond uitlaten :smoke:, neem nog een neut en dan mn mandje opzoeken, Slaap lekker en tot morgen maar weer:dag::slapen:

@Toos: Ik doe ze nooit los in de koffer hoor. Altijd netjes in een doosje en dan heb ik zelfs nog de mini ladies, dus kan haast niet daarvan zijn. Nee, echt gewoon van al dat gereis van hot naar her.

Maargoed… ladies en heer… ik denk dat ik ook maar ga slapen. In ieder geval zo naar boven en kijken of er nog ergens een avondmarkt is. :slight_smile:

Weltrusten all en tot morgen weer. Toos doe jij het :idea: even uit? AUB.

@Roanna: :idea: is uit, zal nog een kaarsje laten branden voor de laatkomers. Gaat vanzelf uit, dus kan wel blijven staan:dag:http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lampen/5.gif

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/057.gif

:idea:

Ik ben weer wakker…wat een pieppert is dat zeg… en vreten… Aiji doet er 3-4 min over, en Mirai vreet in 3-4 sec die bak leeg!!! Dus Mirai in de bench tot Aiji klaar is met eten…:retard:

Nieuwe dag, straks weer werken…

me too, nieuwe dag en zo werken…
laatste dag en had moeite mn bed uit te komen… brbrbr k-k-koud!

goedemorgen meiden.

Bloem dat zijn 2 mooie doelen voor jou
Beps…logeerwoef is een vreetbaal dus, hahahaha handjes vol dus voor jou
Roanna nice suitcase die kan er weer een paar jaar tegen aan, handig met 4 wielen…
Toos gefeliciteerd met je dochter, kan maar binnen zijn nietwaar het eerste examen.
Hier alles rustig, koud ja en met de recessie daar zijn ze hier al lang mee bezig maar ik wordt er niet warm of koud van.

Goede morgen … kantoordag dus heb niet veel tijd. Moet me opkalefateren he en de taxi was zooooooo laat. Toos had een mooie update dus sluit me daar lekker bij aan.

Tot straks!!!

Hahaha… hier is het net animal planet haha!!!

Heerlijk om naar te kijken!

:dag:

Goeiemorgen!!!

Ik vandaag vrij en moet vanmiddag naar een verjaardag… :frowning: bah… geen zin in :wink:

Dus ik spreek jullie morgen wel weer!!! :kus:

en waarom morgen pas??? Kan nu toch ook nog!!!

Haha ja dat is waar… Maar ik ga zo weer offline… Moest alleen ff mail versturen… :wink:

:GERMANY:Bloem29 : 29 januari: Erfurt:GERMANY:

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goedemorgen,

Wat later dan anders,maar kon internet niet op en broer kwam auto halen…

Beps,een vreter als logee,was hij wel rustig vanacht?
Bloem,laatste dagje,lekker hoor.
Cyn,lekker vrij dagje,maar geen zin in verjaardag,ga je toch niet…

fijne dag allemaal

Goedemorgen all.

@Beps: Zo te zien dus… lekker druk mee, maar wel leuk toch?

@Cynthia: Goh, dus dat heb jij ook weleens, geen zin an om naar een verjaardag te gaan. :lol: Nou, toch veel plezier hoor.

@Viva: Ook al even hier wezen kijken, maar nu zeker weer errug druk.

@Marion: Weer naar kantoor dus voorlopig ook niet even hier te zien en de rest allemaal druk met hun bezigheden, zo te zien.

@TRL: Nog niet gezien, maar kan nog he!! :dag: Oh, is er alllllllllllll. :dag:

Ik ga zo ook nog even snel wat doen en dan weer wegwezen. :arrow:

Voor ik het vergeet… Bloem: fijne reis!!! :dag: