TTT deel 111

Toos,denk aan jullie.

Linda,vertel vertel…

Viva,heb ff op justeat.nl gekeken,maar hier nog maar 4 restaurants en allemaal pizzeria’s

Nu de boel schoonmaken,want kids hebben gisteren toch wel het een en ander geknoeid

fijne dag allemaal

Goedemorgen all.

@TRL: Heel veel plezier vandaag met Marion en N. Lekker gezellig ff beppen over ditjes en datjes en natuurlijk de kleine C. bewonderen.

@Linda: Ben het met Beps eens… gedraag je. :lol: :lol: :wub:

@Beps: Zie dat je er nog bent. :paranoid: Jij weltrusten voor zo en tot laters.

@Marion: Heel veel plezier bij TRL.

@Toos: Niets bijzonders te melden, dan dat julie al wisten, dus weer afwachten. :kus: Denk natuurlijk ook aan jullie.

By the way… als wij ook weer op vakantie zouden gaan, is dat ook eind September. :vak02: Goh, ook toevallig he?

Zo, ga ff mijn haar in de kleur zetten.

Goede morgen …
Het werk achter zit erop voor vandaag, zo meteen maar eens de douche in want ik ga op pad vandaag he! Heb er zin in en ben zo benieuwd naar de kleine man. Zo gaaf altijd die kleintjes.

@Toos
Denk aan jullie … :kus:

@Beps
Boodschappen al gedaan en ligt lekker te pitten, als het goed is.

@Linda
Drie op een rij!!! Gedraag je :lol:

@TRL
Ze kunnen me toch een partij kliederen die kids. En met hoe meer bij elkaar, hoe erger het wordt. Dan zijn pannenkoeken nog niet zo erg maar de stroop, jam of poedersuiker die erop moet. Krijg je zo’n lekkere plakboel van en meestal zit het waar het niet moet zitten. Maar met z’n allen eten is wel heel gezellig en dat maakt al veel goed.

@Roanna
Dan ga je Linda en Jac ook net missen in het najaar. Jammer … geen minimeeting.

@Crazy
Het is zover … morgen mag je weer :smiley: !
Het wordt een beetje moeilijk om een leuke foto te vinden voor je, ik geloof dat we zo ze zo ongeveer allemaal gehad hebben :wink: … geintje. Het is je gegund hoor!!!
Ik wens je in ieder geval weer veel plezier in jou Marmaris

http://www.ceramictravel.nl/files/Plaatsen/Marmaris/marmaris0005.jpg

geniet er van

Crazy,heel veel plezier weer in Marmaris,lekker genieten!!!

Heb Miere hier ook al een tijd niet meer gezien,en Marifran ook niet…

@crazy
Heel veel plezier in Marmaris.

Goedemiddag dames, ben ook weer thuis
Sluit me voor het gemak maar bij de prima update van Marion aan anders alleen maar hetzelfde he. Hier verder nix speciaals te melden. Fijne dag allemaal.
Toos : sterkte he meisje voor jullie allemaal:kus:

Crazy : weet niet hoe laat je morgen vliegt maar alvast een heeel fijne vakantie en weer genieten he, hoop dat je alvast een lekker lentezonnetje zult hebben:vak02:

Goedenmiddag.

Zo, de kleurtjes weer erin. Is goed gelukt hoor Beps… alleen de plukjes kan ik de volgende keer wat dikker aansmeren. Maar voor de rest…prima gelukt. :biggrin:

@Raak: Zo te zien, ook een lekker rustig weekend. Hier ook hoor! :slywink:

@Crazymar: Hele goede reis en een hele fijne vakantie toegewenst. Lekker weer genieten van jullie Marmaris en huisje aldaar.:vak01: :vak01:

Zo, nu even nog een paar schapjes doen en de dikke kranten even lezen en dan is dag al weer bijna om. Zouden we vandaag nog bevallen? :biggrin:

Tot latersssss… :dag:

Roanna : moet de krant nog beginnen te lezen en de schapjes ook nog doen.Was vanmorgen al vroeg op stap:)nu ff lekker relaxed. geen lekker weer om de stad in te gaan ofzo en zoon met kids naar de Ardennen voor een weekend andere kleinkids dit weekend bij hun vader en misschien dat wij dan ff met dochter vanaaf ergens gaan eten en een bioscoopje pikken. zien nog wel

Zo, weer terug van de schapjes en zowaar breekt het zonnetje hier nog door. Vond het trouwens net wel fris buiten. Waren even lopend naar het WC.

Lekkere overrijpe pisangs van de groenteman meegenomen en die is kokkie nu aan het bakken. Ruikt weer heerlijk hier.

Ga nu maar eens aan de kranten beginnen.

@Raak: Och welja een biosje is ook altijd wel leuk, al kan ik mij niet heugen, wanneer ik daar voor het laatst ben geweest en een etentje… nou, daar ben ik altijd wel voor in hoor! :tongue:

Crazy : ben je er al weer klaar voor?? Morgen zit je weer lekker in het zonnetje met al je vrienden daar. Ben best beetje jaloers hoor

Bedankt allemaal weer voor de lieve wensen! We vliegen pas morgenavond om 21.40 uur, maar goed, dat kon ff niet anders.
Eerst gaat dochterlief om 17.30 uur weg met school, die gaan lekker een dag of 5 naar de sneeuw in Oostenrijk. Is de eerste keer voor haar en ze vindt het erg spannend!
Verder niets te melden eigenlijk, behalve dan dat ik het hier best nog wel volg en jullie allemaal nog steeds lief vind haha!
Fijn weekend voor de rest en we spreken elkaar weer.

Crazy : leuk voor je dochter, die gaat het vast prima hebben daar.
En dan kom je toch gewoon lekker op de thee als je wat te melden hebt of gewoon tussendoor voor de gezelligheid. Fijne vakantie nogmaals:kus:

Hello meiden…

Ikke ook weer even hier, vandaag naar Beverwijk geweest, heb een paar stalpootjes, Damber mega veel gekocht, ikke niet. hoor een nieuwe muis, een mooie bling bling ketting en voro de rest 3 spekkoeken…maar wel de hele dag daar gelopen…

Lachmancun gegeten bij marmaris…voor de rest sluit ik me aan bij de update hier al weergegeven…

Tlr…jammer dat er alleen pizza’s bezorgt kunnen worden bij jou…
meld me weer, ga even aan de koffie met gebak.

Ik ben ook weer wakker, zo is het dus goed te doen. Laat erin(eerst ff lekker zitten en schapjes enzo…) en dan dus goed doorpitten…

@Crazy: Ach hier ook nog ff dan:
VEEL PLEZIER ASKIM!!!

@Roanna: Ja die plukjes is wat klooien maar dat vind je vanzelf uit wat voor jou goed is…

Ik meld me weer…dames we gaan toch wel het komend uur bevallen of niet???

Niet dus denk ik :lol:

Goedenavond inmiddels.

Zo, ik de kranten ook uit en even een beetje wat gegeten.

@Beps: Jij ook alweer wakker. Op zich is het goed spul van de Acti**, maar durfde niet zoveel van dat blondeerspul voor de lokken er in te doen, maar dat kan de volgende keer gerust wel, denk ik. Verder dekt het wel goed de grijze haartjes. :wink:

Natuurlijk doen we nog ff bevallen vanavond. Weet niet wie er op dit moment online zijn op ff te helpen met puffen en duwen. Ik meen, MK ook gezien te hebben, dus… kom op. :smile:

Oh, Raak is er ook weer dus… :thumbsup:

Ja t moet best kunnen lukken denk ik…

@Roanna: Dat zei ik al, je moet je weg vinden met die plukjes. Ze zeggen 10 min intrekken…geloof ik…nou ikke doe altijd ‘iets’ langer… Half uurtje geloof ik, mag je best zien die plukken haha…en het zijn er niet veel, breken ze af dan breken ze af(nog nooit gebeurt hoor…)