TTT deel 111

@Raak
Denk dat we morgen met zijn tweetjes gaan. J had afgesproken met een vriendje. Is ook net zo rustig he, kunnen we tenminste fatsoenlijk kletsen. Anders heeft hij het hoogste woord :wink:

@raak: pb haha

@marion: heel veel plezier morgen bij trl!

@Linda
Gaat wel lukken hoor. Jij nog wilde plannen voor het weekend?

@marion: nou morgen eerst werken tot 18 uur, daarna lekker hachee eten bij paps en mams en mss morgenavond H nog zien, zondag nog niets gepland denk uitslapen en thuis lekker bezig maar je weet maar nooit hoe t loopt

@Linda
Geen bezoekje aan Rotterdam dus morgen :wink:
Inderdaad je weet maar nooit he … het leven zit vol verrassingen.

@marion: tja moet morgen werken he, schatje moet morgen weer naar rotterdam idd, uiterlijk 5 uur moet ie riijden trailer moet er voor 8 uur zijn, moet nl op boot van 8 uur naar engeland, trailer die hij mee terug moet nemen komt om 8 uur met boot uit engeland

@marion: had h vanavonh nog aan telefoon, zeg al tegen hem je stop op terugwg is morgen echt niet zo gezellig als de stop van vorige week zegt ie ja idd

Dan moet ie vroeg uit de veren, als ie morgenavond maar geen slaap heeft dan :wink:

Niet zo gezellig maar hij kan wel rusten, het kan niet altijd feest zijn he :smiley:

@marion: nou als ik morgen slaap heeft weet ik wel iets om m wakker te krijgen haha, idd niet zo gezellig maar wel rusten idd had gehoopt dat ie vannacht arnhem had was ik zo meegegaan en daarna werken aha

Op t werk…

@Linda: GEDRAAG JE!!!

@beps:ik gedraag me wel hoor,moet er toch van genieten, je hoort alles volgende week alles haha

Goeienacht,
Kom nog heel even snel aanwaaien.
@Beps: Hoe is het met je gehandicapte teen? Hou t rustig he vannacht
@Marion: Dat wordt dus boeken he, nou ben benieuwd wanneer je in het lijstje staat
@Raak::dag:
@Linda: Zwaar in :wub: en naar ADR met Jac. Helemaal leuk voor jullie!! Ben ook niet van de partij, is te vroeg, gaan meestal eind september
@Trl: Iets verkocht en iets voor C gekocht
@Viva: Bij de internetchinees eten besteld, wel handig heb er ook nog nooit van gehoord
Verder kan ik het even niet rechtbreien

@toos: hoe was met schoonmams vanavond?

Nieuws van vandaag, heb vanmiddag uitleg gevraagd waarom ze los was gelegd van de beademing. Antwoord, als we het niet proberen dan weten we niet of het lukt, right, na een kwartier ontstonden serieuze problemen met als het langer had geduurd een levensbedreigende situatie. Dat is dus niet gebeurd. Wel een goed gesprek gehad met broeder en verpleegkundige vanavond. Heb aangegeven dat we niet willen dat er tot in het oneindige maar geprobeert blijft worden en we willen dat als het zover moet komen dat ze op een waardige manier mag gaan. Ook aangegeven dat ze dit dus echt niet gewild heeft. Het wordt meegenomen in een gesprek met de arts, die is als het zo blijft als nu, a.s maandagmidddag. Verder geen vooruitgang vandaag, hartritme is nog steeds niet goed, de nieren gaan het steeds verder opgeven. Ze plast minder uit als ze binnen krijgt, gaat behoorlijk vocht vasthouden en verder reageert ze niet of nauwelijks. Morgen horen we of ze al bezig is zichzelf te vergiftigen, dan is het een onomkeerbaar proces. Dat is zoals het er nu voorstaat

Ik ga maar eens met mn oor op de telefoon slapen. Slaap lekker en tot morgen

@Toos: Arme Arme vrouw(en jullie ook!) Ik hoop ook dat de arts nog tot inkeer komt! Blijf aan jullie denken en hoop dat jullie gewoon mogen blijven slapen deze nacht…(of niet, dan is t ook goed zeg maar…)

Hier te werk, niets bijz. De extra werkzaamheden zijn al klaar…zo maar eens een filmpje opzetten…

Ikke thuis nu boodschapjes en dan slapen…

:turkey:Crazymar: 8 februari Marmaris:TURKEY:

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion**
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije