TTT deel 111

@Beps: Ik had het inderdaad maar 10 minuten in laten trekken, omdat ik anders bang was, dat het te blond zou worden, maar nu valt het wel mee. Heb ook niet al dat blondeermengsel gebruikt, maar goede leer voor de volgende keer. En dat voor dat geld he? :thumbsup:

Hoeveel nog? :dope:

Pfff nog 19… en niemand doet mee …

Nee, het schiet niet op zo he? :unibrow:

Las trouwens dat Viva vandaag naar de ZM was geweest. Leuk!!!

Sorry dames, sta op de meelees want ben me boodschappen aan het uitpakken, zou weg gaan maar dochter is niet lekker dus…blijven we maar thuis en moet ik ook nog ff eten maken:hihi:

Ja ikke ook. Ik moet de piepers nog jassen en prei schoonmaken…
Maar ja…bevallen he… daar ben ik ook niet vaak bij…

Niets ernstig met de dochter Raak??

@Raak: Of ff die site waar Viva het over had bellen. Nee, zelf koken toch ook wel lekker he? :biggrin:

@Roanna: ZM… ik was er 2/3 wkn geleden nog he… was wel leuk maar ja we hadden niets echt nodig, alleen een mobieltje en die was zo gekocht haha… Dus…

Oh ja eens echt shoppen: Gewoon ALLES kopen…stel ik win 2000 eurootjes ofzo en dan kan ik allerlei dingen kopen die ik wil: DAN GA IK OP VAKANTIE HAHA(ach slap l*llen is ook een vak denk ik haha)

Ja kan me nog herinneren van je foontje. Had je nog een plaatje hier geplaatst toch? :unibrow:

Nou als ik € 2000 had om zomaar uit te geven, kocht ik een klapdoos voor mezelf en de rest… een vakantie.

O ja en miss is er dan nog geld over, om ook voor mijn dochter een klapdoos te kopen. Hoeft ook niet zo’n dure te zijn toch? :dope:

neee wij hebben al een nieuwe klapdoos…

Ja, jij ja… maar ikke nog niet. :dag:

pfffffff pfffffff nog even dames

He, he… ik dacht ook al waar is ze nou? :dope:

Ik maak GEEN nieuwe hoor! :lol:

Koken, tafel dekken, eten en dan alles weer opruimen :lol:

nog 4

Oh ja, natuurlijk. Dat had ik allemaal al gedaan. :wink:

Nog 2 :vak02:

ik was een beetje laat vandaag

nr 1000!!!