TTT deel 111

Ja, hallo Toos. Nu blijf ik nog even. Heb je nog nieuws?

Ik ben er ook nog bijna 30 min

Tja wat moet er van zeggen. Volgens de zuster was ze stabiel en was haar hartrime niet onder de 140 geweest. Weet niet wanneer ze voor het laatst gechecked hadden, maar toen wij waren ging het van bijna 170 terug naar 100 en zo verder, en dat was continue, plasmedicatie had weinig effect gehad. Verder wilden ze niks zeggen. In ieder geval nog geen nieuwe antibiotica, alleen dan medicijnen voor het hart, maar dat werkte dus ook niet echt. Ze reageerde nergens op, heeft R aangekeken maar of ze haar zag ik weet het niet en ze had behoorlijk wat onrust in zich. Al met al, geen verbetering. Vind dit werkelijk mensonterend, het is een zielig hoopje mens wat in principe al dagen aan topsport doen met zo’n hartritme en dat op je 82ste. Tja het is afwachten, weet het ook niet. Suggestie van een nicht die er was, ze zei misschien doen ze alsof ze haar een kans geven maar kunnen wij aan het idee wennen en kunnen er fam en zo afscheid komen nemen

Nou dan vind ik het zomogelijk nog erger als ze het zo doen! Zeker omdat jullie hebben aangegeven dat jullie willen dat het een waardig einde zou moeten worden!!!
Ik wacht met jullie af, denk aan haar en aan jullie :kus:

Weet wel dat ik inmiddels versleten ben en het nog maar afwachten is hoelang dit duurt. Vind dit echt zielig. Maar goed, hub gaat toch voor een dag naar berlijn, volgens de arts is het verantwoord. Hij zei ook dat het misschien goed is om even zn verstand op iets anders zetten. Ik neem hem morgen waar en kan alleen maar hopen dat ik hem niet hoef te bellen

Ik ga aan jullie denken vannacht en morgen(als ik er bewust bij ben na het slapen)!!

Nu ga ik naar het werk…
Tot straks of anders morgen :dag:

@Beps: Werk ze, doe rustig aan

@Toos: Toch weer even bedankt voor je berichtgeving, al zijn jullie er niets mee opgeschoten. Nou meid, heel veel sterkte dan als hubs even naar Berlijn gaat en jij het over neemt. Hou je haaks, voor zover dat mogelijk is. :kus:

Probeer zo maar even te gaan slapen, want morgen weer een zware dag voor je.

Weltrusten.

:dag:

Beps… werkse. :dag:

Ik ga ook zo met mn oor op mobiel slapen, komt vast goed, heb zopi al genomen

Welterusten en tot morgen maar weer

Ben te werk, iedereen is al naar bed tot morgen!

Zo de 1ste nacht overleefd, geen problemen gehad, zelfs lekker rustig!
Iedereen is nog in slaap…

Ik meld me weer straks als ik wakker ben
Denk aan jullie…aan sommig iets meer…

Goede morgen …

@Beps
Een rustige nacht gehad en nu naar bed.

@Toos
Hub naar Berlijn vandaag en jij neemt zijn plaats in. Hoop zo voor je dat het ‘rustig’ blijft en dat je hub niet hoeft te bellen :kus:

goedemorgen meiden.

Toos ik hoop dat je hubs niet hoeft te bellen vandaag. Sterkte!
Marion ook al vroeg hier
Roanna VRIJDAG he de gebruikelijke rituelen.
Ik hier geen nieuws te melden.

Nu dus idd thuis, en lekker ff een bakkie melk(warm natuurlijk) en dan slapen!!
Tot laterzz

@Viva
Vandaag ook de dagelijkse dingen? Aan het werk in de toko. Ben je toch maar het beste mee af he.

@Beps
Ik dacht je ligt al lekker onder de wol maar je moest tot 8.30 uur he :confused:

En ik drink snel mijn bakkie leeg en dan ook maar aan de slag.

Beps welterusten…slaap lekker.

Marion, vandaag idd thuis, maar hoef niet zoveel te doen heb van de week al een hele boel gedaan, dus vandaag maar eens vive la france hoor…zit niet helemaal lekker in mijn velletje.
Maar gaat wel weer over…heb het gevoel dat ik alles draaiende moet houden.

Hihi ik lig er nog steeds niet in haha
Altijd eerst ff zitten, nieuws kijken en dan naar boven. Moet altijd ffies mn ‘dag’ afsluiten!

@Marion: Ja ik werk in de nacht tot 8.30. Dus nu…time to go…
Toedelss