TTT deel 111

@Toos: En overplaatsen naar een ander ziekenhuis omdat ze niet verder kijken…Ohh ik kan hier zo verdrietig van worden … :tear:… arm mensje arme jullie…

Goedenmiddag.

@Marion: Ja zekers. De haartjes weer lekker kort en kokkie weer kaal. Nu ik nog van het weekend ff een kleurtje erin gooien, kan ik weer ff tegen. :slywink:

Heb zojuist het N111 (heet het bij Menz**) formulier binnengekregen en is gelijk voor het hele jaar geldig, dus hoef 'm voor een eventuele volgende vakantie niet nog eens aan te vragen. Mooi dus!

@Beps: Teen alweer zo goed als genezen en jij weer aan het werk straks. Ook mooi zeg. :slywink: Zag ons er ook niet tussen zitten. :biggrin: Maar ze hebben, heb ik op mijn eigen foto gezien, zekers 2 loopbanden en 2 fietsen naast elkaar en daar boven hangt een tv, dus we vermaken ons wel. :wink:

@Toos: Meid, wat een gezeul dat nog met dat menske he? Soms begrijp ik ook die artsen niet. Natuurlijk doe je normaal gesproken alles nog wat in je macht ligt, maar dit ziet een leek toch, dat het niets meer wordt en dan toch door gaan. Hopenlijk merkt ze er zelf niets van, maar voor jullie des te spannender. Pffff… Ook ik blijf natuurlijk aan jullie denken hoor!

Oh ja en had net een mail, dat ze 25 februari tussen 19 en 21 uur thuis komen vaccineren voor Hep. Hebben we dat ook maar weer gehad.

:dag:

Roanna,dat is makkelijk dat ze thuis komen vaccineren.
Ik heb me voor Turkije nog nooit laten vaccineren…

Was bij de et*s hier was de babyvoeding in de aanbieding dus dacht ff halen,valt de zuigelingenmelk er niet onder,mag niet in de aanbieding van de regering omdat de regering borstvoeding wil stimuleren,nou ik vind dat onzin hoor,leven toch in een vrij land???
Nu snap ik ook waarom ik als ik op internet iets op wil zoeken over voeding voor baby’s ik vaak alleen maar informatie krijg over borstvoeding.

@TRL: Ja, dat is inderdaad handig dat ze bij je thuis komen. Ik had ook wel naar de GGD kunnen gaan hoor, maar dan komt het er bij mij vaak niet van en op de VB stonden ze met zo’n stand en toen kreeg ik een folder mee en heb even met die mensen gesproken. Het kost niets extra en je kan het weer declareren bij je verzekering.

Normaal zou ik het ook niet doen hoor, maar lees zulke verschillende adviezen en wij behoren nu toch ook bij de risicogroep( lees: kneusjes :lol: ), dat we het toch maar laten doen. Vorig jaar al DTP en nu Hepatitus.

Wat stom dan van de Et*s. Hoort jou baby (voeding) niet bij de kindervoeding dan? Dat vind ik ook wel raar. :drugged:

@TRL: Gedaan!!! :kus: :dag:

Ik ga eten. Laterssssssss

Eetze ook iedereen :dag:

Roanna,dat ligt niet aan de et*s,maar aan de overheid,voeding tot 6 maanden mag dus niet in de aanbieding om borstvoeding te stimuleren.

@TRL: Tja, dat zei je eerder ook al. Dom van mij, maar dan nog. Dit vind ik dan van de overheid… weer die (betutteling) bemoeizucht.

By the way…ik heb gestemd hoor! :wink:

Roanna,ja zeker,vindt dat elke moeder zelf moet weten wat ze geeft,borst of flesvoeding,voor mij is borstvoeding geen optie geweest,omdat ik daar helemaal niks meer heb,en door alle stress zou dat ook niet goed gegaan zijn,ben zelf ook met de fles groot geworden.Werkneemster van de Et*s vond het ook wel belachelijk hoor,zei ook we leven in een vrij land.

Bedankt:wink:

@Toos
Geen goede berichten. Ze kan niet van de beademing af want dat kunnen het hart en de longen niet aan. Nieren die niet goed meer werken en een hoop medicijnen te verwerken krijgen en dan misschien ook nog neurologische schade. Hoe gaat dat goed komen? Maar bovenal … heb je na dit alles nog een menswaardig bestaan? Nogmaals sterkte!!

@Beps
Weer aan het werk vanavond. Gaat het nog steeds goed met de teen? Of ben je weer eigenwijs geweest vandaag?

@Roanna
Het weekend nog een kleurtje en dan zie je er weer picobello uit! Kokkie weer kaal, heeft hij het toch maar gemakkelijk he. Hoeft ie alleen maar te dweilen :wink:

@TRL
Belachelijke aktie van de overheid. Moet ieder voor zich weten of ze borst- of flesvoeding geven.

@Marion: Nee wel eigenwijs, maar het gaat nog steeds behoorlijk redelijk(Hihi, ach als je eigenwijs bent dan beschadig je altijd iets tenslotte, bloeden was over, met nadruk op WAS)

@TRL: Ik had ook nooit entingen gehaald, want het was niet nodig, TOTDAT ze het gingen adviseren omdat teveel mensen met Hep thuis komen…En dat risico wil ik niet nemen, zeker niet als het verder gratis is!!!(en ik kan C niet vinden…;()

@Beps: Dus het is toch weer gaan bloeden? Ook nog pijnlijk? Wel werken zo dan?

Kon het ook eerst niet vinden.

@Marion: Ja, hij kan weer dweilen… met de kraan open. :lol:

@Raak: :dag: :dag: Alweer thuis of op de klep/klapdoos?

@Beps
Oeps das niet zo mooi dat het weer is gaan bloeden. Kijk maar uit dat het gaasje niet vast gaat zitten want dan kan je jodelen.

@TRL
Vergeten … ik heb gestemd op C, als alle tantes hier gaan stemmen gaat hij vast winnen.

Roanna : nee hoor ben weer thuis, ff hier lezen of alles ok is en me mail checken.
Reageer verder morgen wel, ben echt moe, ga nu lekker naar boven,:slapen: lekker all en tot morgen:dag:

@Raak: Logisch! Dag hoor en tot morgen. :dag:

Bloeden weer gestopt gelukkig. Verschoon(met vet gaasje) elke 6-8 uur zodat het niet vast zit…pfff k*t klus eigenlijk…

Ja ik ga lekker werken, er weer uit, bezig zijn, morgen lekker slapen enzo…kan slecht tegen nietsen dus… Had mezelf filmpje enzo beloofd, maar dat gaat het niet worden dus.

Oh, gelukkig maar Beps. Werkse zo in ieder geval.

Ik ga ook afsluiten. He bah, het wordt volgende week weer zulk koud weer. Het lijkt maar niet op te houden. Niks an. :frowning:

Weltrusten all en tot morgen weer. :dag: :slapen:

@Trl: Done
@Beps: Je moet ook niet eigenwijs wezen he, dat komt er nou van. Vannacht maar met pootje omhoog
@Raak: Weer veilig thuis uit la france
@Marion::kus:

Bijna vergeten @Roanna: Slaap lekker:kus::slapen::dag: