TTT deel 111

Ik heb heel hard gezocht, maar ik zie ons er niet tussen :lol:

Nog niet nee :wink:

Ikke ga ffies de schapjes doen, en dan naar mn bedje want de nachtdienst roept al haha!!!
TOt latersss

Beps: :dag: ciao!

Zo en nu een bakkie en wat babbelen…

@TRL
Een leuke avond gehad bij vriendin gisteren?

@Cyn
Hoofdpijn wat gezakt maar het zit je nog niet lekker. Gewoon een afspraak maken als je dat gerust stelt.

@ADR-gangers.
Die hele rij met bedjes is vast en zeker al gereserveerd voor jullie.

@Roanna
Haartjes al weer netjes?

Nog geen nieuws van Toos vandaag … moet er ook de hele tijd aan denken.

Goeiemorgen,
@Beps: Mooi dat je teen snel geneest, nu de nacht in
@Cyn: Geen leeuwen en beren zien, zal waarschijnlijk wel iets simpels zijn. Als je het niet vertrouwd even naar de HA
@Roanna: Geknipt en geschoren
@Marion: Muis van de leg, je moet hem ook niet verwennen he
@Viva: Vrij vandaag en aan de poets?

Ja heb wel nieuws, in zoverre, we hebben vanmorgen een gesprek met de behandelend arts gehad. Ze heeft een complexiteit van problemen, zwakke longen, hartritmeproblemen wat ze niet onder controle krijgen, mogelijk neurologische schade, nieren die het aan het opgeven zijn, hoge koorts, dus ergens anders behalve in de longen een ontsteking. Medisch gezien zijn ze nog niet uitbehandeld en proberen ze nog. De kans dat ze het gaat redden is niet groot, ze kan niet van de beademing, want dat kan haar hart en longen niet aan en er is een reele kans op een hartstilstand. Naar ons idee is het dweilen met de kraan open en wordt er onnodig gerekt, maar ze willen haar nog een kans geven. Er is een niet reanimerenbeleid afgesproken en de nieren worden niet gespoeld. Verder wilde die arts nog niet gaan. Mocht het verder alleen maar achteruitgang zijn dan komt er weer een gesprek. Na het gesprek zei een broeder dat ze gewoon op is, begrijp ook niet dat ze door willen gaan.

jeetje Toos, dat ziet er niet best uit, en idd waarom rekken, als er al neurologische schade is…veel sterkte, naar mijn idee zal ze het niet redden.

Nee ze gaat het ook niet redden naar mijn idee. Als er binnen een dag of 2 geen enkele verbetering is of de nieren het helemaal opgeven is het einde verhaal

Ik weet niet wat beter is Toos, realistisch gezien…ach je moet het maar gewoon afwachten…pffff…echt wat jullie verleden jaar tegen mij zeiden, dat gevoel dat heb ik nu voor jullie…

alle wijsheid en sterkte voor jullie…

Ik nu naar de supermarkt en daarna naar paps om daar de boel weer strak te trekken…
ik meld me vanmiddag weer.

@Viva::kus:

Ik ga de toko maar eens rechttrekken, dus tot laterssss:dag:

Toos: :kus: zal een zware tijd zijn voor jullie… Denk aan jullie!!

@Toos: Dat is nou precies wat we gister zeiden: Ze willen nog proberen, maar zolang ze knutselen gaat het redelijk. Ik hoop dat het niet onnodig te lang gaat duren, voor haar, maar zeker ook voor jullie :kus:

Toos,:kus:geen gemakkelijke tijd en de artsen willen het nog steeds rekken,maar als er geen verbetering is waarom dan toch rekken.

Marion,ja was wel leuk,maar voel me de hele week al niet prettig,dus ben niet lang gebleven.

Cyn,al een afspraak gemaakt bij de dokter?

Beps,werk ze vanacht

@Beps: Ondanks al het geknutsel gaat het alleen maar achteruit
Ze blijven rekken omdat er medisch gezien nog wat mogelijkheden zijn, naar het humane aspect wordt naar mijn idee niet gekeken. Ze hebben ons te verstaan gegeven dat zij het beleid bepalen, wat wij vinden is medisch niet onderbouwd. Ben je klaar he

@Trl: Een dip of gewoon niet lekker?

@toos
Wat een drama zeg. Wat moet een mens doorstaan voordat hij mag gaan.
Je kunt niets doen, alleen maar wachten.
Ik wens jou, je hubs en de kinderen heel veel sterkte :kus:

Toos,dus jullie hebben er gewoon niks over te zeggen,is toch eigenlijk wel belachelijk…Sterkte
En super dip,heb er de hele week al last van.

@MK::kus:
@Trl::kus::kus: