TTT deel 111

:turkey:Crazymar: 8 februari Marmaris:TURKEY:

Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Toos,heel veel sterkte voor jouw en de rest van de familie:kus:

Beps,gelukkig al minder pijn en teen goed aan het genezen.

Bloem,mooie foto’s hoor .

goedemorgen meiden.

Toos veel sterkte voor vandaag.

Beps teentje weer aan het genezen…best snel eigenlijk

Goeiemorgen!!!

Toos: heel veel sterkte de komende uren/dagen!! :kus: lees het met kippevel… Bah!!
Bloem: geniet in het ā€œkoudeā€ noorden!!! :wink:
Beps: teentje gaat wat beter… en gesprek met hubs… maar goed dat ik gewoon Cynthia heet hier he :wink: En uiteraard kennen we elkaar al wel… hihi zie jullie nog lopen in de eetzaal… Hubs met zijn bord zoooo hoog dat ik niet stiekem kon kijken :wink:
Trl: leuk stoeltje en lieve foto weer van C.!!!

Verder mijn hoofdpijn zakt… gelukkig… maar denk dat ik binnenkort naar de dokter ga… wil gewoon het een en ander laten uitsluiten… (ben nogal iemand die de meest rare dingen gaat denken) :wink:

Morgen nog werken, zaterdag naar Breda… en daarna naar Haarlem… uit eten bij de Joegoslaaf… (ofzo) :smiley: JAMMIE!!!

Zo nu aan het werk! Kom zo wel weer :wink:

:dag: :kus:

Hahaha dat was ik vergeten: Wat heb jij op je bord: Dat mag jij niet zien :hihi: :lol:!!! Ohhh meiden het wordt weer wat ben ik bang…een zooitje ongeregeld…

Haha nou dat vergeet ik nooit hoor!! Haha Hubs met zijn bord eten hoog boven zijn hoofd… en dan een glimlach… van nananana je mag het lekker toch niet zien :smiley: En jullie bij het zwembad onder het afdakje bij de snackbar… Of jij in het plastic stoeltje voor de kamer… en wij dan langslopen opweg naar onze kelder :smiley:

Ja was een mooie tijd :wink:

Cynnie geen gekke dingen in je hoofd halen, een bezoekje aan de dokter is nooit weg, misschien een bril nodig, of je nek zit vast, daar kan je ook hoofdpijn van krijgen.

Viva: Dat had de huisarts ook gezegt. En omdat het nageltje al half los was door 9 mnd ontstekingen… is er maar een klein stukje dat moet genezen. Onsteking is niet echt meer te zien, en ik kon het vette gaasje er zo afhalen vanmorgen dus het ā€˜korstje’ is er ook al… Gaat echt goed…zo goed dat ik vannacht maar eens ga werken denk ik… Lekker 3 nachtjes op een rij

Viva: bril heb ik (helaas) al… maar is voor ver kijken… en mijn nek voelt gewoon goed… Dus weet het niet…

cyn misschien zijn je glazen niet meer goed…en ga je turen…

Beps nou beter dan toch, 9 maanden met een zere voet lopen is ook niet alles, nu heb je 3 dagen pijn gehad en nu gaat het al beter, ze hadden eigenlijk eerder in moeten grijpen vind je ook niet?

Goedemorgen ladies.

Ik zit er al fris en fruitig bij, want om 10 uur komt de kapster ons even knippen en scheren, dus ik moest op tijd zijn vandaag.

Teentje van Beps alweer bijna beter en toch maar weer werken en Cyn … toch maar even naar de HA, als je dat geruststeld en wat Viva al zei… het kan van alles zijn en waarschijnlijk niets ernstigs, maar toch lastig.

Enneh… over dat eten halen… bij mij waait het haast van het bord af… maar LB. Kokkie geniet van al dat lekkers en dat doet mij ook goed. Gaan we toch na het eten op de loopband, om het er weer af te trainen. :lol:

Heb de hele tijd aan Toos moeten denken.

Haha loopband… ze hebben er maar 1 dus… dat gaat met zo een grote groep niet lukken haha

Viva: nee denk niet dat dat het is… heb net een nieuwe bril :wink: Migraine komt bij mij in de familie ook voor… En een aantal dingen laten uitsluiten is voor mijn gevoel ook prettiger… :wink:

Beps & Roanna: loopband??? Bah!! Nou mij niet gezien hoor :wink:

Nee hoor Beps… er zijn er zeker 2 en ik dacht zelfs 3 …plus nog vele andere apparaten. Nouja, s.middags moutainbiken kan ook. :idea:

Ik heb er nog foto’s van, dus zal nog eens even nazien. :king:

@Roanna: BETER!!! kunnen EN Kokkie En HUbbie aan het rennen…terwijl wij… naar de komkommers op zoek gaan haha

Meiden ik ben zo blij dat Bloemmie en ik het verteld hebben… Kunnen wij tenminste ook openbaar mee genieten van de voorpret :wink:

pfff maar eerst nog thailand… Staat nog steeds niet definitief… :frowning:

Haha Cyn: Dat zei ik toch al toen ik het ook al wist van jullie…haha

:wink:

Zien jullie ons al liggen???

http://www.arakea.be/site/images/33701_47b9927800.jpg