TTT deel 111

Is het trouwens een beetje aan te rijden naar het ziekenhuis bij jullie vandaan, of moet je naar Rotterdam ofzo???

Ik heb een deel van zweden gezien en van noorwegen. Ben in Oslo geweest, Hamar en Lillehammer. Vind het allebei prachtige landen, al spreekt zweden me meer aan dan noorwegen

@toos: heel veel sterkte!

de mensen zijn echt bijna belachelijk vriendelijk!
we hebben t goed naar ons zin

enkele fotos

de echt grappige staan bij mijn vriendin (van die selfshot photo’s) maar vond het een beetje dubbelop… ach ja, anyways he?

gave foto’s Bloemmie, had eigenlijk verwacht dat er sneeuw zou liggen…

@Viva: Ja het gaat goed met allemaal, ze zien dat het niet goed is en zijn er allemaal op voorbereid dat het wel eens mis zou kunnen gaan. Het ziekenhuis is niet zo ver, zo’n 20 minuten rijden

O gelukkig dat scheelt al weer, voor het zelfde geld moet je naar Rotterdam, als dat zo was geweest, waren jullie hier van harte welkom, ik woon 10 minuten van Rotterdam af.
Gelukkig dat iedereen realistisch is…maar toch het is en blijft zwaar te verteren.

@Bloem: Mooie foto’s, typisch zweuds. Denk dat er in noorwegen meer sneeuw ligt

Ja, zeker mooie plaatjes Bloem. En die muts… past qua kleur bij je jas. Leuk hoor. Vele dingen komen me nog wel bekend voor.

@Viva::kus:, ze ligt in G. dus niet zover hier vandaan. Ben blij dat het niet zo is als 2 jaar geleden, moesten we naar nijmegen

ja heb de muts daarom ook gekozen! echt perfect

@ viva er ligt ook wel sneeuw, maar de stad is echt zo netjes schoongeveegd! ongelooflijk! maar idd, het was veel kouder in oslo dan hier, maar het zou vannacht gaan sneeuwen… we gaan t zien…
ik ga nu afsluiten, ciaooooo

Inderdaad leuk die muts met rendieren, is vast lekker warm op de oren. -7 in oslo, kun je hem goed gebruiken. Hadden ze er ook handschoenen van?

@Bloem: Veel plezier en ga genieten, maar dat doe je wel. Ben benieuwd naar je foto’s van zoals ze daar zeggen Oeslo en Hamar

Ik ga er nu ook van tussen.

Weltrusten all.

Bloem :vak01:

Toos: Nogmaals…sterkte ermee. Je houd ons op de hoogte he? :kus:

@Linda: Hoe is het met jou??? Erg in :wub:?

@Roanna: :kus: .Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, hier of anders per sms. Slaap lekker voor straks:dag:

Meiden ik stop er ook mee,

Toos ik denk aan jullie…sterkte ermee…en probeer toch te slapen vannacht…

ik meld me morgenochtend weer…

Ik ga ook mn mandje opzoeken, vind het wel mooi geweest voor vandaag. Dikke :kus: voor jullie

Môge allen
Nou hier gaat t goed. Teentje is al lekker aan het genezen, minder pijn(gister al geen molletjes meer ingenomen)
Bloemmie op de Thee/Sarap geweest… ook gezellig alleen lag ik al in mn bedje

@Toos: Sterkte en wijsheid straks, en een open oor voor jullie, zodat jullie goed begrijpen wat de artsen zeggen. Probeer vooral tussen de regels door te luisteren… :kus:

http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif

(en toen las ik pas dat jullie gister al het nodige gehad hebben… gaat er nog wel een gesprek komen, of is het verder eigenlijk uren tellen?)

Goede morgen …
Vanaf hier niet veel te melden, dacht even snel lezen of er nog nieuws was van Toos. Maar kwam in een gevecht met de nieuwe muis, die wilde niet wat ik wilde. Beter gezegd hij wilde niets. Maar denk dat ie niet lekker gelegen heeft want toen ik een andere mousepad pakte luisterde hij weer.

@Toos
Geen goed nieuws gisteravond. Ik vrees het ergste meissie en weet even niet wat ik er op moet zeggen. Denk aan jullie en hou je taai :kus:

@Beps
Gelukkig gaat het de goede kant op met je teen.

@Bloem
Mooie foto’s zeg!!!