TTT deel 111

@Beps: Hoefie nie te werken? ZW?

Natuurlijk komt dat goed. Alhoewel ik ook vaak de neiging heb, om jullie in het eggie bij de nick naam te noemen, maarja… dat zal wel door de DDD komen. :idea:

@Beps: Heb je nog wat Bloem gehoord hoe ze het heeft in scandinavie?
@Roanna: DDD? Valt toch wel mee:D

@Toos: Vind je? :lol: Ben blij dat je dat zegt, dan is er dus nog hoop voor me.

Kokkie hoefde maar een keer of wat per dag te zeggen dat je je tas mee moest nemen, ga je even wandelen, weet je de weg niet terug, nou ja na even zoeken toch gevonden. Kamer kwijt, vind het echt meevallen hoor:lol::lol:

@Toos: Nou, kun je nagaan. Dit herinner ik me al niet eens meer. Wel van dat ik een keer (nouja, was wel meteen op de 1e dag, was er nog nooit geweest) dat ik de weg kwiijt was.

Is dat zo? Op de eerste dag, dan ben ik nou weer vergeten

@Toos: Het is maar goed dat we nu zo’n hoop mensen om ons heen hebben he? Kunnen die ons nog eens helpen met herinneren en wie weet… wij hun. :lol:

@Toos: Nee sinds gister niets meer van Bloemmie gehoord. Laat haar maar lekker schuiven. Ze heeft t verdiend!

@Roanna: Ja ZW. Van vrijdag op zaterdag ga ik weer werken( 2 nachtjes) dat red ik dan hopelijk wel… hopelijk…

Toos…pfff niet zulke mooie berichten dus…hubs er nu naar toe met de meiden…ik duim voor jullie.

Beps pootje hoog houden hoor
Tlr naar vrienden
Bloemmie geniet in het hoge noorden
Raak op weg naar Frankrijk
Roanna DDDD
voor alle hubbies die meegaan naar ADR…een lijstje maken van wie wie is en hoe ze heten…dan nog het gezicht erbij kennen…
Voor de rest ik moest even kijken of er nog nieuws was van Toos, ik nu weer naar dirty dancing kijken op rtl5.
Meld me morgen weer…fijne avond allemaal…

Dames, ben nog gewoon thuis hoor, rij morgenvroeg pas weg:lol:
Zal wel voorzichtig rijden hoor
Ga zo wel naar boven, nog ff beetje tv kijken en dan lekker:slapen:
Fijne dag morgen en voor Toos en familie veel sterkte:dag:
Oh ja Trl : hele leuke spulletjes heb je gekocht, veel plezier ervan he

owh dames! stockholm is echt zoooo gaaf!! prachtig, machtig mooi en helemaal geweldig!!
we;re having fun! en de mensen zijn echt zooooo vriendelijk!!

@ beps heb je al een paar sms’en gestuurd… :frowning: ??

morgen gaan we richting noorwegen!! whihhehee

Bloemmie fijn dat je het zo naar je zin hebt…koud zeker daar.

@Bloem: Gaaf joh, dat je het zo naar je zin hebt. Ik was er ook ooit en inderdaad een imposante stad. Waren toen ook nog naar Skansen geweest. Maargoed, heel veel plezier daar en waar je nog gaat. Geniet ervan. :dag:

Meiden, ik zeg hierbij gelijk maar alvast weltrusten en tot morgen weer. Ik zag Toos ook nog online. Heb je nog nieuws Toos?

:kus: Allemaal.

@Roanna: Ja alleen maar slecht nieuws, ze gaat alleen maar achteruit,reageert nergens meer op, waardes worden slechter, er is waarschijnlijk een bacterie bijgekomen, ze gingen nog een ander antibiotica inzetten als ze uitslag van de kweek hebben, er is nog een medicijn wat ze konden proberen voor het hartritme en dat deed nog niks. Als dat zo blijft is er zoals het er nu uitziet niks meer aan te doen dan nog een shock proberen. Als er een verslechtering is worden we gebeld, dat werd in ieder geval meegedeeld. We gaan dus onzeker de nacht in

tis ‘maar’ 2 graden maar in Oslo is het -7
jaiks. waait wel behoorlijk, heb een mooie scandinavische muts gekocht :smiley:

@Bloem: Geniet van Stockholm en vanaf morgen noorwegen. veel plezier en mooie foto’s maken he:dag:

Ik vind Oslo een mooie stad, stockholm ben ik nooit geweest, wel zweden en die scandinaviers zijn zo aardig

Toos, vreselijk weer zo de nacht in, alle zintuigen dus op scherp…pfff…ik hoop er het beste van.

Bloemmie…ik ben nog nooit die kant op geweest…hubs van mij is wel in noorwegen en finland geweest.
Collega was ook daar maar dan in de zomer, veel water en veel bergen volgens haar…
Jij je camera al volop in de aanslag gehad zeker

Zijn zeker aardige mensen daar. Ik heb er familie wonen, daarom waren wij toen ook daar, maar dat even terzijde. Onze zoon en vrouw zijn al diverse malen in Scandinavie geweest en gaan dit voorjaar weer rondtoeren daar.

@Toos: Hou dan maar rekening met het ergste, of er moet een wonder gebeuren. Heel veel sterkte jullie allemaal en ik denk aan jullie hoor! :kus:

Toos hoe is je hubs eronder en de meiden.??? trekken ze het een beetje