TTT deel 111

Ja hoor!! Doe ik zo. Had me vorig jaar ook al aangeboden voor dit jaar, maarja… was niet gevraagd. :lol: Helaas!!! :hihi:

Haha volgend jaar gaan we saampjes…en misschien ooit, krijgen we voor TTT/reiscafe een eigen ruimte op de beurs…dus… Dan hebben we jullie wel nodig haha!!!

Toos,heel veel sterkte…:kus:

Beps,hoe gaat het nu met je teen,redt je het een beetje met je pootje omhoog?

ikke zat er vandaag doorheen,net C naar me ouders gebracht en blijft daar ook slapen,straks zwemmen.
En vandaag is jullie kado binnen gekomen en heb er ook nog een campingbedje bij gekocht http://tbn2.google.com/images?q=tbn:xAQK9A9pBfvFYM:http://www.kidstraffic.nl/images/03.jpg alleen heb ik een oranje bovenkant genomen.Namens Cedric en mij nogmaals bedankt.

Tlr…dikke knuffel voor jou, en gelijk heb je om C. dan weg te brengen…

Leuke foto hoor…wat een poppie

Hmmmm helaas zwemmen gaat niet door,vriendin heeft geen oppas.C dus voor niks weggebracht…Nou ja dan maar een bakkie doen bij vriendin.

Fijne avond allemaal

@Raak
Op weg naar Frankrijk inmiddels, rij voorzichtig!

@Beps
Eigenwijsje … op de plaats rust nu he?

@Roanna
Staat volgend jaar op de vakantiebeurs en deelt dan de pennen en de kladblokjes uit.

@TRL
Nog steeds in een dip en C uit logeren gebracht. Vanavond toch maar zwemmen, hoop dat je er wat van kan genieten :kus:

@TRL :Leuke spulletjes heb je gekocht en wat staat dat goed het die kleine C. in dat mooie stoeltje. Hoop dat jullie er lang en veel plezier van mogen hebben… Jammer van dat zwemmen.

Jij ook fijne avond. :dag: :kus:

@TRL
Dus geen zwemmen zo meteen. Maar een bakkie met een babbel zou ook wel eens goed voor je kunnen zijn. In ieder geval ben je er even uit.

Kom nog maar even langs. Heb inmiddels knallende hoofdpijn, maar verder gaat het goed.
Vanmiddag weer geen goeie berichten. Hartritme was net na de shock weer goed, alles stabiliseerde en ze waren blij. Nog geen uur later was het ritme van slag en veel te snel, nieren doen het ook niet goed, vanmorgen had ze ook weer koorts en dat zou niet moeten mogen na 3 dagen antibiotica en prednison. Ze wordt in een lichte slaap gehouden, maar was vanmiddag diep weg. Er is wel degelijk reden om ons zorgen te maken. Morgenochtend hebben we een gesprek met de behandelend arts. Hub en de meiden zijn er nu naar toe, dus maar even afwachten of er wat veranderd is

TRL: Leuke dingen, mooi dat we zo met elkaar je toch leuke kado’s hebben kunnen geven!!!

@Marion: Op de plaats rust… Ikke… NEVER haha!!!

Ik net met hubbie in gesprek. Over wie wie is… Dus lieverd Roanna is getrouwd met Kokkie… *Kokkie wie is kokkie en welke ouders zijn zo gek dat ze hun zoon kokkie noemen…*nee schat zn nick is Kokkie hij heeft R… Ja lekker dan… dan denk ik dus: AHHH dat is kokkie heet de goede man niet zo… Ik weet het nu ZEKER dit gaat de meest verwarrende vakantie OOIT worden [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/uglystupid2.gif](javascript:void(0):wink: [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/help.gif](javascript:void(0):wink: [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/rotflmao.gif](javascript:void(0):wink:

@Toos: Poe… dat ziet er echt niet goed uit. Zeker alle redenen om je zorgen te maken, lijkt me. Sterkte hoor!! :kus:

@Trl: Leuke dingen heb je gekocht, hoop dat je er maar veel plezier van mag hebben. Nou ja, jullie dan. C. voor niks gebracht, even wat anders zal je even goed doen
@Roanna: We zouden samen naar de VB gaan weet je nog, maar ja we hoefden niet. Weet niet wat ik leuker vond, de caribische bar was wel heel leuk
@Raak: Goeie reis naar la france
@Beps: Beterschap met je teen en goed omhoog blijven zitten he, anders gaat het kloppen

Denk het ook Beps, gaat wat worden daarzo

@Beps: Het is RONNY en ANKY voor jullie op vakantie. In ADR heten we dus zo. :lol: Zeg dat maar tegen R!

Hahahaha ja maar ik heb het hier alleen over de nicks… das de ellende! Dus ik zeg even kijken hoe het bij Toos en haar hubs is, en vooral haar schoonmoeder…Wie is Toos…nou Toos heet…en dan gaat het weer van voor af aan… Haha Wij zijn gek echt… :kus:

@Toos: Ja, weet je nog dat we ons aangeboden hadden vorig jaar op de VB? Hebben zeker ons gezicht niet mee. :lol:

@Toos: Stap voor stap maar. Hopelijk komt het goed, wat goed ook is in dit geval. Wat je vanmiddag al zei, zolang ze frutten dan lijkt het beter te gaan, en dan zakken ze weer terug. Ik blijf aan jullie denken lieverds… :kus:

@Roanna: Bedankt
@Marion: Kreeg een beetje kippevel van je mooie woorden, zoals je zegt zo is het
@viva: Ik had het ook dat ik me schuldig voelde, maar aan de andere kant moet je je bedenken dat als je besluit om te stoppen en het was geen juiste beslissing dan waren ze niet gegaan
Natuurlijk iedereen bedankt voor het meeleven vandaag, het doet echt goed

Hub heeft hetzelfde, hij kent inmiddels Raak en natuurlijk Roanna met aanhang, maar verder is het de grote verwarring. Wie is nou wie

Hubbie kent Bloem natuurlijk en Cyn. Die heeft hij weer het eerst gezien van allen…in Gumbet.
Ach het komt wel goed… daar

Ik ga nog ff tv kijken
Pootje omhoog!!