Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Vanmorgen opgestaan zonder hoofdpijn… dus ben zooo blij!!! Even verlost Wel zit mijn hele voorhoofd onder de uitslag/eczeem… hoe ik daar nou weer aan kom??? I dont know
1.5 week geleden kaarten voor moederdagconcert nick en simon besteld… Gister nog steeds niks binnen!!! Maar zie ze nu voor me liggen op mijn werk… waren ze bij de buren bezorgd… Hallo TNT!! goed lezen svp!!!
Nu aan het werk… heb wel even bijgelezen…
Toos: :kus: denk aan jullie!!! sterkte nogmaals!
Beps: truste!!!
@Cynthia: Werkse zo, maar nu eerst aan de thee. (Thee om deze tijd?) :hihi:
@ Marion & TRL: Ook jullie nog een fijne dag. Ook aan werk, maar dan thuis?
Nou, ik ga maar. Laterss :dag:
O ja, bij het opstarten krijg in steeds zo’n oranje icoontje onder in de taakbalk, of ik Java wil updaten. Moet/kan ik dat gewoon doen? Nou, ik hoor het graag van de deskundigen onder ons.
Werk zit er op, nu een bakkie, boterham en sigaretje.
@Viva
Ik dacht al wat ben je stil. Ken het … dat gevoel heb ik al zo’n jaar of 10. Dikke :kus:.
@Cyn
Hoofpijn gelukkig weg maar nu exceem. Het zit niet mee he?
Ook de kaarten voor het concert op de goede plek, mooi kado trouwens.
@Roanna
Nu even niet aan het werk he, ik zit nu even op mijn gat. Dan toch maar weer even aktief gaan worden want heb afgesproken om te gaan sporten vanmiddag.
Heb héél veel gemist de laatste tijd precies, en moet een HOOP bijlezen ! En ga dat straks zeker doen, BELOOFD !!! Weet zelfs niet meer of ik hier nog gereageerd heb of in het vorige deeltje. Shame on me !!!
Maar eerst iets in de oven stoppen, want begin honger te krijgen.
@Kaylo
:dag: daar is ze weer!!!
Maar eerst wat eten natuurlijk :biggrin:. Altijd zo grappig … als ik aan jou denk zie ik je achter de pannen (of oven).
Waarom? Zou het niet ECHT niet weten :slywink:
@Kaylo
Vergeten te vertellen …
Er staat weer een nieuwe foto bij het spelletje. Hij is verplaatst he, staat onder vakantiefoto’s nu. Dus als je je verveelt … ga maar snel aan het raden. Het staat namelijk een beetje stil zonder jou.
Vanmorgen even het ZH gebeld en ik ben zo boos, zo vreselijk ontzettend boos. Er is toch een achteruitgang, nierfunctie is minder, hartritme nog steeds niet goed. Nou hebben die &%$# haar van de beademing gehaald, omdat ze het zou moeten kunnen??? Gister zei de arts nog iets anders. Na een kwartier kwam ze serieus in de problemen en hebben ze haar weer aan moeten sluiten. Pffff hoe ver ga je dan toch, heb dat ook gezegd. Kreeg als antwoord dat dit medisch gezien had moeten kunnen. Verdmme wat heb je hier als mens nog te vertellen. Wordt hier echt triest van
@Toos
Wat een …!!!
Wisseling van de wacht natuurlijk. Wordt daar nog met elkaar gesproken? Eerst kan ze niet zonder de beademing en de dag erna halen ze haar er zonder overleg vanaf. Terwijl haar toestand nog verslechterd is ook. Hoe verkeerd had het kunnen lopen? En dat net nu hub vandaag naar Berlijn is. Ik zou ook koken van woede hoor. Dikke :kus:
Heb nog niets vast gezet. N is nog steeds aan het puzzelen, heeft collega’s gevonden die haar eventueel willen vervangen en gaat als het goed is vanmiddag naar haar manager. Maar die zal wel weer niet aanwezig zijn. Maar zolang er nog tickets te krijgen zijn maak ik me nog niet druk.
Ok ga je ffies slapen gaan die artsen domme dingen doen… @Toos ik zou ze verrot slaan, en dat is hopelijk wat je nu aan het doen bent… Ze zijn GEKKK!!! :kus:!