Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia: 12 Juni studiereis Gran Canaria & Tenerife 8 dagen.
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Jammer dan, net zoiets als het visum in Turkije… en dan halen ze het er weer uit als je weggaat… EN…ze maken een foto van je bij aankomst en vertrek haha
goedemorgen,
Beps : lekker daagje voor de tv en laptop, voetje goed laten rusten
Cyn : paspoort regelen enne in Thailand stempel gewoon vragen Sawadee ka zeggen en glimlachen dan komt het altijdddd goed.Breda is gezelli
Roanna : de boel aan het opfrissen
Viva : vanmorgen flink moeten werken om weg te kunnen en nu aan laatste daagje voor weekend begonnen
Toos : Hoop dat alles naar omstandigheden goed is bij jullie
Ikke op de meeleesstand maar zo te zien kan ik tussendoor wel ff op de thee komen hoor. Ben afspraak voor morgen aan het voorbereiden, moet naar Frankrijk dus hoop niet dat het nog meer gaat sneeuwen want daar ligt al zoveel
Goeiemorgen,
Hier een iemieminie beetje wit en koud. @Cyn + Bloem: Geweldig!!! Jullie ook naar ADR. @Beps: Beterschap met je teen @Cyn: Veel plezier in Breda
Verder ben ik het even kwijt. Gisteren ging het naar omstandigheden met schoonmoeders, weinig nieuws. Ze zijn de beademing aan het afbouwen en dat gaat wel. Ze wordt niet meer diep in slaap gehouden en is vreselijk onrustig. Ligt met de armen vast omdat ze alles er uit trekt. Vanmorgen heeft hub gebeld en weer minder goed nieuws. Ze krijgen haar hartritme niet onder controle, ze geven extra medicatie maar het blijft erg onregelmatig en is niet onder de 150 te krijgen. Ook gaat haar nierfunctie achteruit, dat zijn dus geen goeie tekenen. Het kan nog steeds alle kanten op. Ze willen weinig zeggen wat de vooruitzichten zijn, het enigste wat ze wel steeds zeggen is dat we er rekening mee moeten houden dat ze 82 is. Zegt misschien genoeg, ik weet het ook niet. Het blijft dus afwachten
Jeetje Toos, dat zijn geen goede berichten, ja 82 is een behoorlijke leeftijd, en dan het nierfalen…pfffff…duim voor jullie dat alles goed komt, maar ik heb zo mijn twijfels.
Ik heb sinds dat hub haar zo gevonden heeft in haar stoel een onrustig, onbestendig gevoel. Dat had ik ook bij mn vader, dat begon nog voor hij geopereerd moest worden en er nog niks aan de hand was en dat gevoel heeft me toen niet meer losgelaten ondanks dat er ook goeie dagen waren en het leek dat hij het zou gaan halen. Voor hub en de meiden hoop ik maar dat mn gevoel me deze keer bedriegt en dat het alleen maar een deja vu gevoel is
Ja ik heb ook mn twijfels, hub ook trouwens, die ziet het ook niet goed aflopen. Hij is er trouwens heel nuchter onder. Gister zei hij als het dan toch moet gebeuren dan nu maar. Niemand weet nog hoe ze hier uitkomt. Het is geen mens wat achter de geraniums wil zitten, als ze geen auto meer kan rijden en niet meer zelfstandig kan wonen, dat zou ze gewoon niet willen
Je kent het ook he, hoe het voelt. De onzekerheid, slapen met een oor op je mobiel, nergens heen zonder telefoon en je te pletter schrikken als er gebeld wordt.
Jemmig Toos… Weet je wat ik zo erg vind, dan worden mensen zo oud…je zou denken dat iedereen het dan verdiend om ‘gewoon te gaan’! Maar nee, lijden strijden en ook voor de mensen erom heen. Dikke :kus: voor jullie!! En ik hoop dat er iets gebeurt, goed of slecht want hieraan gaan mensen erom heen ten onder en dat hoop ik niet voor jullie!!!
@toos
Dat zijn geen goede berichten. Ook al was ze niet je vriendin, dit gun je niemand. En je leeft natuurlijk ook heel erg mee met hubs en de kinderen. Heel veel sterkte! :kus: