Ik ben weg!! Morgen vrij dus niet online… denk ik!!
:dag: :kus:
Ik ben weg!! Morgen vrij dus niet online… denk ik!!
:dag: :kus:
Het sneeuwt hier behoorlijk
@TRL: Ben net even buiten gaan kijken, want zo ver wonen we ook weer niet van elkaar af, maar hier (gelukkig) nog niets van sneeuw. Wel regen, maar stelt ook niet veel voor. Hoop ook echt dat die sneeuw hier weg blijft hoor.
Gaat momenteel ff nie goe met Ajax he? :lol:
Zojuist mn ouders uitgezwaaid… hier dus ook een dun laagje wit!!!
EN… Bloemmie is geland in Sweden(hihi Zweden) en dus… Het is er prettig aangenaam, bruisend omschreef ze het…
Roanna,hier zijn de straten al wit.En idd gaat niet goed met me cluppie,zoals ze nu spelen schandalig gewoon en me paps zit in de arena,die zal wel helemaal goed balen,mams is wijselijk thuis gebleven.
Beps,Bloem veilig geland.
hier ook sneeuw, het sneewt hier eigenlijk al de halve middag…maar poedersneeuw maar wel alles wit.
Om het dan helemaal Zweeds te doen klinken, Sverige. :idea: Ben daar ook geweest in Stockholm. Heel mooie stad, bestaande uit honderden eilandjes.
Hoest nu met je teen Beps? Nog pijnlijk?
@Viva: Had in de vooravond even de zorgverzekeraar opgebelt en ze wist eerst heel niet waar ik het over had, terwijl ik al ooit eerder zo’n formulier had aangevraagd. Opeens zei ze… toen ze het opgezocht had in haar systeem, ik zal u een N111 ( mag ook, zei ik) formulier toesturen. Moest even wat info aan haar geven, dus ook dat weer geregeld.
Oh ja… die moeten we hier ook nog even regelen(Komt in orde, thanks Viv!)
Teen net verschoond. Zat nl een btje vast gebloed…dat deed auwwie met lopen en bewegen. Nu weer helemaal lekker dus!!! Niet teveel pijn, en ik kan m aardig bewegen, alleen nog niet in een sok of schoen proppen :hihi:
Hi jakkie Beps. Klinkt eng en pijnlijk.
Gelukkig niet aan je DUIM? :lol:
Beps : gelukkig meegevallen
Bloem : veilig geland
Roanna : lekker gegeten en papieren voor vakantie in orde
Trl : club in een dippie
Cyn : fijne vrije dag
Viva : ook daar poedersneeuw te zien
Hier weer alles weg hoor
zo ik nok af voor vandaag…iedereen welterusten.
Hier nog steeds geen sneeuw en ook niet geweest vandaag. La ma lekker wegblijven ook.
@Raak: Ach welja, je kunt het maar beter gedaan hebben, want ik heb nog weleens last van DDD en nu heeft Viva mijn er even weer op attent gemaakt en meteen maar even werk van gemaakt.
Heb trouwens nog wat staan van gisteravond, dus als jullie nog wat lusten? :lol:
@Viva: Zag niet eens dat je ook er was, maar weltrusten meid en tot morgen weer he!!!
Weltrusten. :dag: :slapen:
Ga ook naar boven P&W kijken
doe de verwarming laag en lampje uit:idea:
Tot morgen, :slapen: lekker allemaal
Zo goedenmorgen, redelijk geslapen… Maar ik was gewoon wakker…
Ziet er goed uit maar ik ben eigelijk het nu al weer zat…moet gewoon over zijn
@Toos: Hoe ist nou??? Ik heb de hele avond aan jullie moeten denken … hopelijk is alles goed!!!
En nu…maar ff lekker niets
Goede morgen …
Kantoordag dus moet weer snel zijn. Hier kijkt het wit :hihi: maar op de weg niet veel aan de hand denk ik, zo te zien rijdt het vlot door.
@Beps
Gelukkig, de teen ziet er goed uit. Heb je veel pijn gehad of valt het mee?
@Toos
Hoe gaat het met je schoonmoeder? :kus:
De rest allemaal een fijne dag!
goedemorgen, hier zo in den haag zelf ligt niets, maar ik woon ertegen aan en bij mij in de straat is het geen lopen, spekglad…en de hele auto moeten uitgraven en schoonkrabben…blehhh…
Beps hoe gaat het met je teen, nog pijn??
Toos nog nieuws van je schoonmoeder…
Roanna papieren al weer in orde, ja je ziet, bij de zorgverzekering horen ze het in keulen donderen als je om zo’n formulier vraagt.
Ik vandaag weer mijn laatste ochtend voor het weekend
Ja meiden doet nog best auwwie… is toch een wond dus!!!
Maar het gaat vanzelf beter. En met die witte gladdigheid buiten…laat mij maar binnen achter de compie en tv!!!
Crazy: :dag: jij ook bijna weg he…mazzelbips!!!