TTT deel 111

@Viva: Neeeeeeee…ik was het niet vergeten, maar moet dat nu dan al?

Moet ook nog ff voor de Hep.prik bellen.

Ik heb ze voor augustus al binnen van de zorgverzekering…hepatitis heb ik verleden week de laatste prik voor gehaald.

zal het op ons kleine zusje ook nog even melden…

@Viva: Zal er gelijk maar even werk van maken dan. Voor die prikken heb ik op de VB een formulier meegekregen voor de dokter/zuster aan huis. Ook maar eens een afspraak mee maken.

Roanna de 1e prik werkt pas na 10 dagen en tussen de 1e en 2e prik moet een half jaar zitten.

Roanna,dat had ik ook gezien van die tickets,maar boeken toch maar een pakketreis als we gaan.

Beps,het zit je ook niet meer he,sterkte bij de tandarts.

Hier een foto die vandaag genomen is,haal hem straks weer weg hoor

@TRL: Oh, wat en mooie foto zeg. Echt heel mooi. Zit je haar daar ook leuk. Echt waar, een prachtige foto. :thumbsup:

@Viva: Waar moet ik dan allemaal voor ingeent zijn? DTP hebben we vorig jaar al gedaan en ik meen nu alleen nog voor Hep A, omdat je naar Turkije gaat. B hoeft toch niet als je korter dan 3 maanden daar blijft? Nou, ik vraag het anders wel ff na op die site.

En weg wassie. :lol:

@TRL:!!! Zie je wel… mooi hoor, je ziet er giga goed uit zo!!! Die kleur is prachtig op je lippen!!!(lijkt op de kleur in je pakketje!!) Mooi hoor, wat een stuk (je ziet er normaal al zo goed uit!!!)

Hahaha ja Roanna,ff een andere gedaan.

Beps,:redface:

TRL: wow!!! Mooie foto!!! :biggrin:

Trl : schitterende foto’s !!!
Roanna : een grote party

@TRL
WOW … superfoto zeg!!!

@Beps
Ze moeten jou wel hebben vandaag zeg. Arm ding … sterkte bij de tandarts.

@Raak
Lijkt me reuze gezellig met de hele bubs in ADR maar … mijn plekje is toch echt in Side. En dat kan ik niet missen. En als ik wil meeten kan ik altijd Filiz nog bellen.

Marion: jammer!! Had wel heel leuk geweest!!! :slight_smile:

Marian : mijne ook in Antalya maar tussendoor ADR verheug ik me ook wel op hoor !!!

Tja… ik ga het liefst naar, met name Zuid- Spanje, maar kom er steeds nog niet toe. (Pas zo’n ca 30 keer geweest.) :lol: Maar dat komt vast wel weer een keer.

Heb meteen net even werk van de vaccinatie’s gemaakt. Alles via internet ingevuld en zal gebelt worden, voor een afspraak aan huis.

Morgen nog even voor dat formulier bellen.

@Beps: Hoest nou? Veel pijn?

Meiden… ik ga ff eten. Kokkie heeft weer zo heerlijk gekookt.

Latersssssssss :dag:

Zo meiden… ik heb nu weer alles achter de rug! Het viel mee, gelukkig

Ondertussen zijn mn ouders er ook, hebben de foto’s op het andere topic gezien en ze hebben er ook ZOOOOO EEN ZIN AN!!!
Meld me wel weer als ze weg zijn!!

Roanna: eet smakelijk!! Fijne avond!!! :dag: