Roanna,bronnen mag je nooit prijs geven he …
Beps,dus volgende meeting in jouw stadje
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Zag net de reclame van heineken vind ik zo’n leuke reclame he.
Roanna,bronnen mag je nooit prijs geven he …
Beps,dus volgende meeting in jouw stadje
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Zag net de reclame van heineken vind ik zo’n leuke reclame he.
Trl : nee mag je niet doen, die zijn altijd alleen maar “welingelicht”![]()
@Raak: Leuke obers? Alleen maar!!! :slywink: Het hele dorp heeft daar leuke inwoners. :crybaby: Was vorig jaar ff alleen op pad, (was toen ook gelijk de weg kwijt) en wat ik daar gezien heb… pffff…
@TRL: Nee, dan mag je het ook niet zeggen, al denk ik wel, dat ik het al weet. :lol:
Roanna,dus jij mag niet meer alleen op pad,maar er zijn er genoeg die je kunnen begeleiden
Roanna : heb je het nu nog warm van??:lol:
Ja he!!! :lol: En ik hoorde al dat we de mannen op pad sturen en wij dan naar de " markt " gaan
Nou 1 ding is zeker het gaat daar heel gezellig worden,zou bijna willen dat ik er bij was…
@Raak: Nou, echt wel. Het was er al warm en omdat ik de weg niet terug kon vinden, kreeg ik het nog warmer. :biggrin: Maargoed, gewoon langs het strand gelopen en dan zie je in de verte La Blance ( de buren van ADR) al liggen en daar moest ik weer naar toe. Wel een eind lopen, maar ben er gekomen. Onderweg dus die foto genomen, die hier onder mijn naam staat.
Ja, dat zou ik ook wel willen TRL. Jammer dat het te duur is he?
![]()
Roanna : dan had je iig een schitterend uitzicht
Trl : ja, dat zou wel gaaf zijn he
Ja helaas wel.Maar onze tijd komt nog wel
Trl : tuurlijk meissie, jij en kleine C komen er best, weet ik zeker:kus:
Raak,dat hoop ik ook,de tijd zal het uitwijzen
@TRL: Natuurlijk komt jou tijd ook weer. Je hebt nu in ieder geval al kleine C. en dat is ook al een hele schat waard. :kus:
Roanna,die is me zeker wat waard,alhoewel ik het soms allemaal nog wel onwerkelijk vind hoor.
Dames,ik ga ff HvN kijken en C de fles geven.Weltrusten allemaal
Trl : dikke knuf voor C en welterusten voor strakjes:dag:
@TRL: Weltrusten en tot morgen weer. Ook van mij een knuffie voor C.
Ik heb het water aangezet voor mijn WW-zakje :biggrin: en ga er dan ook maar eens op tijd in.
Roanna : welterusten en groetjes aan Hubs, tot morgen:dag: