TTT deel 111

Zie dat er nog een paar online zijn : wie heeft er nog trek in een bakkie? Mag ook thee of wat sterkers zijn hoor. Ikke ben nou eenmaal koffieleut:hihi:

Raak,lekker bakkie koffie gaat er wel in,de sterke drank bewaren we voor later.

Ik ben er ook, maar dat wist Roanna al…

Oh, jullie zijn er dus wel?

Ja, doe maar een bakkie met melk en 3 zoetjes. Hebben jullie toevallig ook zo’n schuimapparaat als van Beps? Dat zou hele lekkere koffie zijn. :idea:

Nou, niemand hoeft meer van de leg te zijn, denk ik. De rust is toch weer een beetje terug gekeerd?

Voor mij melk en 1 zoetje.

Ik heb zo een cappu-schuimer dames… De uitvinding…

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/Capture_244.jpg

@Beps: Handig Beps.

Roanna,moeten hem een keer gaan testen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Beps : dat is een gemakkelijk apparaat, ik heb altijd trek in cappu, heb zo’n alles in een
Trl : goed idee van je : dat testen:hihi:
Roanna : 3 zoetjes??? vandaar dat jij zo’n sweety bent
Heb ff de verslagen van ons zusje zitten lezen over de meeting. Denk dat het dolle boel geweest is in Den Bosch:lol:

jullie komen maar meiden…

@TRL : Ja, eigenlijk wel he? :lol: Lijkt me wel lekkere koffie

@beps: ook ik kom graag een keer proeven!

@Raak: Ja, leuk waren die verslagen he. Zo kan het dus ook. :idea:

Heb uit betrouwbare bron dat het heerlijk is.

Roanna : nou gaan wij volgende keer ook tot midden in de nacht aan de zwier ok?
Linda : hallo meissie, wil je ook mee op de koffie bij Beps ? gezelli !!
Het is hier toch koud aan het worden buiten, jakkie, wil naar de zon

Raak,jouw bakkie is ook lekker hoor.
Jabij ons zusje hebben ze het laat gemaakt.

Ach en laat hier nou ook een turks restaurant zitten… doen we de koffie hier haha!!!
(nee hoor, rustig aan…)
Meiden… het is genoeg voor vandaag, ik ga even bij hubbie zitten, en dan kijken hoe die vent in elkaar geslagen wordt bij “in je goed recht”…

Tot gauw

@Raak: Nou, zullen we dat dat in ADR doen? Mag hier nooit zo laat thuis komen. ( geintje hoor) :lol:

@TRL: Is dat zo? Vertel!!! Welke betrouwbare bron, of kan je daar niets over zeggen?

@Beps: Weltrusten alvast enneh… nog naar de " groentemarkt" of te koud?

Truste :dag: :slapen: :kus:

Beps : komt goed hoor. Fijne avond verder enne niet teveel leedvermaak he bij “ijgr”
Roanna : lijkt me een goed plan, hebben ze daar ook leuke obers?? enne als we daar niet meer binnen mogen kunnen we altijd op het strand slapen. is daar een stuk warmer 's nachts:D
Trl : dank je wel hoor