TTT deel 111

:sweden:Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar:SWEDEN:

Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia: 12 Juni studiereis Gran Canaria & Tenerife 8 dagen.
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

goedemorgen meiden.

Wij gisteren lekker naar de sauna geweest, en laten masseren…

De rust gelukkig wat terug gekeerd.

Roanna lekker gegeten
Toos batterijen weer aan het opladen
Jac beterschap
Marion succes met boeken
Linda 7ende hemel gevoel…hou vast meis
Raak druk druk druk, maar wel met leuke dingen gefeliciteerd met hubs en je trouwdag

zo hier een klein beetje aan het sneeuwen…het is neit de moeite maar voglens mij komt er nog veel meer.
Voor iedereen een fijne dag

Raak,nog gefeliciteerd met je hubs en met je trouwdag.

Viva,kan er weer tegenaan na de verwennerij van gisteren

Goodmorning all.

Nou, hier was het ook een heel klein beetje wit, maar nu schijnt weer heerlijk het zonnetje, alhoewel het me wel koud lijkt met die oostenwind. Brrrr.

Vanmiddag gaan we ff weer naar de achterhoek. Even kijken hoe het met me zwager is i.v.m. zijn oogoperatie.

Ik had net ook ff op TLK zitten lezen en las dat die meiden het ook super gezellig hebben gehad en sommigen zelfs doorgedanst hebben tot in de nacht. Tja… dan zijn we ( meesten) toch van een andere generatie he? :wink: :unibrow: Dat doen wij niet meer, maar wie weet straks in ADR. :zon: Maar leuk om te lezen even.

@Raak: Weer helemaal bijgelezen meid? Je hoeft je ook niet te verontschuldigen hoor, maarja, je ziet het… als je even te lang weg blijft… maken we ons zorgen. Volgende keer zal ik je wel eerst ff smsen. :unibrow:

@TRL: Hoe is het bij jou momenteel? Alles rustig en goed met C? Al kunnen slagen voor dat autostoeltje, of lees er ergens overheen?

Nou meiden… maak er een gezelige dag van en voor de werkenden … werkse.

Roanna,Hier gaat het allemaal wel ok,ik heb nog wel steeds dipjes hoor,maar ja.Met C gaat het goed,draait heel af en toe al op zijn zij.
Heb nog geen autostoeltje gekocht,maar zat ook te denken aan een schommelstoeltje die automatisch schommelt,dus nog even kijken.Maar zodra ik wat heb laat ik het jullie weten.

Ook even zitten lezen bij ons zusje en ze hebben het gezellig gehad,zo hoort het ook.Vindt het jammer dat onze meeting niet doorgaat.

http://www.playtown.nl/Graphics/Mattel/M7929.jpg

http://www.bartsmit.com/data/products/150x150/0173616.jpg

Twijfel tussen deze 2 …

@TRL: Oh, die lijken me ook wel handig en leuk. Alhoewel… aan een autostoeltje heb je denk ik, wel langer wat aan, maarja, het is jou kadootje van ons, aan jou dus… jij mag/moet doen wat jij het leukst vind. :lol:

Vind die ene (1e) wel leuk. :idea: Die andere is ook meer schommelstoeltje. Gaat die ook vanzelf, of moet je die zelf steeds aan douwen, zeg maar?

Roanna,ja vind die 1ste ook leuk en makkelijker op te bergen aangezien ik niet zoveel ruimte heb,kan je die makkelijk inklappen.Maar die 2de kan hij tot zijn 3de jaar mee doen,daar kan je ook nog een gewoon stoelje van maken.
En een kennis zei dat hun nog 2 hele goede autostoeltjes hadden,die ik kan krijgen,dus ja dan kan ik beter wat anders van jullie kado kopen.

Goede morgen … nog lekker rustig hier. Iedereen van de zondagmorgen aan het genieten?
Hier nog geen sneeuw te zien maar wat niet is kan nog komen he, al zit ik er niet echt op te wachten.

@Raak
Hebben jullie gisteren een leuke avond gehad met de visite? Vandaag in de ruststand, even bijkomen van al die drukke dagen.

@Viva
Gisteren naar de sauna geweest, ook een massage gehad. Lekker zeg. Alles weer soepel nu?

@TRL
Leuke stoeltjes. Ikzelf zou voor de linkse kiezen, weet niet of het aan de foto ligt maar voor mijn gevoel kan hij daar langer in. Bij die andere heb je meer dat Mxi coi idee.

Goedemorgen all,
Viva : heerlijk he je zo laten verwennen een keertje. Bij jullie beetje sneeuw?Dank je wel voor felicitaties
Roanna : vandaag op visite in de achterhoek, veel plezier
Trl : we gaan echt nog wel meeten met z’n allen hoor, willen jou er ook bij
enne zo’n automatische schommel is wel fijn hoor.Suc6 met je keuze
Ik ga ff op mijn gemak kopje koffie drinken
tot strakjes:dag:

@Roanna
Och helemaal vergeten … beetje DDD. Veel plezier in de achterhoek. Hoe gaat het met je zwager? Is de operatie goed verlopen? Of kunnen ze er op het moment nog weinig van zeggen?

Marion,ja zo lijkt het wel,maar die rechter kan je dus ombouwen tot ook alleen schommelstoel en staat bij de beschrijving dat je daar tot 3 jaar mee kan doen.

Roanna,veel plezier.

Hier ook een beetje sneeuw.

@TRL
Oke, dat is ideaal dat hij er zo lang mee kan doen. Wat foto’s dan kunnen bedriegen he? Zou je zo op het eerste oog niet zeggen.

:ninja:

@Beps
:dag: dikke knuffel:kus: voor jou!

Beps ::kus: fijne zondag!!!:dag:

Goedenavond all.

Wat een rust zeg!!! Nouja, scheelt wel weer met bijlezen.

Ik alweer een uurtje terug uit de achterhoek

@Marion: Nou, het gaat wel goed met mijn zwager. Heeft geen erge pijn ofzo, alleen…tja… hij ziet bijna tot niets nog met dat oog. Woensdag moeten ze weer voor controle en dat moet er ook nog gelaserd worden. Ook aan dat andere oog, dus hij is er voorlopig nog niet klaar mee.

Wel begon hij ook nog over de najaarsvakantie. Ook dan zouden hun graag weer mee willen gaan met ons. Ik vind het best! :lol:

Ben jij al wat verder gevorderd met je zoektocht naar voordelige tickets?

@TRL: Oh, dat is dan wel weer handig van dat stoeltje dat je 'm later ook nog weer als gewoon stoeltje kan gebruiken. Ben benieuwd welke het gaat worden!!

@Beps: Ook nog even wezen “gluren”. Vanaf het werk zeker?

@Raak: Gelukkig ook weer van de partij en ik zag Toos ook nog ff op een subforum. Raak, alle visite nu gehad?

Is er niemand meer? :crybaby: Nou, dan ga ik ook maar. :dag:

Roanna : ja hoor, alle visite gehad, vanmiddag lekker aan het lammen geweest op de bank. Denk : ga nog ff op de koffie, hoef ik maar 2 bakkies te maken. Jij drinkt er toch wel eentje mee he.

Ikke ben er wel…Hoe was het in de achterhoek?
Echt rustig hier,iedereen een beetje van de leg denk ik.

Denk toch dat het het linkerstoeltje wordt,omdat ik die makkelijker op kan bergen.