TTT deel 111

Goedemiddag dames,
sorry dat ik jullie zooooo verwaarloosd heb,maar heb 2 dagen bezoek van fransen gehad op de zaak, probeerde tussendoor nog maar lukte echt niet.
Donderdag naar het theater geweest,Motown 50 jaar soulshow. Is echt grandioos.Gisteren na het werk naar de kapper en door naar restaurant, met het hele gezin wezen eten en vandaag ff lui geweest vanmorgen en toen boodschappen gedaan. Krijg zo weer visite. Hubs was gisteren jarig en het is maandag onze trouwdag ,dus alles tegelijk. Ga dus nu eerst voor de visite komt bijlezen en morgen, als ik opgeruimd ben, kom ik weer lekker langs. Heb jullie gemist. Iig allemaal fijne avond en tot morgen:kus:

Oh Raak…:dag: gelukkig alleen maar leuke dingen te melden. Nou meid, nog van harte gefeliciteerd met je hubs en jullie ook nog een hele fijne avond dan met z’n allen.

Prettig weekend ook. :dag:

@Jac: Nog bedankt voor je uitleg en dat is zeker niet mis. Jij ook heel veel beterschap en hou en neem je rust. :kus:

@Roanna
Over even uit eten, laat het jullie smaken en veel plezier!!!

@Raak
Gelukkig … het verloren schaap is weer terecht
Druk bezig geweest op de zaak en met feestjes. Dat is het betere werk he! Vanavond weer visite dus wens jullie ook veel plezier.

En ik zo meteen op weg naar het zwembad. Sportdag vandaag he … wel een rustige want het voetballen was weer afgelast.

Roanna: :dag: eet smakelijk!! Ik eet bij de wok vanavond :stuck_out_tongue:

@Cyn
Ook al uit eten vanavond …
Jullie maken me lekker en het is dat ik de macaroni al klaar heb anders was ik een lekkere lahmacun gaan halen. Maar in het kader van de bezuinigingen zullen we dat maar niet doen.

Ik ga nu ook . Iedereen veel plezier straks. :unibrow:

@roanna: veel plezier vanavond!

Dames,het is nooit mijn intensie geweest om te’'stoken""jullie zijn oud en wijs genoeg om mij te snappen.

Ik ga back to basic,forumbeheerder over alle onderpen op ons forum,TTT is van jullie meiden,ik hoorde daar niet thuis;het is een kletsforum voor jullie onderling en dat zal ook zo blijven…

Qua meeting…Bloem had gelijk daarin,in de koelkast ermee,en jullie halen het eruit wanneer jullie onderling dat vinden.

Zal af en toe meelezen,maar niet meer reageren,dit subforum is van jullie;ik pas daar niet in.

Succes aan Beps en Bloem met dit subforum,weet dat ik het aan jullie 2en als moderators kan overlaten.

Dames,gegroet,en hou de onderlinge band sterk,dat hebben jullie in al die jaren opgebouwd;hou het warm…

Hans.

Goeieavond,
Niet zo veel te melden. Moest vanmorgen naar een begrafenis van iemand waar ik jaren begeleider van ben geweest. En het was zooooooo koud, was tot op mn botten verkleumt. Vanmiddag de toko een beetje recht getrokken en boodschappen gedaan. Vanavond op de bank en niks doen. Moet weer even de duracelletjes opladen.
@Beps: Jammer, maar snap het wel
@Raak: Blij dat je weer boven water bent, gefeliciteerd met hubs
@Marion: Niet met N. op vakantie, duim voor je dat het toch gaat lukken al is het maar voor een paar dagen
@Roanna: Veel plezier vanavond
@Cyn: fijne avond bij de wok
@Hans: Verstandig besluit

@Jac: Beterschap, hoop voor je dat je snel weer opknapt

Ik ga er maar weer. Fijne avond en wie weet tot morgen:dag:

@Toos: :dag:

Zo luitjes. Ik ben weer thuis. Twas weer ff gezellig en het eten was… gaat nog wel. :frowning: De wok was vorige week beter en lekkerder. Maargoed, de bedoeling was goed, zullen we maar zeggen.

@Hans: Inderdaad, laat het zo maar z’n gangetje weer gaan, dan komt het vast weer goed. Miss was jij iets te enthousiast, wat ik je persoonlijk niet kwalijk neem hoor, maar denk toch dat dit beter is zo.

@Linda: Waar zit jij de hele tijd? :lol:

Nou meiden… vanaf nu weer een beetje rust in de tent en laten we het zo houden a.u.b. Aan mij zal het niet liggen!!! :lol:

@Roanna
Linda is erg druk denk ik :lol:

@Toos
Zit weer aan de oplader nu … fijne avond!!

@Marion: He, ik weet het wel zeker ja. :lol:

@Roanna
Ik weet het ook wel zeker :lol:

@Marion: Och, ik denk dat ik het vast wel een beetje mag verklappen. Ze heeft weer een vlam aan de haak geslagen en is nu weer even in de 7e hemel. Anders komt het miss een beetje geheimzinnig over, als wij zo zitten te gissen he!!! :lol:

Maargoed meiden… ik weet niet precies wie er momenteel nog zijn… maar ik ga naar boven.

Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:

Zal nog ff een :idea: laten branden.

Hi, ik was er nog.Had maar een klein deel kunnen lezen voor de visite kwam en had echt zo iets van wat is dit nu.Dus wilde toch wel even doorlezen voor ik ga slapen. Begrijp dat er nu gelukkig weer rust in de tent is maar ff geen meeting. Denk dat dat wel een goed besluit is want ik zou wel heeeel graag willen als we meeten dat dat met z’n allen is.Zal er verder maar niet teveel over zeggen en hoop net als de rest dat we gezellig en als dikke vrienden verder gaan.Voor iedereen een heeeeel dikke kus:kus:enne als jullie me soms ff kwijt zijn : gewoon sms-en hoor!dan zit ik niet bij de computer maar gsm altijd naast me, overal!!!:lol:
Nu ga ik ook slapen, ben echt moe dusss tot morgen all, slaap lekker:dag: