TTT deel 111

@Beps: Niemand is hier winnaar of verliezer. Ik zou zeggen…, even een time out op dat subforum Meeting.

Neem je rust nu, zowel lichamelijk als geestelijk, want je moet nog de hele nacht. Maak je verder niet al teveel zorgen en ga met een gerust gevoel naar je werk. Het komt vast wel weer goed, hoe dan ook.

Werkse zo en doe kalm an. :wink:

@Roanna: Hij maakt me zo boos. Of het MIJN beslissing is zeg!!!
Ja ik ga ffies rusten en dan komt het weer goed!!! Maar ik ben er wel mee bezig dit via Jeroen of Imke te gaan spelen, want het is ongelovelijk dat hij zich er zo tussen knalt elke keer!

Jullie allemaal wel terusten :slapen: lekker

Ik ben te werk toedels…

ellowww
lange dag geweest
barstende hoofdpijn toen ik terug was en in slaap gevallen. ga zo maar verder slapen anders ben ik morgen nix meer waard…
toedels

ik meld me af voor een poosje!!Doe wat ik doen moet, lees mee, maar daar blijft het bij!
Ik denk dat ik het zat ben om mezelf telker kere te moeten verdedigen!
Iedereen succes de komende tijd, en hen die ik toch wel spreek tot dan dan!!
Groetjes
Ikke

:sweden:Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar:SWEDEN:

Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia: 12 Juni studiereis Gran Canaria & Tenerife 8 dagen.
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Goedemorgen meiden…

Beps ik vind het jammer maar begijp het wel dikke knuffel
voor de rest niets te melden…

Goeiemorgen!!!

Meiden voor jullie :kus:

Verder niks te melden…
:dag:

Goedemorgen all.

@Beps: Ik denk dat je op dit moment even de juiste beslissing neemt. Neem je rust en wij houden op de een of andere manier toch wel kontakt, ook mede over ons uitje naar ADR. Ja, ja, dat laten we ons toch niet afpakken. Eg nie!!!

Jammer dat het voor sommigen zo moet gaan :(, maar begrijp het wel!!!

Verder heb ik ook even niet zoveel te zeggen momenteel. Ga zo even de dikke weekendkranten lezen. Straks nog even schapjes doen en vanavond naar Bali.

Iedereeen :kus:

@Cynthia: Leuke foto van je, of is dat een kind van je? :biggrin: :crybaby:

Op de foto staat mijn liefste vriendinnetje… Ze heet Girl en woont in Maleisie… Echt was zo’n schatje!!! :smiley:

@Allemaal:
Even een toelichting:
Mijn medicatie slaat niet goed aan op deze dosering. Dus alles is verhoogd.
Helpt dat nog niet dan moet ik terug naar de arts voor verdere stappen.
Ik ben de laatste ook erg moe daarbij omdat ik nog steeds afval. SB is er niets bij.
Ik moet nu voor mijzelf kiezen en dat is dat ik mijn rust moet nemen.
En natuurlijk even achter de pc kruipen is een mine moeite, maar het probleem bij mij is dat ik dan wel heel lang achter de pc blijf.
Dus ik heb gezegd dat ik voorlopig niet achter de pc ga, dus ook niet bij jullie langs kom.

DUS HET HEEFT TOTAAL NIET MET JULLIE TE MAKEN HOOR!!!
Maar de vaste ploeg blijft en ik kwam zo nu en dan even langs.
en ik blijf niet lang weg.
ik heb gezegd een weekje tot nu toe.
Mocht er evt. dingen veranderen dan zal ik wel iemand op de hoogte brengen die dat kan vermelden hier.

Groet en klets maar lekker voort.
Geniet maar van elkaars verhalen enz!!!

Jac, neem je tijd!! Sterkte!!

Goede morgen … dat kan nog net.
Vanaf hier ook weinig te melden.

@Beps
Ik vind het jammer maar snap je beslissing :kus:

@Jac
Ook voor jou heb ik begrip. Beterschap meis en hoop dat je snel weer de oude bent :kus:

En voor alle andere kanjers ook een :kus:

Ik hen Raak ook al een paar dagen gemist. Iemand iets gehoord van haar of zou ze gewoon druk zijn?

Ik denk dat Raak druk is met de zaken… :wink:

En ook ik vind het jammer, maar begrijp Beps heel goed… Toch jammer dat dit eigenlijk door 1 iemand veroorzaakt wordt… :frowning:

Denk ook dat Raak het druk heeft.

Marion,hoe staat het ervoor wat de vakantie betreft?

Cyn,ja idd,hoop dat alles snel opgelost is…

Ik heb de afgelopen dagen echt wel meegelezen. Wat een vervelende toestand zeg rondom de meeting die nu dus niet doorgaat!
Ik wil alleen even zeggen dat ik het heel jammer vind dat het zover is gekomen en begrijp het eerlijk gezegd ook niet helemaal. Maar goed, zal wel wat dingen gemist hebben omdat bepaalde personen hun reacties er weer afgehaald hadden.
Wil iedereen alsnog een fijn weekend wensen en voor degene die zich aangesproken voelt: laat je niet gek maken!!

@TRL
Zoals het er nu voor staat gaan N en ik weer apart. Misschien dat we de laatste dagen nog samen kunnen zijn maar dat hangt er weer vanaf of N dat laatste weekend vrij is of moet werken. Vandaag moet ze werken en gaat ze kijken hoeveel collega’s er vrij zijn en wie ze eventueel kan vragen dan voor haar te werken. Maar we zien het beiden somber in. En … ik kan ook niet heel erg lang meer wachten met boeken. De tickets worden duurder, of nog erger weg, en dan kan ik helemaal niets meer.

Goedenmiddag.

Ik kom jullie allen even een fijne avond wensen. Wij gaan over een klein uurtje weg, om met wat familieleden uit eten te gaan bij een Indonesisch restaurant. Kom vast vanaaaf nog wel even aanwaaien.

Maak me ook weer en beetje zorgen waar Raak is. Hopenlijk is mijn zorg, net als de vorige keer ongegrond en heeft ze het gewoon weer ff te druk met alles.

Iedereen een fijne avond nog en Cyn… wel thuis zo. :dag: