TTT deel 111

@Cyn: Dank je, heb geen zin vandaag, maar het wordt vanzelf 11 uur vanavond

das waar :wink:

Heb net even filmpjes op youtube gekeken van een discotheek/bar in gumbet… :wub: i miss it!!! Misschien toch september ofzo een weekje!!!

@Toos
Ook al geen zin vandaag, het hangt in de lucht geloof ik, een nieuw virus misschien?

Ikke weer terug lekker gesport
Gelijk de schapjes gedaan, net gelunched en zo naar bed
Ineens een nachtdienstje erbij… ipv vanaaf EN morgen: BETER!!!
Dus ikke zo tukkie doen!!!(over een uurtje ofzo)

Ik ga ff filmpje pakken ofzo!!!

Cynnie rond 15 augustus ofzo weekje gumbet???

Zo ikke weer terug, boodschappen in huis, hubbie mag de zware spullen uit de auto halen…en weer een berg was van paps, had die van mij vanochtend al weggewerkt…afijn we binnen weer van vorenafaan…

Sorry Toos, dacht dat je vrij was…crockse…

Cynnie aan de film

Beps op een oortje

Goedenmiddag.

Zo, ik ook weer thuis. Lekker gewerkt en meteen even de schapjes binnen gehaald. Zijn weer helemaal klaar voor het weekend.

@Cynthia: Ehhh… durf het bijna niet te zeggen… maar in September zitten wij waarschijnlijk ook weer die kant op, omdat R. en I. graag een keer mee willen en dan zal het denk ik wel weer ADR worden, of anders een keer de buren. LB. :idea: Want vooral I. wil een keer luxe en beiden zijn nog nooit in Turkije geweest.

@Beps: Zo, lekker naar de sportschool geweest? We houden het in ADR ook een beetje bij toch? We moeten daar veel eten en drinken, dus dat moet er wel weer af. Ik heb de vorige keer ook s’morgens ( 11 uur) meegedaan met waterarobic en we kunnen daar ook naar het fitniszaaltje. Doet kokkie ook altijd ff een half uurtje. :lol: Ja, echt!!!

@Viva: Natuurlijk is het naar om spullen van iemand die je dierbaar was op te ruimen, maarja, het komt toch ook een keer als je Paps zou komen te overlijden. En als hij er nu toch geen moeite mee heeft, kun je het beter maar al gedaan hebben. Ik weet uit ervaring hoe naar het is. Kippenvel.

@Marion: Toch nog wat vooruit kunnen komen in de hut vandaag? Vroeg me eigenlijk af en zal zo ook eens gaan kijken, of Air Berl** niet die kant op gaat tegen die tijd.

iedereen fijn weekend en de rest van de dagen!

ik zal hier voorlopig even niet meer komen.

groet Jac

Waarom niet, wat is er aan de hand??

@Beps
Het sporten is dus mee gevallen. Wat heb je gedaan? Toestellen? In een groepje of samen met hubs?

@Roanna
Gaaf … in het najaar weer terug naar Turkije met de kids. Ook sportieve plannen in de vakantie, met zijn allen aan naar aerobic. Wordt vast en zeker lachen, gieren … brullen.

@Jac
Eerst Beps en nu jij! Wat gebeurt er toch allemaal hier?

@Marion: Ik heb ook nog even bij Air Berl** gekeken en vanaf Dusseldorf komt het dan in Mei op zo’n € 318 en voor kinderen onder de 12 € 236. Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel gezien?

Ik had nog een goedkopere met Turkis** Airlines gevonden en dat ticket kost voor 2 pers. € 498, maar dan wel met overstap in Istanbul, m.a.w. je doet er een stuk langer over.

@Roanna
Bij Air Brln had ik wel gekeken maar kreeg toen geloof ik de melding dat er geen vluchten waren. TA had ik wel gekeken en ook bij Pgsus, beiden met tussenstop in Istanbul. Er was er eentje bij waar je 's avonds aan kwam in Istanbul en daar geen aansluitende vlucht had, pas de volgende ochtend. Betaal dan liever een paar tientjes meer zodat ik meteen op Antalya kan vliegen.

Dan gaan wij samen lekker watertrappelen en de mannen op de fiets… Hubbie wil elke dag ff heen nl!!

Ik heb geslapen, ff naar t werk geweest, mn manager gaat met zwangerschapsverlof!!! Dus ff uitzwaaien… met confetti gestrooid!! Zulk lachuu!!
En nu ff nietsen voor mn werk :hihi:

Proberen we die ander ladies ook mee te krijgen, dan wordt het zeker dolle pret. Ik zie het al helemaal voor me! :lol:

Werkse strak hoor! :dag:

@Jac: Je doet de laatste tijd wel erg geheimzinnig. Er is jou ook al verschillende malen door deze en gene gevraagd, hoe het nu met je is en of de medicijnen hebben aangeslagen, maar je komt wel telkens even om het hoekje kijken hier, maar geeft nooit antwoord. Het gaat toch hopenlijk wel goed met je? In ieder geval… beterschap. :dag:

Ik ga lekker tv kijken. Daarna werken… ik hoop dat iedereen een fijne avond heeft!!

@Beps
Jij ook een fijne avond, eerst nog ff thuis en dan op het werk. Hopelijk is het een beetje rustig.

Hier ook weer erg rustig vanavond.

Meiden sorry!!!
Ik kan het niet laten, en heb toch op Hans gereageerd, omdat hij gewoon blijft ‘stoken’ zo voelt het bij mij. En sorry voor het laatste heeft hij nog steeds niet gezegd!!

Als dit alles jullie te veel onrust bezorgd, zeg het me, want dan moet ik me gaan inhouden of mn conclusies trekken en heeft hij gewonnen!!

Nu zo mn spullen pakken en naar mn werk(over een kleine 2 uur)