TTT deel 111

Ladies… Ik ben vanaf zojuist geen onderdeel van het Turkije-team meer… Er werdt mij verzocht een keuze te maken tussen Bulgarije en Turkije/ervaringen hotels/badplaatsen… en heb gekozen voor Bulgarije… mede omdat dat echt mijn eigen projectje is…

@Beps: Mooi zeg, dat er toch weer een positief bericht onder je handtekening staat en zo hoort het ook!! :thumbsup:

@Viva: Ja, waarom niet dan he? Ik zal zo ook eens even mijn HV nr, onder voorbehoud erbij zetten. :lol: Oh, ik heb er zo’n zin an en vind het best jammer dat sommigen er niet bij kunnen zijn. Maarja, we kunnen ook niet altijd alles hebben he en waar jullie heen gaan is het ook zekers mooi.

Ja ja, de KD weer lekker fris.

Roanna, heb je mooie vliegtijden??

Ik ga ff kijken maar dacht iets van 6,25 uur heen en 11,50 uur terug.

Lekker zeg!!! Ik vlieg naar canarische eilanden waarschijnlijk pas s’avonds… :frowning: :finger: Thailand om 14.30 ofzo… :smiley:

Dus onder voorbehoud:

Heen: HV 805 om 06,25 uur

Terug:HV 806 om 11,50 uur

Lekker lekker lekker! Vooral je heenreis!!

Zijn ook mooie tijden hoor Roanna…niets mis mee…tja je kan niet alles hebben ik ben er niet bij in ADR…kan het ook niet omboeken, omdat mijn zwager en schoonzus ook mee gaan naar portugal. Ach wie weet, volgend jaar ofzo…moet wel zeggen dat ik ADR behoorlijk aan de prijs vind.

Viva, gelukkig zijn we niet de enige die niet in ADR zijn in die periode… :wink: maar zal wel vreemd zijn voor jullie hier zo rustig!!! Ik kom de 19 of 20 ste weer terug… Is nog niet zeker… Dus zal wel heel rustig zijn voor jou, bloem, trl en de anderen!!

Cyn dat zijn mindere tijden die jij vliegt maar ja je kan ook niet alles hebben.

Trouwens JOhnny is geland

http://blogimages.seniorennet.be/martien_parkieten/210-6b35dba3b5626a86a79c70b811781913.JPG

oeps! beetje groot

Neeee!!! Johnny is groen :wink: haha

Cynnie het is koud buiten ja, hij zie blauw van de kou

Cyn ik kom de 15e terug de 16e is hubs ook nog vrij dus de 17e meld ik me dan denk ik weer ofzo.

Ach en dan kom ik ook al bijna weer terug!!! :wink:

Nou ja we komen die tijd wel door!!! Vermaak me wel hoor!!! :wink:

Zo ik nu spullen in de auto pakken, naar de supermarkt en dan door naar paps…iedereen werkse of weet ik veel…ik meld me weer…toedels

Ciao!!! :dag:

Zo mijn bakkie intussen ook al op. En net zoals vele heb ik ook weinig zin om in de toko aan de slag te gaan. Vanmiddag even met N naar de Mkr. De boel hier wat aanvullen. Kan ik weer volop wassen, poetsen … en koffie drinken.

@Viva
Het zal, na zoveel jaren samen, zeker niet meevallen voor je vader. En al helemaal niet als hij zo verlegen is en bij geen enkele club is. Maar hoe triest ook, dat is idd iets wat hij zelf moet doen. Je kan hem moeilijk aan de hand mee sleuren naar de biljartclub.
Lijkt me ook vreselijk moeilijk, het opruimen van je moeders spullen. Aan heel veel dingen zit toch een herinnering. De sieraden, de kleren, dit droeg ze graag … dat heeft ze van ons. Pffff, moet er niet aan denken. Maar ik kom er ook ooit voor te staan.

@Beps
Vandaag naar de sportschool … het gaat gebeuren. Succes/sterkte :wink: !!
En dan toch weer op je oude gewicht. Niet abnormaal hoor, misschien heb je om wat voor reden ook wat meer vocht vast gehouden of zo.

@Cyn
Een vrije dag vandaag dus je komt lekker vaak kletsen … gezellig. Johnny al onderweg naar Viva. Het gebeurt gelukkig niet alleen hier dat dieren opeens van geslacht veranderen :smiley:
Geen lid meer van het Turkijeteam. Dat is jammer!!

@TRL
Nee, het houdt ons niet tegen om te gaan. Wel jammer dat dat in april dan weer apart is, hadden ons er al zo op zitten verheugen. Maar tis niet anders, zijn ergere dingen he?
Jij ook nog steeds aan het puzzelen, heb ook de vakantiekaart maar heb er eigenlijk nog nooit iets mee gedaan.

@Roanna
De doos weer gecleand en al weer druk mee aan de babbel. Lekker aan het voorgenieten voor ADR.

@Marion: Mooie update:thumbsup::thumbsup:, sluit me vandaag gemakshalve maar bij aan.
Heb eigenlijk niks nieuws te melden, ben vandaag niet vrij, mag straks weer aan de crock.

Toos: werkse voor straks!!! :dag: