Meiden… het was weer ouderwets gezellig hier vanavond, maar ik ga er nu mee nokken. Ga nog even met kokkie sport in bed kijken. Nee, ik bedoel echt sport kijken. :lol:
Weltrusten all en doet de laatste dan weer even het :idea: uit? Verwarming laag?
Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia: 12 Juni studiereis Gran Canaria & Tenerife 8 dagen.
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Goede morgen, vanaf hier niet veel te melden alleen …
@Raak
Jullie huwelijksdag vandaag!!! Gefeliciteerd meissie, en natuurlijk ook de felicitaties voor je hubs. En natuurlijk wens ik jullie nog heel veel gelukkige, gezonde jaren samen.
@Raak: Ook namens mij, wil ik jullie een hele fijne trouwdag toewensen. Ik dacht gelezen te hebben, dat het etentje daarvoor al was geweest maar dan nog!!
Gefeliciteerd :kus: Ook voor je hubs.
Pfff ik sinds zaterdagavond al knock out door migraine, had het vrijdagavond ook, maar trok zaterdagochtend weer weg… en daarna… BAM!!! Mega terug!!! Dus voel me niet top nu…
Ga zo ff douchen… vanmiddag maar wel werken denk ik… Kijk wel even hoe het loopt!!!
Hier minder goed nieuws. Dachten gister een gezellige zondag te hebben, maar dat werd het niet. Hub wilde bij zn moeder om de koffie gaan, kwam daar en alles dicht. Hij vond haar op een stoel, had ze de hele nacht gezeten. Ze was zaterdag niet lekker geworden, had het erg benauwd en kon zelf niet meer lopen. Dokter gebeld, niks bijzonders bronchitis, maar extra puffen. De benauwdheid werd er niet beter op, dus weer de HAP gebeld en ze moest naar het ziekenhuis. Daar zeiden ze dat het een longontsteking was. We waren net thuis en telefoon of we terug wilde komen. Ze had een ademstilstand gehad en was gereanimeerd. Ze ligt nu op IC aan de beademing en alle toeters en bellen. Ze heeft een dubbele longontsteking, hart is niet helemaal goed en vocht achter de longen. Vanmorgen gebeld en de nieren pakken de behandeling nog niet op. Het kan alle kanten op. Ik had gister een behoorlijk deja vu gevoel, 2 jaar geleden zaten we in zo’n zelfde situatie. Ik heb niks met mn schoonmoeder, vind het wel triest om haar zo te zien liggen en wil er voor hub en de meiden zijn
Toos,dat is schrikken dan,maar goed dat jullie even langs gingen.Heel veel sterkte :kus:
Raak,gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Cyn,sterkte,hoop dat je je straks weer beter voelt.
Viva,druk…
Vind hier de kou nog wel meevallen,ben nu bij me ouders,voel me op het moment toch weer K,weet niet een onbehaaglijk gevoel…Denk dat ik het er maar weer eens uit moet gooien even de tranen weer laten stromen.
@Roanna
Hier ook nog geen sneeuw maar volgens de nieuwsberichten gaat er een paar centimeter komen, ze zeiden ook al iets over ijzel, daar moet ik helemaal niets van hebben :mad:
@Cyn
Niet fit door migraine het weekend. Beterschap en :kus: erop
@Viva
Druk druk druk … misschien zien we je vanavond nog ff.
@Toos
He toch, na al die goed berichten van vorige week dit weer. Kan me voorstellen dat je even terug in de tijd gaat. Hou je taai meid, denk aan je en sterkte, ook voor hub en de meiden :kus:
@Bloem
Morgen op naar de volgende etappe … Stockholm-Oslo-Hamar. Ziet er mooi uit daar dus er zullen weer mooie plaatjes komen denk ik en niet alleen van het schaatsen.
Viva: ja nog steeds hoofdpijn… ik mag wel thuisblijven, maar daar voel ik me ook niet top… dus kan net zo goed gaan werken… kijken even hoe het gaat… kan altijd weer naar huis
@Trl: Je mag mn schouder wel even gebruiken hoor, laat maar komen die tranen @Cyn: Sterkte met je hoofdpijn @Viva: Druk druk druk @Beps: Ook aan het werk? @Bloem: Ik weet niet of ik je vandaag nog zie hier, maar heel veel plezier en maak er mooie foto’s van
Bedankt voor het meeleven, zien wel hoe de wind gaat waaien. Het is weer leven met telefoons, schrik je te pletter als hij afgaat, slapen met de wetenschap dat er gebeld kan worden. Hub is wel blij dat hij even naar haar toe ging, als hij niet was gegaan dan had hij of iemand anders haar gewoon in de stoel gevonden. Dat wil je toch niet meemaken. Hub gaat er straks met een van de meiden weer naar toe, ik ga maar gewoon aan de crock vanavond, kan er toch niks aan veranderen