@Beps: Door wie in de zeik genomen? Ik zeg niet, dat ik het altijd eens ben met je en jij ook niet met mij en dat hoeft ook niet, want dat moet toch kunnen, juist als vrienden?
Nou, ik vind het heel vervelend voor jullie dat jullie en met name jij, zo van de leg zijn, maar hou me verder afzijdig hiervan. Ik weet van mezelf, dat ik zoiets niet tegen Hans gezegd heb.
Goeiemorgen,
Ik weet ook niet precies waar het over gaat. Mijn mening is dat ik het geen goeie zet vond van Hans om jullie als moderators te vragen. NIET omdat ik vind dat jullie teveel onrust veroorzaken, want daar weet ik ook niks van en vind dat ook niet, maar simpelweg omdat jullie niet samen met Hans door een deur kunnen. Het kon/kan gewoon niet goed gaan omdat er tussen jullie teveel gebeurd is. Ik vind het ook geen goede zaak dat of Hans of Beps zich om de zelfde reden weg zou laten jagen van ttt of niet naar een meeting wil komen omdat de ander wel wil komen. Een oplossing weet ik er niet voor en ik wil me er eigenlijk ook niet mee bemoeien
Meiden ik bemoei me echt niet snel met iets… maar het onrust stoken??? Ik begrijp het gewoon niet…
Gaat het omdat Beps in het meeting-topic opkomt voor de mensen die aangeven dat ze liever naar Utrecht gaan… Of omdat zij wel tegen hans in durft te gaan… omdat zij is wie ze is, en d’r mond open trekt omdat er onrecht is… nl Hans neemt over wat TRL voorstelde… en dan is het niet meeten met elkaar, maar met ‘de beheerder’ die er tig keer niet bij was omdat HIJ niet zover wil reizen…maar wel verwacht dat anderen dat wel doen.
Echt ik vind het zo jammer dat er door het bericht van Hans zoveel narigheid weer komt… Hans verklaar je dan nader en vertel waarom door wie…
Ja weg Roanna: Denk je dat ik het nog leuk vind als jullie allemaal zo raar doen …
echt ik ga waarschijnlijk omboeken, ik ben zo kapot!!!
Ik boek, vroeger dan ik weet dat jullie gaan, en dan ineens zitten we er met VEEL…gezellig… maar niet als dan ondertussen de poten onder mn stoel worden weggezaagd… Arme Ouders… die denken gezellig met hun kinderen op vakantie te gaan, en belanden hier in
HANS BEDANKT!!!
@Toos: Je weet dat ik hierover nagedacht heb, en dat we aan het forum gedacht hebben om het te accepteren… Meer niet… Eerst zelfs NEE gezegd, maar hij bleef aandringen erover na te denken: OMDAT WE EEN TOEVOEGING ZIJN… en dan dit???
Ik ben zovaak door Hans beledigd, onderuit gehaald, gekleineerd, dat ik niet met hem meeten wil!!! Dus het maakt niet uit, als jij het zou zijn, kom ik ook niet omdat jij dan zou komen! Ik ga niet zitten huichelen aan een tafel: Zo ben ik niet! En dus kom ik niet
@Cynthia: Nou, ik denk dat meerderen op dat Meeting topic het tegen Hans hebben gezegd hoe wij er over denken, misschien alleen niet zo hard als Beps dat doet, maar toch wel overduidelijk lijkt mij.
meiden wat ik al zeg, ik was alleen thuis vannacht, niemand bij wie ik terecht kan/kon…
En ik heb werkelijk alles door elkaar liggen malen… en daarom ben ik mss emotioneler dan ik zou moeten, en daardoor nog rigoureuser dan anders… maar ik voel me zo in de zeik genomen…en ik weet het niet meer :crybaby: :crybaby: :crybaby:
Roanna, ik denk niet dat Beps het alleen tegen jou of Toos heeft, maar er zijn meerdere leden die hier komen… Als diegene aangeeft dat zij het niet was… prima toch… Lijkt mij?
Beps,schrik hier weer van,vindt het onbegrijpelijk dat Hans achter de rug om van andere zoiets doet en dit niet openlijk doet.Weet niet wat hij geschreven heeft,want ik heb geen pb gehad.Maar krijg wel het idee dat hij de meeting wil organiseren,zodat hij weer niet ver hoef te reizen.
Het is hier altijd zo gezellig en elke keer veroorzaakt Hans weer onrust,snap niet waarom hij dat doet en jullie steeds aanvalt,natuurlijk hoef je niet met allemaal door 1 deur te kunnen.
Hoop niet dat jullie nu wegblijven hier hoor…Een hele dikke knuffel voor jullie.
Cyn,duizendmaal sorry,had het verkeerde lijstje gekopieerd,maar gun je je studiereisje wel natuurlijk,maar je hebt zelf de goeie al weer neergezet.
Ik nu ff naar Veenendaal,heb wat anders leuks gezien,wat ik misschien wil halen van jullie kado…
Ik ga er vantussen, mijn hoofd staat hier niet zo naar. Het is vandaag de sterfdag van mn vader, dochter heeft zo examen en ik moet straks aan de crock. Tot latersss:dag:
@Roanna
Een spannende dag voor je schoonzus en zwager, hopen maar voor ze dat alles goed komt.
@TRL
J moet zich eigenlijk ook zoveel mogelijk aan de schoolvakanties houden. Soms kan er een uitzondering gemaakt worden omdat het met het bedrijf niet anders kan en in december door andere omstandigheden. Maar we proberen zoveel mogelijk binnen de vakantie te gaan.
Dat is vet sh*t dat het virus telkens terug komt. En jammer … geloof dat je gisteren of eergisteren bij de MM geen btw hoefde te betalen op pc’s en klepdozen.
@Beps
Ik weet nergens van, ik heb niets mee gekregen over onrust over jullie moderatorsschap en heb ook geen pb gehad van Hans.
Ik vind het in ieder geval heel vervelend wat er nu weer gebeurd. Ik wil me er niet mee bemoeien maar zou het wel vreselijk vinden als er door dit soort gebeurtenissen iemand van het forum verdwijnt, we zijn net zo’n hechte club samen.
Ook knap balen dat Bloem zo op vakantie moet en jij hierdoor vannacht geen oog dicht hebt gedaan. En … niet omboeken!!! Jij gaat gewoon genieten in ADR!!
@Cyn
Vervelende klanten en wilde liever een studiereisje naar Kos.
@Cyn
Over het algemeen gaat het wel redelijk met me. We zijn inmiddels al aan het idee gewend dat er een hoop gaat veranderen en dat brengt al wat rust in de tent.