TTT deel 111

@Marion: Gelukkig, het zijn ook giga beslissingen… en die moeten wel tijd hebben…

@Beps
Er zullen best nog pittige tijden komen maar stapje voor stapje he? En uiteindelijk komt alles wel goed.

Marion: snap ik!! :kus: rustig aan!!

@Cyn
Doe ik ook hoor …

Thanks meiden :kus:

Zo etappe 1 weer gehad, nu verder hier wat doen…

Ik heb ook geen pb of wat dan ook van Hans ontvangen, daarom zei ik dus al in mijn eerdere berichtje dat ik er niets van snapte…Beps dikke knuffels meis, en laat niet op je kop zitten, ga genieten in ADR en van omboeken nou ja zeg, dat zal toch wel niet.
Als er iemand hier op het forum onrust zaait is het Hans wel. Voor de rest basta ermee.

Tlr…kadootje voor C kopen van ons gezellig toch

Cynnie weer in het lijstje, hihihihi gelukkig maar

Marion moeilijke tijden voor jou, maar het komt goed hoor, maar heeft tijd nodig. Voor jou dus ook een hele dikke knuffel

@Viva: Zoals Cyn al zei… als jij dat zegt geloof ik je…maar snap mij… ikke weet niet wat wie en waar…
Het is goed zo…:kus: terug

Even een berichtje tussendoor, moet zo aan de crock. Maar W. heeft haar examen van vandaag gehaald. Ze moeten het op de computer doen dus kunnen ze na afloop zien of ze het minimaal aantal punten hebben om te slagen. Het definitieve cijfer krijgt ze over 2 weken. Dus meiden, de duimen mogen even rusten vandaag, maar in ieder geval bedankt.
:kus:Ben meteen weer weg, ga me in mn elegante witte hobbezak heisen:dag:

He Toos gefeliciteerd hoor, een hele prestatie van je dochter en crockse meis.

@Toos: GEFELICITEERD voor haar!!! Toppertje!!!

Toos: TOP!!! :thumbsup:

Toos aan de crock…
Ikke ga me ook klaar maken. Wat een dag, ben er nog niet helemaal!!

Meiden ik zal vanavond geen tijd hebben, en neem een beetje rust op dit moment!
Het heeft me echt verschrikkelijk aangegrepen, ik hoop dat jullie dat begrijpen!!

Allemaal een fijne dag!
:dag:

Goedenmiddag.

@Toos: Klasse van W. :thumbsup: Goed gedaan en jij ook sterkte vandaag en crockse zo.

Ik zie dat het alweer aardig rustig is hier en gelukkig maar, maar om er toch even op terug te komen en dan kunnen we het miss beter afsluiten.

Maargoed, al terug lezende, ben ik waarschijnlijk dus de enige die een PB van Hans heeft gehad, waar ik later ook op geantwoord heb. Daar uit is mij niet gebleken, dat hij aan mij schrijft, dat wij, alle of de meeste TTTers het met hem eens zijn. Dan moet Hans het hier in het openbaar maar zeggen, wie dat tegen hem hebben gezegd. Ik in ieder geval niet. Basta. Hier wou ik het maar bij laten. Nu mag ik de piespaal zijn. :retard:

@Marion: Jij ook sterkte met al jou troubels. Houd de moed erin he!!!

@Beps: Je gaat nog wel mee he? :vak01:

@Beps: Ik zie helemaal geen plaatje onder je handtekening. Zie alleen een rood kruisje, of heb ik dat ook weer alleen? :lol:

Ik ook… krijg mn alvalding er niet op…

@Toos
Gefeliciteerd … heeft ze toch maar weer mooi gedaan!!

@Roanna
Natuurlijk ga jij niet de pispaal worden :kus:

@Roanna
Nee dat heb jij niet alleen, ik zie ook alleen maar een rood kruisje. Op Aiji na dan.

Ook weer een pak van mijn hart, dat het gelukkig niet aan mijn PC lag. Moest net ook al de manager van AV* updaten, omdat die ook ff kuren had, maar is ook weer opgelost.

Oke meiden… ik heb net ff met Beps gepbekt en hopenlijk is alles nu een beetje klaar.

Oh ja, dat was die dieetmeter. Hmmm… vreemd dat hij het nu ineens niet doet.

Ben blij dat de rust een beetje teruggekeerd is… :smiley: Hoop ook dat dit soort “onzin” niet meer voorkomt!!! :kus: voor jullie allen!!!

Aan mij zal t niet liggen!!!
Ik denk dat duidelijk is waar het vandaan komt, en ik hoop dat Hans de moed heeft om hierop te reageren!

gelukkig de lucht een beetje geklaard, ik hou al helemaal niet van dat gedoe…dus nu een dikke streep eronder…

Zo ik aan de koffie met Damber die gaat zo weer naar het paard…meld me weer…toedeloe