TTT deel 111

Als jullie dan allemaal klaar zijn met slap l*llen… dan ga ik ook maar naar bed. Nog even mn zuivelhoeveelheid voor vandaag(kwark…) en dan slapen…hopelijk gaat die hond niet weer gillen pffff!!!

hu? ben ik de eerste in de ochtend?? hoe kan dat nou>?

nou ja, goedenmorgen dus!!
wat een slap geouwehoer!! en wat zullen jullie daar een lol hebben… kunnen we niet ff een live verbindinkje erbij zetten… via de webcam ofzo…? hahah

:sweden:Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar:SWEDEN:

Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Bloem,een goede reis.

Marion,weer een reisje op het oog,scheelt idd aardig wat,je bent aan de mei vakantie gebonden,of mag J weer extra dagen vrij?

De Adr-ers hebben al lekker veel voorpret,gezellig.

Ik krijg dat verrekte virus er niet uit,elke keer als ik opstart komt tie terug,dus straks maar ff de pc wegbrengen en die van me ouders maar ff lenen.Misschien toch maar kijken voor een goedkope klepdoos.

Fijne dag allemaal

@Bloemmie: Ik was er al, maar had niet zo een zin te reageren… nu eens geen stoom maar intens verdriet…ik kan er echt niet meer tegen…
Maar jij: GENIET EEN FIJNE TIJD, MAIL ME haha!!

Môge allen
ik weet niet wat er van waar is, maar Hans zegt op een ander topic, speciaal voor beheerders en moderatoren, dat medelezers van TTT het met hem eens zijn dat Bloem en ik onrust stoken/veroorzaken!!
Ik weet niet wat hiervan waar is, en zou als iemand zegt dat het niet zo is, dit graag openlijk willen, en niet via PB, want ik/wij ben/zijn zijn verwijten en aanvallen spuugzat, en het maakt me giga verdrietig…
Hij hoeft het nu niet meer openlijk te doen, dus jullie merken er niets van!!! Maar ik vind het werkelijk laag dat hij jullie er ‘stiekum’ ook in betrekt@

Als dit zo is, ben ik weg, en ik dreig niet, maar ik houd er niet van dat mensen achter me rug me aanvallen. Als ik iets verkeerds doe wil ik daar graag van weten.
Hans zegt dat medelezers dit ook vinden(dat onrust) dat ons moderatorschap eraf moet(kan me niet schelen, ik stond toch OM HANS al niet te springen) en dat alles is de zoveelste aanval van hem(en hij zegt ook van jullie) dat ik het zat ben…

Bloemmie was niet de 1ste, maar ik had gewoon even geen zin!
:(:crybaby::(:crybaby::frowning:

En als Hans het weer eens in zn hoofd haalt met excusses ed te komen… klaar dat gaat niet meer… En dat is dus ook de reden dat ik niet kom meeten, want ik wil hem niet ontmoeten, ik ga niet zitten huigelen aan tafel met iemand die me telkerkere de grond in schopt!!

Goeiemorgen…

Trl: je hebt me uit het lijste gegooid :crybaby:
Bloem: fijne reis :wink: :dag:

Ik ben even druk met wat uitzoeken voor vervelende klanten!! :dag:

:sweden:Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar:SWEDEN:

Crazymar: 8 februari Marmaris
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia: 12 Juni studiereis Gran Canaria & Tenerife 8 dagen.
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 18 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Mag ze eindelijk weer eens op studiereis…gooien ze haar eruit!!!

Ja leuk hoor :wink: :crybaby: Wel jammer… had liever een studiereisje Kos gehad ofzo… had ik nog een dagje kunnen overwippen :wink:

Das waar, Cyn, had gezellig geweest :crybaby: helaas

goedemorgen meiden.

Hier weer een druk programma, en gisteravond hebben jullie weer ouderwet zitten ouweh*eren.
Beps ik snap niets van je berichtje, maar als het echt zo is zoals je het hier neer zet, ben ik het volkomen met je eens. Jammer Hans dat je weer een aanval doet. Voor de rest bemoei ik me er niet mee.

@Viva: Je hoeft je er niet mee te bemoeien, maar ik vind het te laag van hem om te quoten:

Te veel onrust op het forum,mede ttt lezers zijn het met eens,verkeerde keus,ga op zoek naar anderen…

En hiermee zegt hij dat jullie, als medelezers van TTT het hier mee eens zijn, dat het ‘onrust’ brengt!!
En als dat zo is… dan is het klaar…

Maar dat ik klaar met Hans ben nu, dat lijkt me duidelijk

Nou fijn dan dat wij er bij betrokken worden, laat hij dan met namen komen. Maar het lijkt me sterk.

zo ik ben weg…moet nog een heel programma afhandelen voor vandaag…ik meld me weer.

Ik zeg allereerst een hele goede morgen.

Laat mij dan even zeggen… dat ik er wel het een en ander van gehoord heb, maar het is mij of ons, weet niet aan wie Hans allemaal een pb heeft gestuurd, niet gezegd… dat Hans op zoek zou gaan naar anderen.

Ik heb de PB van Hans, zo ook mijn antwoord aan Hans, nog in mijn mailbox staan, maar ga dit niet hier neer zetten, zonder dat de ander daar van weet. Per slot van rekening zijn sommige berichten ook wel een beetje prive, maar als het duidelijkheid kan verschaffen, zal ik niet de laatste zijn om hier aan mee te werken. Maar verder wil ik er toch ook zoveel mogelijk buiten gehouden worden, want dit is iets tussen de beheerders, is mijn mening.

Mijn mening, of het al dan niet modereren van Bloem en/of Beps moet blijven, is mij in ieder geval niets gevraagd. Niet in het openbaar en ook niet via PB.

Jammer , dat het weer zo gelopen is. Het houd ook niet op he? Ben er ook een beetje van de leg van. Maargoed.

@Roanna: Het gaat mij niet om mn moderatorschap, dat zal me worst zijn, lekker belangrijk een topicje sluiten en in een archiefje plaatsen… het gaat me erom dat jullie erin betrokken worden, en ik niet snap waar het over gaat…

MAAR als jullie het dus met Hans eens zijn, dan begrijp ik het… ik snap werkelijk niet wat voor onrust…

@Beps: Dat is het 'm nou. Ik ben het met niemand eens, omdat ik ook niet eens weet waar het precies over gaat.

Te veel onrust op het forum,mede ttt lezers zijn het met eens,verkeerde keus,ga op zoek naar anderen…

Daar weet ik dus niks van.

Beps, zoals ik op msn al zei… ik begrijp het ook niet!!!

Weet je meiden, jullie zijn een btje van de leg… ik heb niet geslapen, ik voel me zo in de zeik genomen, en als het dus waar is wat Hans zegt, en jullie denken erzo over, dan zeker door jullie!!! ik dacht dat we vrienden zijn… ik ben kapot jongens, loophier alleen te janken, Bloemmie over de zeik op haar ZO zuur verdiende vakantie…

Laat maar, laat mij maar… ik ben kapot…

Beps ik begrijp je echt heel goed… Maar wie heeft dat tegen Hans gezegt dan?? Biecht het dan gewoon op als je dat zo voelt!!! Zo valt ons hele clubje uit elkaar… Willen we dat??

Dus wees gewoon eerlijk!!!