@Marion: Jij snapt um, het zijn allemaal arie’s en arianne’s;). Ben benieuwd wat voor prijzen je krijgt. Ik ken nog een ali (wel een arie, maar hij heet ali), kan hem ook eens vragen of hij wat weet
@Toos: Oh, jij doet net als mijn kokkie. Jij keerst je leeftijd altijd om. Nou, 53 jaar zou ik je ook nog niet geven hoor, maar dat komt waarschijnlijk dus door die boto*!! :drugged:
Meiden ik ben thuis. en mijn huis arie is werken…dus… jammer geen markt vandaag…of het moet een klein huismarktje worden :lol:… meer een ‘eigen kraampje’ denk ik haha :hihi:
Nou tot morgen, probeer er nog te zijn voor Bloemmie haar ontbijt op heeft…
Trusten :slapen:
@Toos
Weet het wel zo ongeveer wat de prijzen zijn. Hadden zitten tellen en het scheelt zo ongeveer €1100.00 met ons drietjes, en dan zijn we ook nog eens 5 dagen langer daar. Kan je veel voor eten en drinken he? Kan ik zelfs een kookarie voor inhuren
En voor dat geld wil ie misschien mijn rug ook nog wel wassen.
@Roanna: Nou en bedankt he:lol:
@Beps: Doe jouw arie de groeten van ons en slaap lekker voor strakkies:dag:
@Marion: Dat zijn veel euri’s he, daar kun je wel 2 keer voor. Als ik in jouw schoenen stond deed ik het ook zo
ik bescheur het hier ff :crybaby::crybaby::crybaby:
@Raak: Ja zekers is er voor jou ook nog hoop hoor. Moet je wel een leuke tankini aan doen, anders valt het niet zo op. Zo is het mij ook overkomen.
@Beps: Nou, een kleine “zwartemarktkraampje” misschien vannacht?
Weltrusten en tot morgen Beps en TRL. :dag: :slapen:
Met handwerkspulletjes :lol:
@Trl: Jij ook welterusten
@Raak: Jij valt ook onder de catagorie oudere vrouwen enne misschien is jouw hub ook wel op stap met kokkie en mijn hub. Je moet je wel vermaken daar he
Ja, of staafmixers demonstreren op de markt. :idea:
Ja he!! Waar gaan zij ook alweer heen? Naar Jezus in Efeze he?
Maar Raak… wij vermaken je wel hoor.
Elektrische tandenborstels:lol:
@Roanna: Zou zomaar kunnen, ik was er even niet bij (geestelijk) :drugged:toen ze dat afspraken
Oh, ik lig dubbel hier.
Maargoed… ik ga ook naar boven. Neem me Zopi en ga P en W kijken. Tis mooi geweest. Zit hier al de hele avond, :paranoid: alsof ik niks anders doen had… Nee, dus. ![]()
Weltrusten wereldmeiden en heer.
Slaap lekker.
Ik heb mn zopi al genomen, hub ligt al in coma dus geen staafmixerdemonstratie vandaag. Hub moet er vroeg uit morgen, moet mezelf nog maar even vermaken
@Roanna: Welterusten, vergeet je afstandsbediening niet en de dop van je wwzakje. Groetjes aan kokkie he
@roanna: slaap lekker jammer dat je vanavond niet op msn was haha
@Toos: De dop zat er de vorige keer ook wel op, maar er was een zijnaadje los gegaan. ( versleten miss?) :lol: Lekkage dus alom.
Jij ook groetjes aan je snurkertje he.
@Linda: Ik was wel even in de vooravond op MSN, maar mijn schoonzus had me weer even nodig. Haar man wordt morgenochtend om half acht al in het AMC aan zijn ogen geopereerd en was zeer zenuwachtig. Toen heb ik alles ff uitgezet en niet meer aangezet. Morgen weer, ja?
Weltrusten all :kus: :slapen:
Ik ga toch ook maar naar mn mandje, tot morgen en slaap lekker