@Raak: Knap he dat we jou hub hebben omgel*lt en dit in een uurtje en na 2 cocktails:lol:. Arie is geen typefoutje hoor, leg het je nog wel uit.
@Beps: Nee niet die Arie, weet nog wel een andere
@Viva: Portugal is een mooi land hoor, niks mis mee. Slaap lekker voor straks:kus::dag:
ja denk t ook.
anyways, ik ga nu ook even met andere dingen bezig…
slapen enzo… denk ik…
ik vind het wel goed zo
truste! en tot morgen bij t ontbijt… ciaooooo!!
@Raak: Alle Ali,s heten bij Toos Arie. Zo heb je de koffer-Arie, de schoonmaak-Arie de cocktail-Arie enz, maar dat legt ze je nog wel uit. Oh, dat zei ze al net. Ze heeft het mij ook al uitgelegd, maar weet het even niet meer precies. Tja… hoe zou dat toch komen? ![]()
@Bloem: Weltrusten. :dag: Nogmaals heel veel plezier dezer dagen.
@Bloem: Slaap lekker en veel plezier
@Roanna: Precies, zo zit het, dus voor Beps komt hamam arie even langs
@Toos: Oh, die met die lange… haren? :biggrin: Hmmmmm… Beps dat wordt snoepen.
@Roanna: Precies, dat weet je het nog, dus valt wel mee met DDD van jou
Toos: En weet je… hij valt ook wel op wat oudere dames, viel mij op toen. Volgens mij, had ik zo met 'm in de sauna gekunt.
Hij kijkt altijd zo… wat moet ik zeggen… juist naar oudere dames. Was dat jou ook niet opgevallen?
Nee is mij niet opgevallen, ben ook nog niet oud. Volgens mij viel hij op je tankini, je weet wel die ene van de lekkervrouw:lol:
Bloem,weltrusten.
Denk dat hij graag je rug had gesopt in de hamam:)
Ik ga ook afsluiten,zo C nog een voeding geven.Tot morgen allemaal.
@TRL
Ik heb altijd plannen om naar Turkije te gaan … erg he?
Nee, zonder flauwekul. N en ik zijn druk aan het puzzelen, we willen in de meivakantie prive een appartement huren in Side. Scheelt gewoon teveel met een hotel. Voor dat geld kunnen we 2x gaan, eten moeten we hier ook he. Ik heb maandag gebeld met de eigenaar en wacht nu op een mailtje met de prijzen. Tickets hebben we ook al gezien dus ben benieuwd.
Roanna : ik zal keertje uitleggen wat Beps bedoelt :lol: Enne er is dus voor mij ook nog hoop bij de Ari’s:lol::lol::lol:
Toos : jaja, zijn voor zoiets zo om te l.llen hoor als het gezellig is
Bloem : welterusten enne ben 's morgens nog aan het rijden dus nu alvast nogmaals een superfijn weekend he, ben weer benieuwd naar de foto’s
Oh ja, dat is waar. Dat vergeet ik steeds, dat jij nog niet zo oud bent. :dope:
Nee, die tankini was van wehk**p en dat badpak was bleek later van Bon P*ix. Hebben ze zeker in Duistland ook.
Ik heb nu een mooie van wel de Neckerdinges. Neem ik die 2 weer mee. Heb ik miss weer sjans. :wub:
@Marion: Je hebt groot gelijk als je het zo doet. In de schoolvakanties betaal je gewoon de hoofdprijs
Stikt er van de Aries in ADR of niet? Ben ik ook al oud genoeg intussen :lol: ?
Truste voor degene die al slapen gaan!!
Klopt Toos, en voor J inmiddels ook de volle mep. Moet het straks ook in mijn uppie he, en wil wel blijven gaan. Kan ik nu vast afkicken van al die luxe :lol:
@Roanna: Ze passen toch wel bij je brasil slippers he? Nee joh, ik wordt dit jaar 35, net als vorig jaar en volgend jaar. Stop gewoon met tellen, botoxje op zn tijd en het komt helemaal goed
@Marion: Ik geef je groot gelijk en al die luxe die je hebt gehad… pakken ze je niet meer af en zo als jij het nu wilt gaan doen, is toch ook een optie en het scheelt zeker een paar duiten. Kun je ook weer voor wat anders gebruiken.