Ben blij dat we er maar 5 dagen samen zijn, kan ik daarna nog 10 dagen bijkomen:lol:
@Toos: Nou, ik dacht het niet, maar wat wil je als je eerst zo’n ding inneemt en dan een Zopi en ik dan ik ook nog een Zopi, komt er helemaal niks meer klaar. Nee joh, tis vakantie dus heb de hele vakantie siesta.
Oh Beps, dan zou ik maar uitkijken voor die Victoria. Laat dan je moeder het maar even doen, als ze daar nog qua gezondheid toe in staat is.
t klinkt allemaal geweldig… maar t zal wel rustig zijn hiero… nou ja, wie weet heb ik tegen die tijd ander tijdverdrijf dan beetje met jullie kleppen al heb ik er nu niet meer zo veel vertrouwen in, maar ja :tssk:
@Marion: Daar kun je weleens gelijk in hebben van die jacuzzi. Maar duurt heel lang, eer die vol is met water. Is het allang etenstijd.
Dat weet je maar nooit. Hoop doet leven.
@Roanna: In de bijsluiter staat dat je last krijgt van geheugenverlies:drugged:
En Victoria is een lekker ding hoor;) enne we regelen ook wel een arie die Beps dr rug kan wassen, geen punt hoor
Bloem alvast een fijne vakantie in erfurt.
Toos ik blijf duimen, en heb ook altijd heel veel ontzag voor mensen die iets voor elkaar krijgen op doorzettingsvermogen.
Voor de rest dikke voorpret voor ADR, rug wassen, naar de “markt”, in de kelder en weet ik veel wat voor ongein, als ge moar leut heb nietwaar…ihihihhi…wordt een dolle boel daar zo.
@Bloem: Je weet maar nooit, in 5 maanden kan er een hoop gebeuren hoor
@Viva: Tja… eigenlijk wel jammer dat jij er niet bij bent Viva. Dan was het helemaal Viva Espanja. Klepperderklep met de cantagnettes. Oh nee, dat is Spanje he?
Ja Toos…je krijgt er inderdaad geheugenverlies van, maar och… kijk toch niet graag terug.
Kijk liever in de toekomst. :idea:
@Viva: Ja eigenlijk wel jammer dat je vreemd gaat, had het helemaal een dolle boel geworden
tja…wie had er het eerste geboekt (moi)…hihihihi, nee hoor geintje…had gezellig geweest hoor, misschien de volgende keer.
@Viva: Je kunt natuurlijk altijd nog even omboeken… alleen het kost een paar centen meer dan. :lol: Nee hoor, geintje. Portugal is ook een keer wat anders en echt ook heel mooi.
Het is een goeie avond voor Linda. FC Twente staat voor met 4-1 in de rust.
Zo ik ga hangen, de klepdoos moet aan de prik, voor iedereen welterusten…
Dames : zal maar goed uitrusten voor de vakantie zo te lezen enne jullie hebben mijn hubs ook omgel.ld, moet toch zeker nog wel een keertje lukken, Viva ???:lol:
Enne voor Beps een Arie, zal toch zeker wel typefoitje zijn??? Ali zullen jullie wel bedoelen zeker???
Bloem : gunnen jou ook een verzetje hoor, blijven voor jou ook gewoon doorduimen
Ja, heb ik ook weleens last van.
Weltrusten Viva en tot morgen weer. Slaap lekker. :dag:
@Raak: Jullie mogen er ook wel een van ons krijgen hoor. :biggrin:
NEEEE Ikke wil ARIE!!! Die lange… en dan zal ik m laten zien wat hij kan met zn 40 dgn…lama…:lol:
Beps ::lol::lol::lol::lol:
Viva : :slapen: lekker, tot morgen, groetjes aan hubs en damber
Roanna : dankjewel:hihi:
Waar gaat dit over Beps? :lol:
Marion,heb je al weer plannen dan om naar Turkije te gaan?
Oww dat gaat een dolle boel worden in Adr…
Bloem,wie weet wat er dan weer is,en ben je wel met andere dingen bezig