1000!!! :dag:
@TRL
Dan hopen we voor jou dat je op die dag gaat bevallen. Maar nu eerst hier ff ‘proefdraaien’!
Hij is geopend
Hoi Dames…pc stond uit…Judith vanochtend op de trein gezet naar maastricht.
Vond het echt leuk gister…en voelde me geen haan tussen kippen,hoor,en het gekke is;als ik nu een naam zie,dan zie ik er een persoon bij;heb jullie allemaal persoonlijk gesproken en allemaal de beheerder 3 zoenen na afloop(2 ervoor)haha…
Heb het gister al gezegd,dit is uniek…en lekker eten,je kon het duurste bestellen qua 3 gangen-menu voor die belachelijke prijs van 10 euro…
Vond het ook heel attend dat eigenaar Murat me belde of alles goed was gegaan en ik de groeten moest overbrengen…
Tja,en die koopgoot…liep er vanmorgen alleen doorheen…zonder 9 dames achter me aan…maar voelde me af en toe weer reisleider,maar met die lange stelten van mij was het moeilijk bijhouden…
Raoel was ook bere-gezellig…veel rokers in de groep dus we stonden vaak buiten te paffen.
Crazy,Judith,Linda,Marion,Nancy,Raak,Roanna,Toos,Viva…Toppie hoor;kijk terug op een heerlijke zondag,mede omdat velen van ver moesten komen…petje af.