Ttt............... deel 105

@TRL
Komt spuit 11 ook nog even aan! Het is allemaal al gezegd door Beps, Viva en Roanna maar toch. Juist omdat ik me zorgen maak over jou en straks de kleine, ook ik nog maar even. Ik snap helemaal dat je hem niet 1-2-3 uit je hoofd krijgt, al zegt je verstand laat die k barsten, dan komt daar toch het gevoel om het hoekje kijken en dat schakel je niet zomaar uit. Hoop zoooo dat je alles met iedere ‘mindere’ dag meer en meer een plekje kan geven. Alleen ben ik, net als de andere ook doodsbang dat je na de bevalling een PND krijgt. Het kan goed gaan omdat je dan eindelijk die kleine kan voelen maar het kan ook goed fout gaan. Dus ik zou in jou plaats ook NU aan de bel trekken. Baat het niet, schaden zeker weten ook niet. Je kan in ieder geval je ei kwijt en al vertel je 100 x hetzelfde, daar zitten ze voor. Maar dat is jou keuze meissie. En ik heb het al vaker gezegd, wil je je ei kwijt dan geef je maar een belletje

Die is lief dank je!!

En wie betaald dat voor mij??? NOBODY, heb ik kei-hard voor gewerkt, en nog trouwens…
Dus geen kadootje…

IK WIL OOK EEN KADOOTJE(ohhhh ja ik ben ermee getrouwd:king::king:)

Oh meiden ik ben zo blij met jullie!!!

We zijn er gewoon voor elkaar dat is ZOOO belangrijk!!!

En ik hoop dat als ik jullie ooit nodig heb, ik niet te eigenwijs ben en al de aangeboden hulp accepteer(al ben ik bang dat ik ook niets doe hoor…en denk…tuurlijk daar heb je de tantes weer, ze weten het allemaal wel, maar ik moet erdoor…)

Toch allen een heeeeel dikkehttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kusjesknuffels/yg18.gif

Beps: :dag:

En dan nu de rest van ons cluppie …

@Beps
Gaat hubs verwennen vandaag en is eigenwijs als ze zelf hulp nodig heeft. Heb je trouwens nog steunkousen kunnen scoren bij de fysio?

@Hans
Vast en zeker nog aan het bijkomen van al die kakelende meiden gisteren. Valt ook niet mee als enige haan in een kippenhok.

@Viva
Weer op kantoor en er moet flink gewerkt worden vandaag. Al iets gehoord van je sollicitatie op het ministerie?

@Roanna
Nog lekker lang doorgemeet met Linda. En ja … tuurlijk was het nog gezellig in de trein, konden wij ook een beetje afkicken zeg maar, is toch telkens een haastig afscheid op het perron. Dat krijg je, als je zo druk aan de klets bent. Het klokje tikt gewoon door en voor je het weet is je trein weg.

@Cyn
Sinterklaas op bezoek gehad! En een superkado, ze zijn zo mooi die O-tassen.

@Linda
Succes bij de training, hopelijk is ie niet te saai! Ga je daarna nog iets leuks doen misschien?

@Filiz
Huisje al aan kant en nu naar de markt. MMMMMMMMMMMM … zou ik ook wel willen, naar de markt in Manavgat, en dan daarna een cappu aan het water :confused:. Maar ff geduld, dat komt wel weer.

Marion: hoe is het verders met jou???

Baal er trouwens nog steeds van dat ik gister er niet bij was… Maar achteraf was het maar beter… had mega migraine gister… En ben bij de verjaardag ook niet lang gebleven… :frowning:

@Cyn
Verders is het goed met mij hoor, zo af en toe nog last van de turkijeblues maar dat zal ook wel weer een keer bijtrekken he?

Ja laten we het wel hopen dat dat bijtrekt :wink: Zal toch wel? En anders snel maar weer een keertje heen :tongue:

@trl
Ik heb heel veel wijze woorden gelezen en ik sluit me daarbij aan. Anderen kunnen het zo mooi verwoorden. Ik hoop dat je er iets mee kunt. :kus:

nee meiden nog niets gehoord van het ministerie, we wachten af…ik maak me geen illusies ze zitten echt niet op mij te wachten, maar ja niet geschoten is altijd mis nietwaar, je weet maar nooit hoe gek een balletje rolt.

Nu hier het werk tot zover weggewerkt, dus nu even niets…

Marion the blues je kan ze maar beter kwijt zijn
Mk ook weer wat vaker hier je krijgt dus iets meer tijd voor jezelf
Cynnie migraine nou lekker dan…op je vrije dag.

Hoe zit het gaan we vandaag nog bevallen of niet…

Beps met hubbie naar de MM…o wat zal hij blij zijn…sneaky centjes weggelegd.

Beps,lekker je hubbie aan het verwennen nu,wat zal die blij zijn.
Cyn,lekker verwend door de Sint.Helaas in mijn schoen zat niks…
Viva,sollicitatie lopen,zal voor je duimen?
Bloem,aan het bijkomen van het schaatsen…
Raak,ook nog niet gezien hier,toch wel veilig thuis gekomen gisteren?

Dames,bedankt voor alle raad,maar ik heb nu zoiets van heb het tot nu toe aardig gered met me downs en ups,dus de laatste weekjes moet ook lukken,tis allemaal zo raar binnen nu en een maand ben ik gewoon moeder wel een beetje een raar idee hoor en dat zal ook vast en zeker meespelen.

Viva, ja ik wil wel graag bevallen :wink:

Ik doe mee!!! :wink:

En trl: ik hoop voor jou dat het misschien iets eerder komt :wink:

Het lijstje er maar vast bijgepakt

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

Cyn,dat hoop ik zelf ook wel,maar ja ik ben eigenwijs en de vader ook dus zal het kindje wel langer blijven zitten zal dan ook wel eigenwijs zijn.

Vind 25 november wel een mooie datum,dan zou me Opa dit jaar 100 zijn geworden.

nog 5 te gaan Viva,waar ben je nou…

Dat zou inderdaad wel mooi zijn!! Nou ja wie weet… Dan ben je over 1 weekje mama :smiley: Ga duimen voor je hoor!

Nog 2!!!

Trl: open jij???