@Toos
Ja, we hebben er weer ongeveer 2.5 uur over gedaan. Maar het ging beide keren eigenlijk best snel, vooral de terugreis. Tot Utrecht hebben we nog mogen genieten van Roanna en Linda en vanaf Nijmegen hebben we gewoon krom gelegen van het lachen om niets eigenlijk. Gelukkig zaten we maar met z’n vijven in de coupe en vermoed dat ze op een na heel blij waren dat we in C uit stapten. Maar ja, hebben we toch voor 1 man de rit wat plezieriger gemaakt.
Goedenmorgen
Ik ben er ook weer, en een nieuwe dag vandaag…
Ik heb mn handtekening naar onder de 20 dagen mogen zetten…t schiet op!!!
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo
Allemaal weer veilig thuis van de meeting en heel gezellig gehad.Nu nog op 1 oor allemaal?
Bloem,nog aan het bijkomen van Heerenveen?
Beps,lekker een vrije dag.Nog leuke plannen?
Goede morgen …
@TRL
Nee hoor, ben al weer met beide benen op de grond. Hoe was de wedstrijd gisteren?
@Beps
Zeker weten dat het opschiet. Als we hier kunnen gaan krabben 's morgens mag jij naar de zon.
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
Die houden we er nog ff in hahaha
Ben wel lekker ermee bezig…nog dit en dat en dat en dan…
Maar goed, vandaag de fysio voor hubbie, ik wil even kijken of ik iets van elastische sokken kan regelen voor mezelf voor de vlucht. En dan komen vanaaf mn ouders, moeten wat op onze zolder stallen, en ff bakkie doen
Mss vanmiddag toch naar de MM om een klepdoos te bekijken…mss… als ik het over mn hart verkrijg om mn stiekum gespaarde euro’s aan hubbie uit te geven(hihi hij weet nog van niets hahahaha)
Beps,succes vandaag met je hubbie en de fysio. Bij de MM zijn de klepdozen in de aanbieding zag ik gisteren op tv.
Marion,wedstrijd was super,maar kon toch ook de gedachten niet echt verzetten.
@TRL
Dikke VETTE :kus:
Wordt er soms zo moedeloos van…V blijft maar in me gedachten zitten,krijg hem er niet uit en de ene keer gaat het beter dan de andere,maar nu ik niet meer werk is het dus weer meer.
Goedemorgen ik al weer op kantoor, hier weer mega druk maar goed beter als niets te doen.
Tlr…ga je gedachten verzetten, neem een goed boek, of een heerlijke film en ontspan toch eens meis…dit gaat niet goed hoor als je zo blijft malen.
Goedemorgen ladies, want de gentleman heb ik nog helemaal niet hier gezien. ![]()
Zeker nog aan het bijkomen van al die klepdozen van gister. :lol:
Ikke ook al een bakkie hier achter de pc en Linda dacht ik, aan het badderen . Zij gaat nog even ontbijten en dan moet ze weer richting het oosten.
@Marion: In een melige bui met Nance in de trein? Ja, was ook nog wel even gezellig dat stukkie samen Utrecht he?
Oke, iedereen weer werkse en Beps jullie heel veel succes bij de fysio enneh… zekers gaat het nu opschieten voor jullie he? :king: Het begint erop te lijken. :arrow:
@TRL: Cluppie weer gewonnen, maar er toch weer niet helemaal bij met de gedachte, dus ook voor vandaag weer… dikke… :kus:
@TRL: Neem nog steeds jouw tijd. Ik snap Viva’s reaktie heel goed en heb dezelfde angsten. MAAR… wij hebben het ‘makkellijk’ want wij zijn jij niet!
Alleen kan ik maar 1 ding zeggen: Als V maar een 10de van jou heeft gehouden als jij van hem, dan was hij nu nog bij je!!! In mijn optiek is hij een egoïst, en als het moeilijk wordt(neem het meisje in duitsland, het doorzetten voor een visum om hierheen te komen) dan is hij weg…wel de lusten niet de lasten!!!
Sorry als ik nu iets te hard ben, want ik wil je niet kwetsen!! Maar ohhh maar goed dat ik m niet ken, want was ik in Kusa tegen m op zou lopen denk ik dat ik me zooo zo uitschelden(echt!!!)
Zo ga je niet met mensen om!!!
Maar goed, hij is degene waar jij zoveel om geeft. En liefde laat zich niet dwingen!!!
Alleen maken we ons zo een mega zorgen om jou, en die kleine die elk moment kan komen!!!
nogmaals ik wil je niet kwetsen, maar ohhh ik maak me zo een zorgen en kan die vent zo schieten!!!
Een GIGA :kus:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kusjesknuffels/1179716450_www-animaatjes-nl.gif
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kusjesknuffels/vriendschap2Droos.gif
Wou die er toch nog maar snel achteraan sturen!!!
goede morgen…
een gezellige meeting gehad zo te lezen…
gelukkig…!!
@trl…:kus:
@beps…vandaag lkkr vrij…enjoy…!!
iedereen een fijne dag…!!
Jullie hebben allemaal gelijk,maar het is zo moeilijk die knop moet om,maar dat is me nog niet echt gelukt.En sinds ik thuis zit is het weer erger geworden.En het komt nu allemaal dichterbij dat zal ook wel meespelen.
Wil jullie ook allemaal een dikke :kus: geven
:dag: Goeiemorgen!!!
Leuk dat jullie een goede meeting hebben gehad ![]()
Ik nu nog even thuis… Straks weer werken! Spreek jullie later!!
TRL: :kus:
@TRL: Ik snap je echt een btje(begrijp dat je dat moeilijk vind, en kan me ook voorstellen dat je die knop niet zomaar omzet!!!) Maar lieverd, JIJ gaat hieraan kapot, en als straks JOU kindje er is(want in mijn ogen mag hij niets eens weten dat je bevallen bent, de Lmll) je kracht moet hebben, niet kapot moet zijn!!!
Laf joe!!!
Beps ik ben het helemaal met je eens,
lieve lieve Tlr…als je de knop niet omzet voordat je bevallen bent, (en ik snap echt wel dat het heel erg moeilijk voor je is om dat te doen) stuiter je met een mega klap een PND in.
Ik zou zeggen ga NU hulp zoeken, voor dat het straks te laat is, je moet kunnen genieten van je baby, maar in de gemoedstoestand waarin je je nu bevind kan je dat echt niet.
Dus nu heb je nog 2 en een halve week om direct hulp te zoeken, ga naar de verloskundige,of huisarts, doe daar je verhaal, en ga in godsnaam aan de antidepressivia, want ik ga je het niet mooier voordoen dan het is. Echt meissie dit gaat niet goed…(sorry voor de manier waarop ik dit nu neerknal maar ik heb echt het beste met je voor)
Zo hubbie wakker maken. Zal ik m vandaag al verwennen…denk t wel haha
Zo, Linda net uitgezwaait. Is weer onderweg naar het oosten. Eerst nog even langs haar huisje om vanmiddag weer te moeten werken.
@TRL: Sorry… ik kan vaak de juiste woorden er niet voor vinden, maar als ik dan dat van Beps en Viva lees, dan is het dat, wat ik ook zou willen zeggen. Het zal mss best hard overkomen, maar zo bedoelen we het niet. In ieder geval niet tegenover jou en …tja… mijn mening blijft toch ook wel, dat “liefde” van beide kanten moet komen en dat lijkt hier niet het geval en dat is voor jou nog steeds moeilijk te accepteren. Daarom hoop ik toch zo, dat je knop omgaat en anders echt wat Viva ook zegt… zoek hulp.
Meid toch. :kus: