Ttt............... deel 105

Er zijn (gelukkig) een aantal nieuwe mensen bij, dus nu is het even rustig. Maar hierdoor komen er ook weer vestigingen naar ons(die nu nog op de vestiging behandeld worden) en dan wordt het weer drukker!!!

Ik zit eigenlijk wel een btje te wachten op de eerstelingen zeg maar…(al zal dat wel middernacht worden!)

Hans en Viva zullen de eersten wel zijn.

Ja precies… Ben benieuwd…
Maar ik ga het morgen lezen denk ik. Ik ben morgen DE HELE DAG vrij!!! ZALIG!!
En hubbie voor t eerst naar de fysio… Weer een week om, gaat zo snel!!!

Grote verhalen natuurlijk en vast heel gezellig en wij waren er niet bij :frowning: … moeten we maar genieten van de verhalen.
Ik ga het ook niet afwachten, lees het morgen wel.
Succes voor hubbie morgen.

Ik ben net thuis en het was super gezellig. We zijn onder leiding van Hans van CS door de koopgoot naar een restaurantje gelopen waar we wat hebben gedronken en op Marion en N. gewacht. Vandaar uit naar Nazar en daar heerlijk gegeten, veel gelachen en bijgepraat. Absoluut de moeite waard om snel nog eens over te doen
Meiden en heer bedankt voor de gezellige middag/avond.
@Hans: Nogmaals bedankt voor de rozen, hub heeft ze in een vaas gezet en ze zijn echt mooi

@Roanna::dag:, zie dat jullie ook weer thuis zijn. Hebben jullie een goeie reis gehad?

Goedenavond. :dag:

Zijn wij dan de eerstelingen? Nee toch? Hans zou al thuis moeten zijn.

Maargoed, ik wou mede namens Linda zeggen, dat het weer een super gezellige meeting was en we heerlijk en voor weinig geld hebben gegeten en gedronken. Tuurlijk hebben we de vaste members ook wel gemist. Volgende keer maar weer toch?

Nou weltrusten allen en de meetgangers van vandaag… hartelijk bedankt weer voor de gezelligheid en Hans … je was toppie hoor. Goed geregeld. :thumbsup:

@Toos: Ja hoor Toos. We zijn goed thuisgekomen. Jij ook zo te zien, met de mooie rozen.

Op naar de volgende keer weer he?

Voor zo weltrusten ook en groeten thuus.

MAAR dan zijn Bloemmie en ik erbij toch!!!

Mooi dat jullie zo een plezier gehad hebben… trusten, wacht de foto’s met smart af…
De ‘kids’ zijn thuis, moeders kan naar bed :wink:
Tot morgen allen

Zo is dat Beps. Volgende keer weer met z’n allen.

Ga nu maar lekker slapen want de “kids” zijn veilig thuis gekomen en zijn al moe en gaan ook slapen zo. :kus: Geniet van je vrije dag morgen.

:dag: :slapen:

Ookik weer veilig thuis. Het was idd erg gezellig en heerlijk gegeten. Bedankt meisjes en heer voor de babbels en zo.
Welterusten allemaal.

Ik had mijn camera bij me, maar… geen foto gemaakt.
@Beps: We hebben jullie gemist hoor, volgende keer er gewoon weer bij zijn. Slaap lekker
@Roanna: Je hebt toch wel netjes je bord leeg gegeten he? Ik zal proberen om mn heupen los te maken, gaan we volgende keer buikdansen. Natuurlijk ook de groetjes aan kokkie

Zo hier ook al weer home…was heel gezellig, we hebben wel weer gelachen
Raak nog bedankt voor de lift…
nu ga ik mijn oortjes op mijn kussen leggen…
truste allemaal

@Toohoossssssssss…jij en Hans hadden hun bord niet leeg gegeten. Ikke dit keer wel, alleen het konijnenvoer heb ik laten liggen.:lol:

Nou truste all :kus:

@Crazymar: Jij ook bedankt. :dag:

@Viva: :dag: Truste. :kus:

Leuk dat het leuk was, ik hoop er de volgende x ook weer bij te zijn, ik heb net als Beps gewerkt, maar ik heb het wel megadruk gehad vandaag, was pas om kwart over 8 thuis. Crazy is nog even verslag komen doen. Heb aan jullie gedacht, hoor.
Askimmetje is weer ziek, griep, en last van z’n amandelen, ben toch bang dat die er binnenkort eens uit zullen moeten. Ik heb hem dus het hele weekend niet kunnen zien, hoop maar dat hij snel opknapt. Nou welterusten allemaal, XXXX

Goede avond allemaal … Brabant is ook weer thuis!!! Gelukkig was zoonlief al thuis dus dat scheelde me weer een half uur.
Het was weer gezellig in Rotterdam, het eten superlekker en heel leuk om ook Hans een keer in het echie gezien te hebben.
Op naar de volgende meeting maar weer!!!

@Marion: Ook weer veilig en wel thuis. Hebben jullie er weer zo lang over gedaan?

Ik ga naar mn mandje toe, welterusten en tot morgen