TTT Deel 100 min 5

marifran : inderdaad winterkostje, maar toch best lekker ! Is er trouwens het weer voor :storm:

toos : bij mij ligt het bruin ook al bijna allemaal in het putje. Probeer wel wat te zonnebanken zolang mijn therapie werkt, maar is toch hetzelfde kleurtje niet. Dat diepe vakantiebruin komt niet terug ! :crybaby:

marion : praat inderdaad soms terug over eten, omdat het moet. Veel krijg ik “nog niet” binnen. Koken gaat me momenteel eigenlijk niet zo goed af. Maar komt wel terug hoor ! Heeft eigenlijk ook beetje voordelen, ben 5,7 kg kwijt in enkele weken :wink:

Bloem: ja goed!! :thumbsup: En met jou?

:kus:

Het is echt koud ja … zit hier gewoon te blauwbekken. Zo meteen in de douche en ben in staat een wintertrui voor de dag te halen.

@Cyn
:dag:

@Kaylo
Nou zeg … ben jij ff flink afgevallen dan!!
Ook nog steeds druk in het koppie :kus:?

Kreeg net een leuk mailtje :hihi:

Bericht van verdwijning :

VERDWENEN !!!

GEEL ROND DING DAT GEWOONLIJK AL DRAAIEND IN DE LUCHT ZWEEFT !!!

ZE LUISTERT NAAR DE NAAM ‘’ ZON’'.

ALS U HAAR ZIET, ZEG HAAR DAT HET

VERDOMME JULI IS****!!!****

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lachen/CABKT17G.gif

marion : ja, jammer genoeg nog steeds heel druk in het koppie ! Gaat ook wel over (hoop ik dan toch) … :kus:

En bij mij slaat dat dan gewoon over op de maag. Geen eetlust, geen zin om te koken (voor mij hééééél ongebruikelijk !).

Zal nu maar even de strijkplank boven halen. Moet ook gebeuren, jakkes !!! :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

How come??? Ook de Turkijeblues? Zo niet … je weet het he!!! Ook voor jou zijn we er als je ons nodig hebt :kus:

Ben ook al aanstalten aan het maken om dat ding voor de dag te halen.
Wil ik net beginnen komt zwager op de koffie, daarna N aan de telefoon en toen was mijn zin weer over. Maar moet er nu echt aan geloven.

ikke vanochtend al op zoek gegaan naar warmere kleren maar nix past meer… zucht :frowning:

zoooo
ff een wat vrolijke zomerse handtekening gemaakt :wink:

wat een klot*n weer zeg, ff boodschapjes gehaald, ben tot op mijn tweelingpetje toe nat…

@#$%^&(&^%$ grrrrr

Bloemmie how comes dat niets meer past???

paar kilootjes aangekomen

bloemmie, je zal toch nog wel iets hebben wat past zoveel zit er toch niet bij…

ahum :redface: nee dus…
heb de afgelopen weken gedaan met dingen die al bijna niet meer pasten, maar echt warm is t allemaal niet… zucht…

Zo ik ben weer thuis… en ik lees dat er veel last hebben van het ontbreken van zon en de daardoor voorkomende depressies… pfffff Gelukkig werk ik maar 4 uur hierdoor(en andere oorzaken dan he haha!)

Va donderdag mooi weer,… Das mooi, donderdag ga ik een dagje naar de sauna hahahahahahaha!!!

Tot straksjes dan meer

o heerlijk Beps sauna, maar eerlijk gezegd ga ik liever in de winter naar de sauna, als het goed koud is buiten,…maar goed vandaag was ook wel lekker geweest, even opwarmen…brrrrr…

Bloemmie scoor een goedkoop vestje…daar kan je even mee vooruit…het is overal opruiming, dus voor weinig even wat inslaan,…

tis vooral een broeken probleem
die zitten allemaal te strak, waardoor mn extra zwembanden erover heen uitpuilen… geen vestje of trui die dat een beetje acceptable kan maken
ach, komt vast wel weer goed :wink:

hihihih Bloemmie, neem dan een broek in de opruiming, een maatje groter…probleem opgelost nietwaar.