marifran : inderdaad winterkostje, maar toch best lekker ! Is er trouwens het weer voor :storm:
toos : bij mij ligt het bruin ook al bijna allemaal in het putje. Probeer wel wat te zonnebanken zolang mijn therapie werkt, maar is toch hetzelfde kleurtje niet. Dat diepe vakantiebruin komt niet terug ! :crybaby:
marion : praat inderdaad soms terug over eten, omdat het moet. Veel krijg ik “nog niet” binnen. Koken gaat me momenteel eigenlijk niet zo goed af. Maar komt wel terug hoor ! Heeft eigenlijk ook beetje voordelen, ben 5,7 kg kwijt in enkele weken
Ben ook al aanstalten aan het maken om dat ding voor de dag te halen.
Wil ik net beginnen komt zwager op de koffie, daarna N aan de telefoon en toen was mijn zin weer over. Maar moet er nu echt aan geloven.
Zo ik ben weer thuis… en ik lees dat er veel last hebben van het ontbreken van zon en de daardoor voorkomende depressies… pfffff Gelukkig werk ik maar 4 uur hierdoor(en andere oorzaken dan he haha!)
Va donderdag mooi weer,… Das mooi, donderdag ga ik een dagje naar de sauna hahahahahahaha!!!
o heerlijk Beps sauna, maar eerlijk gezegd ga ik liever in de winter naar de sauna, als het goed koud is buiten,…maar goed vandaag was ook wel lekker geweest, even opwarmen…brrrrr…
Bloemmie scoor een goedkoop vestje…daar kan je even mee vooruit…het is overal opruiming, dus voor weinig even wat inslaan,…
tis vooral een broeken probleem
die zitten allemaal te strak, waardoor mn extra zwembanden erover heen uitpuilen… geen vestje of trui die dat een beetje acceptable kan maken
ach, komt vast wel weer goed