TTT Deel 100 min 5

goeiemiddag !

Ging net even bijlezen, maar Toos heeft een heel goeie update gegeven ! :thumbsup:

Hier ook maar miezerig weertje, was gisteren net iets beter.
Net gedaan met poetsen. Pfffffffffffff… Mijn favoriete bezigheid !! En dat op een feestdag !

Ga meteen maar wat chili con carne in elkaar flansen, krijg nu wel honger.

Vanaf morgen zou het weer beter worden (zeggen ze), dus mijn vrije dag van morgen maar verplaatst naar vrijdag. Terug lang weekendje dus ! Hoef ik enkel dinsdag en donderdag,… :lol:

Zag op buienradar dat het vanaf woensdag goed wordt en vanaf donderdag echt warm

daarom ook dat ik mijn vrije dag liever vrijdag neem. Dan is 't ventje ook thuis. Lekker BBQ’tje

Mijn profiel is 1.104 keer bekeken. Valt best mee

Ga nu dus achter de potten !
Tot later !!! :dag:

Een een rondje profielen gedaan, zag dat ze allemaal door de Redactie bezocht worden, zal wel ergens goed voor zijn. Ik ga er heen als ik foto’s wil zien.
Heb ook al 1400 nog wat bezoekers, wel veel in een jaar.
Maar niemand heeft kleurtjes in z’n profiel, kan via instellingen!:nod:

@Kaylo: Je hebt groot gelijk. Ik moet vanaf donderdag 4 dagen aan de crock, tref het dus niet of het weer moet goed blijven

@ marifran, tuuuurlijk hebben ze daar wel kaarten!! :wink: die andere bestemmingen mag ook hoor :smiley:

Kaylo - kookse, lekker Chili met bruine of kidney bonen, echter winterkostje maar lekerrrrr!

Toos - slechte planning weer… maar we hebben hele maand augustus nog, tij zal toch eens gaan keren !!!

Wij hebben de jongens weer 3 dg, volgende week ook. Die van 8 is al comp.verslaafd… Maar ja , thuis mag tie niet, ik vind het wel makkelijk. Kleintje zit lief te kleien, die vermaakt zich nog gewoon. We wachten ook op beter weer zodat we weg kunnen.

@Marifran: Het is toch wel te hopen dat het tij keert en er stabiel zomerweer komt. Wordt hier toch wel een beetje depri van hoor. Kijk er naar uit om van de week mn stoel in de zon te parkeren en mn bruine kleur weer een beetje op te vijzelen. Nu spoelt mn bruin door t putje:crybaby:

Tja , ik ken dat… en maar scrubben anders zie je er helemaal niet uit !!

Bij oma’s mag alles, nou ja bijna alles toch

Nee, na een week niet scrubben ben je wit uitgeslagen:crybaby:

@Viva
Lekker hoor zo lang vakantie. Het huis is ook een heel eind aan de kant dan. Heb je mooi een aantal weken om bij te komen.

@Toos
Gelukkig … je bent er ook weer.

@Marifran
Dacht al dat er iets aan mij mankeerde maar gelukkig ben ik niet de enige die een minderwaardigheidscomplex krijgt van onze aktieve Viva.
Ook weer druk in de weer met de kleinkids.

@Kaylo
Weer helemaal back in town. Je praat tenminste weer over eten, had het gemist :wink:

@ marifran, lekker de kleinkids een beetje verwennen, daar ben je oma voor :wink:

ik heb t kouddddddd

Niet zo gek hè !!! BBRRRRRRRR. Ook nog storm op komst !

Zo even bammetjes maken, :dag:

ikke lekker bammetje met pindakaas aan t snoepen…
brbrbr geloof er nix van dat het komende week zonnig zomerweer gaat worden,… brbrbbr en ik lag vanochtend zo lekker in mn frisse bedje… :wub:

Sorry meiden zo druk!!!

:dag:

@ cyn beter toch! hoe is t??!?!