Zo het eten gister was weer ultra-jammie… Had alleen buikpijn van het teveel eten… Was super rustig in het restaurant… Ook altijd erg fijn!!!
En dan vandaag… Sinterklaas… ja leuk… Vind het nooit zoveel bijzonders… Wij doen er verder ook niks meer aan vandaag… ben nu lekker aan het werk, kreeg van de papa van mijn collega/baas een box marsepein :wub: lief!!! en LEKKERRRRRRRRRR…
Sorry meiden heb het allemaal bijgelezen maar ben alles vergeten… Mijn hoofd is een zeef de laatste paar dagen…
Denk dat ik me maar weer moet aansluiten bij de DDD…
Hihi
Ikke ben er, niet opgegeten door de leeuwen ofzo…Maar moest ff reageren op een mooi gedichtje!!
Ga nu bijlezen en daarna vertellen wat ik allemaal heb beleefd gister…
Goeiemorgen,
Ik heb ook niks in mijn schoen gehad:crybaby:, ben nog wel super lief geweest. Vrees dat ik toch de kerstman lief aan moet kijken.
Ik had Jill een poosje geleden een PB gestuurd en nu antwoord gehad. Het gaat niet goed met haar, ze heeft een erge terugval gehad en veel pijn. Daardoor komt ze ook niet aan haar nachtrust en is erg moe. Ze hoopt dat als ze zich een beetje beter voelt , ze weer eens langs kan komen. Bij deze de groetjes aan iedereen en een dikke:kus: van Jill
@ toos, jammer, dan maar de kerstman een email sturen
en tja, jill, zo gaan die dingen, hopelijk gaat het gauw beter, en komt ze weer eens langs, ik steek nog wel ff een extra kaarsje aan voor haar… kan deze maand wel, want het lijkt maar niet licht te worden!!
Gister leuke dag geweest… Dierentuin is oud(170 jr), hokken klein(daar heb ik maar niet teveel aangedacht) en de dieren veel… Mooi droog weer gehad,… Ja toen bowlen… en daarna lekker gegeten. Om 23 uur thuis, en zooo moooeeeeiiii dat ik meteen in coma viel en heb geslapen tot over 9 uur vanmorgen…
Leukste gister in artis…het insectarium… veel vieze beesten en een zus die krabbend en schoeken en scheldend rond liep dat dit te ranzig was en dat ze hier uit wilde enzo hahahahaha!!!
Oh ja, ouders giga blij met collage van foto’s… hihi zus gaf ze eerst de foto’s terug(Bedankt voor het lenen mam en pap) en die koppen toen… haha ze hadden ze nog niet gemist, gingen meteen in die tas spitten…hahaha!!!
Ja en het lijstje zijn ze geloof ik ook erg blij mee…toen ze gister thuis kwamen hebben ze het al weer aangezet…haha!!
@ beps, klinkt goed, je hebt je dus wel vermaakt, geen speelgoedmuseum… nice
en hoe hebben je ouders het allemaal ervaren? wat vonden ze van het fotolijstje?