ikke ben ook meer van de r’dam zoo en dan burgers denk ik…
maar goed, als je het maar leuk hebt gehad enzo
lijkt me trouwens wel gaaf, als ik een x in usa ben ofzo, om dan naar san diego zoo te gaan, die is echt suppppperrrr dupppeerrrr
ja Burgers vind ik ook mooi!!! Emmen is ook wel leuk…
Ik weet nog wel dat ik naar Artis was (dit jaar) en ik in me broek scheet van die vlinders… Aaah vreselijk!!
Cyn, eerst ons nieuwsgierig maken en dan niet vertellen…
Beps,mooie dag gehad dus gister…Top.
Toos,wachten op de kerstman dan maar.
@Beps: Jullie hebben er in ieder geval een leuke dag van gemaakt voor je ouders en jullie zelf. Ben als kind ooit is in artis geweest, kan me wel herinneren dat de beesten ook al in kleine hokken zaten. Hou ook meer van Blijdorp of Emmen
Vrees dat ik zelf de kerstman/vrouw ben, maar dan komt het wel goed hoor;).
ben nog steeds niet in emmen geweest ![]()
nou ja, …
@ toos, dan heb je het voor het uitkiezen!! ![]()
@ marion, wanneer stuitert J. gillend door het huis? heb je hem al binnen???
aan de andere kant… in welke zoo kun je nou olifanten of tijfers aaien :biggrin:
Oke ff denken, deel 70 iig gelezen…
@Bloemmie: Ruzie…ja tuurlijk wel maar het was weer zo over…
@Dierentuinen, ikke is van Emmen eigenlijk… Al hadden ze hier nu ook een vlindertuin, errug mooi!!!
Heb kadootjes internetproblemen digitale tv of niet schaatsen dekbedden enzo voorbij zien komen… Weet het niet meer…
Ik ben er iig weer, ga zo eens douchen. Ik ben een btje niet lekker, denk btje griep ofzo… Iig zweet als een otter en die heb ik gister niet eens gezien :lol:
@ beps geniet dan maar ff lekker van je vrije dag, de hond hoeft toch nog niet naar buiten, dus lekker cocoonen en lekker relax aandoen!!
Beps,een griepje onder de lede,rustig aan…en beterschap
Ik vind Burgers wel mooi,Emmen ben ik nog nooit geweest.
@Cyn: Zie nu pas dat je geslaagd bent… GAAFFFF Gefeliciteerd!!!
Dankje!!! :biggrin:
Zo ik ben weer bij, nog steeds aan een draadje hangend…
Beps…leuk dat het zo’n mooie dag was voor je ouders. Nu een burnout…griepje…tja het heerst, heb het gelukkig al gehad.
Tlr… ind weer bellen vandaag…misschien werkt het dat het klaasdag is.
Bloemmie…lange mail lezen…meer van de tijgers en olifanten dan van emmen, en een ander laken op de bedje, die mammies toch…
Roanna, wel goed gekeken in je laars, misschien ligt er wel stof in…hihihihih
Jill…ook even langs geweest, beterschap meis…
Toos…kerstvrouw spelen, dan komt het zeker goed met je kadootjes.
Cyn…buikpijn van het vele eten, en dan ook nog marse(pijn)…kijk maar uit voor je buikje auw…
Crazy…fijne dagen in Istabul
Antonie…niet online vandaag, te veel pottekijkers, en een ander project dus geen tijd om hier te komen jammer hoor
Linda…kadootjes kopen…succes met het zoeken
Bloemmie moet s avonds een heel bos van lampjes ontdoen.
Ikke lekker thuis…extra vrije dag…ben al bijna klaar met mijn werk hierzo…scheelt eind van de week weer…ga zo lekker douchen, kacheltje aan en dan voor de tv…heb weer nieuwe boxen van mc leod daughters…seizoen 5 heerlijk…vivadagje houden.
@ viva, owwhhh :wub: lekker thuis aanrotzooien, lekker hoor
beetje jaloers
kijk echt heel erg uit naar dit weekend, ga denk ik vroeg naar huis, hondjes, boodschapjes, schaatsenkieken en lekker nixxxx nixxxx en nog eens nixxxx en dan zondag naar it hearenfaen!!
@Viva: Lekker genieten van je dagje vrij. Het is toch takkenweer, dus naar buiten hoef je niet.
@Beps: Beterschap:kus:
Goede morgen allemaal!
En eindelijk vanmorgen een keer begonnen met een foto, was al weer lang geleden.
@TRL
Een korter dagje voor jou vandaag, des te eerder is de weer doormidden. Veel plezier met je nichtje vanmiddag bij je ouders.
@Bloem
Lekker he, die kerstbomenlucht, net alsof je in het bos loopt.
Nog steeds last van je kies?
De klepdoos? Nee … hij is nog niet binnen maar de dag is nog lang he ![]()
@Damber
Dat is een goed begin van de dag, een lekker chocoladeletter op het bureau.
@Linda
Gefeliciteerd met je vader en een fijne avond!
Gaan we duimen dat je buurmeisje naar huis mag vandaag. Heb trouwens ook wel eens gehoord dat met zulke dagen het bezoekuur langer is en sinterklaas in het ziekenhuis gevierd wordt.
@Roanna
Arme meid … weer niets in de laars :kus:
Ook jij kan hier je ei kwijt als er iets is he!!! Als je dat wil tenminste.
@Cyn
Was jij niet al 1 van de DDD :p?
Heel erg is het in ieder geval nog niet want je weet nog wat je gedroomd hebt.
@Toos
Had, net als iedereen, al verwacht dat het niet goed met Jill zou gaan. Jammer dat we zo weinig voor haar kunnen doen. Maar hopen dat ze zich snel weer wat beter voelt.
@Jill
Mocht je dit lezen … een SUPERDIKKE :kus:voor jou
@Beps
Een mooie dag geweest gisteren, gelukkig geen tollen maar insecten voor jou, al was je zus daar dan minder blij mee. Je ouders hebben in ieder geval genoten en daar draait het om toch? En nu niet lekker … maar een dagje in de relaxmode dan, je hebt de laatste tijd al hard genoeg gerend.
Zooo ikke ben ook nog helemaal bijgelezen…
Nu opzoek naar…geen idee…
Ff nietsen, hubbie is aan de klus, hebben een tafel(2de hands) gekocht, rond. Moet een tussenstuk voor gemaakt worden, en afkrabt en in de lak,… Hihi(ja Bloem/Cyn die er al stond!)
En ook nog 2 stoelen… Dus hij druk en ikke nietsen…
@ beps is dat vanwege alle mee-etende vriendinnetjes van jou altijd ![]()
en je zal wel ff een dippie hebben en dat komt er vandaag dan uit want gisteren kon niet!!
@ marion, ja dag is nog lang, maar ja, je hoop toch meteen om 9 uur een mannetje van de uc/TT of wat dan ook langs te zien komen met een plat pakketje… :unibrow: