Ttt 70!

Zo nu de haartje in de smurrie…een uitgroei van hier tot tokio…

Haha lekker he…

heb ik ook nogal last van
met dit donkere weer wordt mn haar ook donkerder, maar ja zelf aan de slag met de blond of toch weer tig euries ertegenaan gooien voor de kapper…??
altijd die dilemma’s!!??

@Viva
Het werk al gedaan thuis en nu lekker voor de tv … geniet van je Vivadag.

@Dierentuinen
Vroeger eens ooit in Ari en Bl*****p geweest maar kan me er niets meer van herinneren. Emmen nog niet gehad, Buger is ook een mooie. Maar de mooiste dierentuin die ik heb gezien was in Frankrijk, geloof dat hij Palmyre heet.

@Bloem
Hoop dat ie voor de avond hier is geweest met het pakketje. Hij mag zowieso altijd langs komen want het is wel een leuk ventje :unibrow:.

hihi
stuur em dan ook maar langs mij :unibrow:

en in frankrijk? waar in de buurt??
in duitsland moet je ook hele mooie/ goede hebben, maar ja…

Ik ben ook ooit in duitsland geweest… maar vraag me niet waar… Het enige wat ik nog weet is dat 2 tijgers elkaar heeeel lief vonden… En dat ik zoiets vroeg, maar mama waarom gaan ze dan op elkaar liggen… hahaha

hahahaaa
en wanneer was dat?? toch niet 2 jr geleden he? :wink:

Was in de buurt van Royan.

Was een heel knus park met grote, mooie hokken voor de dieren.

Bloem: hahahhah ik was 6 ofzo… :wink:

@ cyn jajajjaaaaa…
@ marion, toch ff gaan zoeken?? ikke ga eens ff kijken…

sssssssst je zou toch niks zeggen… Eigenlijk was dat afgelopen zomer… :wink: Nou heb je me geheim verklapt…

Nee schat ik was al vrij vroeg vrij wijs… :wink: Heb een broer die 7 jaar ouder is he haha

goedemorgen!

terug gelezen eens zien wat er blijven hangen is…

@ damber- lekker chocola gekregen jammie

@ cyn - marsepijn gekregen, lief dat je het deelt met moeders

@ beppie- leuke dag gehad, ouders genoten, maar wat minder dat je je niet helemala lekker voelt, doe lekker rustig aan vandaag, beterschap!

@ bloem - lekkere spijsletter in je pauze en wat lief van je mams dat ze je favo beddegoed er op gelegd heeft:)

@ crazy- goede reis morgen, en genietse de komende dagen

@ trl- duim voor je dat ze goed nieuws voor je hebben bij het IND

@ linda - je bent er maar druk mee als goede buurvrouw, gefeliciteerd met je vader

voor iedereen die sinterklaas viert, heel veel plezier!

en meer is er niet blijven hangen

Hihi, ja dat hadden wij bij Arnhem in de buurt… De leeuwen … 2 mannetjes 1 jonge en De Man zeg maar…en elke keer als dat jonkie in de buurt kwam liet De Man ff weten welke vrouwtjes van Hem waren HAHAHA!!! De meiden kregen sexuele voorlichting in levende lijve !!! Heb ze maar wel verteld dat het bij katachtige iets korter duurt… haha!!! Gister bij de leeuwen hadden ze het er weer over

http://users.skynet.be/verygoodman//zwartedakpiet.gif

Goede morgen allemaal!

Gezellige dag vandaag en als je er niet meer in geloofd krijg je natuurlijk ook geen kadootjes dus gewoon jezelf verwennen dan maar.

Ben de laatse dagen nogal druk geweest, heb dus niet alles gelezen . Een paar dingen zijn er blijven hangen.

@Cynthia, Gefeliciteerd met je diploma:king: en wat een knetterleuk gedicht heb je gepost. Vind ik knap hoor voor iemand die niet dichten ‘ken’ :thumbsup:

@Linda, Erg lief om zo voor je buurtjes te zorgen, die kunnen een extra steuntje goed gebruiken.

@Marion, toch maar de klapdoos aangeschaft, super hoor, beetje pijn in de knip maar plezier voor 3!!!

@Bloem , jij een super LP besteld, is voor jou net zo belangrijk als voor een ander een auto, fiets of een wasmachine. Duurt nog best lang 4 weken.

@Roanna, Verhaaltje over CC. Heb zelf jaren geleden een Vsa Card via ANW, die werd je min of meer opgedrongen. Ging erg simpel. Maak er heel af en toe gebruik van, toch wel eens handig.
En je hebt misschien toch nog iets te melden ???..

@Beps, lekker relaxen vandaag na een gezellig dagje met de familie. Gefeliciteerd nog met je ouders, 50 jr is niet niks!

@Viva, maar stoeien en knoeien met de snoertjes. Zal toch hulp van buitenaf moeten komen. Heb je niet een comp.neurd in de buurt of in familie?

@MK, Zag een wolk van een vrolijk ventje voorbij flitsen. Daar hoef je toch niet meer over in te zitten wat borstvoeding betreft, Die heeft zijn gezonde basis al lang binnen. Rustig afbouwen dus maar.

En dan zijn er waren er nog de nodige liefdesperikelen. Vind ik hartstikke sneu voor jullie maar fijn dat er een forum is waar je af en toe je hart bij uit kunt storten ! Sterkte gewenst bij het maken van de juiste keuzes!

Dierentuinen in Nederland. Voor mij wint het Safariepark B**kse Bergen, wel niet zo’ n variatie aan dieren maar de beessies hebben wel lekker veel ruimte.
En de aquaria zijn overal verbeterd! Eerst Burgers Bush, maar Rotterdam en Amsterdam zijn nu ook zeer de moeite van een bezoekje waard.

En dan zijn er natuurlijk nog gewoon mensen aan het werk! Werkze en laat de marsepijn en speculaas je vandaag lekker smaken!

Marifran: haha dankje!!! Ja ik KEN niet rijmen :wink: haha maar anders rijmde het niet :wink: :tongue:

:ninja::ninja::ninja:

@Toos- Maandag naar de notaris geweest en er een lekker slokje op genomen. Jammer dat het met je zus zo naar is afgelopen, als er zoveel ruzie en onbegrip is kun je beter het kontakt verbreken.
Maar het lijkt me heel erg om een zus te hebben en toch ook weer niet !
Nu lekker aftellen, je hebt een prima vooruitzicht :vak02:

Marifran: Ik geloof niet maar heb toch heel wat in mijn schoen gevonden!!! :biggrin:

Poeh… er liepen net een zooitje mannen in pak langs :wub: jammiejammie :tongue:

Zat net de foto’s van me tattoo te kijken… Moet je kijken hoe ranzig…

http://85.17.151.32/146400001-146450000/146423401-146423500/146423462_5_u7e4.jpeg

Gelukkig geen foto’s van al mn tattoo’s haha… en nee ik ving het geen ranzig gezicht… meer een ranzige voet