hahahaha 1-0 voor jou!
@Cyn: Ziet er inderdaad ranzig uit zo, maaaaarrrrr het eind resultaat mag er zijn toch?
@Linda: Gefeliciteerd met paps
@Marifran: Het is dubbel, aan de ene kant ben ik blij dat dit is afgerond. Maar aan de andere kant ben ik niet alleen mijn ouders kwijt, maar ook mijn zus. Toch heb ik er vrede mee, de manier waarop ze bezig is geweest was diep triest. Tot aan zondag is ze bezig geweest met mailen. De makelaar zei maandag nog dat wij er meer last van hadden dan zij, de keren dat hij haar gesproken had en ook afgelopen maandag was ze hard en zakelijk en toonde geen enkele emotie.
Toos: dat is gelukkig helemaal waar :biggrin:
@ toos en wanneer is de laatste stap?? :kus:
@ cyn vind t geen ranzig gezicht maar ja, beetje afgeleidt door de andere persoon!! :unibrow:
@ marifranl, wat een mega update, lief hoor!!
Toos - Erg hoor dat mensen zo hard en emotieloos kunnen reageren, helemaal overtuigd van d’ r eigen gelijk. Zag het van de week op TV weer voorbij komen , moeder en dochter die elkaar 12 jaar niet hadden gesproken. En dan tranen met tuiten als het weer “goed” is. Je zus zal zichzelf ook nog wel eens tegenkomen. De tijd zal het leren !
Zaterdag is de laatste stap. We vliegen om 7 uur naar Noorwegen, zijn daar begin van de middag. We gaan dan de vrienden van mijn ouders ophalen en dan naar de plaats waar de as uitgestrooid wordt.
zaterdag dus…
owhkey, bij deze alvast heel veel sterkte en kracht enzo, maar ik ga het onthouden en aan je denken, dikke :kus:
Toos daar gaan jullie toch ook nog lekker genieten ! Is niet alleen kommer en kwel. Juist erg mooi dat je op deze manier je ouders laatste wens in vervulling kan laten gaan.
@Marifran: Ik weet zeker dat ze zich tegenkomt. Maar goed dat is haar probleem en niet de mijne. Ik ben trots op de manier zoals wij het hebben gedaan en ik denk dat mijn vader dat ook geweest zou zijn. En daar doe je het voor toch?
Toos zaterdag dus de afsluiting, letterlijk en figuurlijk, ik zal aan je denken…je moet maar zo denken dit is het laatste wat je kan doen…ik zou er wel vrede mee hebben, zoiets van dit was de wens en die vervul je nu…maar toch sterkte met dit emotionele gebeuren…verdietig en vrolijk tegelijk denk ik. Neem met die vrienden na afloop maar een dikke borrel. Dikke knuffel hoor.
Toos,Wens je voor zaterdag heel veel sterkte de laatste stap zal zeker niet makkelijk zijn :kus:
Cyn,vind de foto ook niet ranzig hoor.
Nee hoor, we maken er geen trieste boel van. De amandellikeur gaat gewoon mee en we willen 's avonds nog naar een apres ski bar of zo
Toos: :kus: alvast sterkte voor zaterdag!!!
cyn…mooie foto hoor, en ook een hele mooie tatoo…
zo ik ga voor de buis…misschien tot laterssssss
Dank jullie wel :kus:. Ik zie er vreselijk tegen op, maar het gaat allemaal goed komen. Zal echt blij zijn als ik vanaf maandag mijn gewone leven weer op kan pakken. Het is wel afkicken hoor, ben 3 jaar bezig geweest met huizenverkoop.
Toos - ![]()
- Wel slim om een flesje mee te nemen, dat weten ze in de apres ski bar wel te rekenen !
Ach het geheel heeft ook nog een “leuke” kant, vandaag komt als het goed is onze erfenis vrij. Moet er nog over nadenken wat ik behalve Jamaica er mee wil. Denk dat ik eerst asociaal ga shoppen
eventjens snel kijken ![]()
afwachtend op de volgende opdracht.
Kan ieder moment weer komen.
Moet misschien wel tot 8 uur of langer vanavond blijven :frown:
In Noorwegen is de alcohol waanzinnig duur, ze mogen het alleen in bars en zo verkopen. Vandaar een zakflesje amandellikeur. En het is er nogal koud, moet ook warm blijven;)
@Toos: Doe dat wat je een ‘beter’ gevoel geeft. En wat het afronden betreft…jij kan jezelf(en je broer) in de spiegel aankijken zonder rot gevoel…en daar gaat het om toch!!! En ach het komt allemaal wel goed. Alleen nu voelt het Kwalitatief Uitermate Terleurstellend Dikke :kus:
Hubbie tijdelijk klaar met tafel, nu verder met andere dingen…Ikke dus geen tv, en moet ook nog opruimen en en en en PFFFF weg vrije dag!