Ttt 70!

dat is zo… je hebt al een hele boel cadeau’s gehad :smiley:

ikke kreeg gisteren ook zo’n luxe choc letter met sinassappel vulling…
vond mn kies ietsje minder maar heb een klein stukkie op en hij was ultra jammie!!

die mammie van mij ook!!
ze had er van de week schoondekbed opgedaan, en ik had gezegd dat ie niet zo fijn was… heeft ze 2 dagen later weer een nieuwe opgedaan…
had nog zo gezegd dat ik er echt wel een weekie onder kon liggen, maar nee, eigenwijsje… had ze toch mn favo erop gedaan…
lieve mamsie he?? :wub:

denk trouwens dat ons bepsie nog lekker in dromenland ligt… en terecht…

goedemorgen allemaal idedereen een fijne sinterklaas, vanavond gaan mijn zusje en ik naar mijn ouders toe ivm de verjaardag van mijn vader, zaterdag wordt t gevierd met de familie en dan gaan we nog een dobbelspel voor sinterklaas doen

Ga staks vast beginnen met het kopen vd kerstcadeautjes, heb nl niet zo heel veel vrij meer dit jaar

@ linda veel plezier met de feestjes enzo en je buren hebben igg een leuke sinterklaas mede dankzij jou :thumbsup:

@bloem: is nog niet zeker wanneer ze het gaan vieren is een hele kleine kans dat ze vandaag naar huis mag, echt een hele kleine kans afwachten maar weer

@ linda, duimen dan maar!!

@bloem: doen we zeker, heb afgesproken dan ik de telefoon hele dag bij me hou dat wanneer ze toch naar huis mag ik gelijk alles verder kan regelen

Goedemorgen all.

@Linda: Wens je buurmeisje ook namens mij, heel veel beterschap en jij ook verder nog een fijne sinterklaasdag.

Iedereen trouwens die aan de Klaas doet vandaag, heel veel plezier.

Ik had weeeeeeeeeeer niks in de schoen/laars. :crybaby: Ik geef het nu maar op en ga me zelf voor de kerst maar weer eens verwennen.

Ik douchen… dus tot latersssss :dag:

Bloem,wat een lieve mams heb je toch…Kan je weer lekker slapen…

Linda,zal ook duimen hoor…

alle staat van paraatheid dus,… je bent echt een super buur!!

denk je ook af en toe nog aan jezelf?!

@ trl, ja idd, dit dekbedje sliep toch wel veel lekkerder! hhihih… maar ja,… al dat extra werk… had van mij niet gehoeven, maar ja, als je elke keer zo lang wakker ligt dan merk je elk stofje en vezeltje op…

heb je nog wat van je vriend en/ of de IND gehoord?

@Crazy
Nog even wachten en dan ben je op weg naar Turkije … geluksvogel!!
Dit keer niet naar jullie appartement in Marmaris maar voor de afwisseling een keer naar Istanbul. Wens jou en je hub …

Heel veel plezier

http://www.arakea.be/site/images/24308_45eed3e100.jpg

in het mooie Istanbul

wow wat een skoan plaastske

@tkl: thank you

Ik ga even shoppen, tot later

veel plezier met kadootjes kopen! t zal wel lekker rustig zijn zo op woensdagochtend! wel om een kerstpapiertje vragen He?

Bloem,hij heeft een week uitstel gekregen,snap der niks van maar ja,wel beter kan hij misschien toch nog wat regelen.IND wil ik vandaag ff bellen,misschien hebben ze een leuk sinterklaas kadootje voor me;)

ja mag wel een keer he?
we gaan weer duimen!!

rustig hiero… of ligt dat aan mij??