Ttt 70!

@viva: truste en tot morgen

ff teruggelezen…

@viva;heb sinds een week hetzelfde probleem met mijn modem en router bij u*c,ineens weg…bellen;resetten enz.maar niks…de draad rechtstreeks in de laptop maar geen gezicht…router staat werkloos;wacht nu op mijn neef,die heeft het ingesteld en zal het wel oplossen…

@Bloem;9-5 is lang…wat dacht je van postbezorger?relaxt,buiten,en werken van 11-14…

@Hans.

ook van 11- 14 kan het heel erg koud en nat zijn,
en niet te vergeten waaien.

Heb vroeger ook paar jaar buitenwerk gehad.
Ben nu toch blij dat ik 8 uur per dag warm en droog zit,
en in de zomer met airco.

Viva,weltrusten

Trouwens;de hangjongeren hier in rotterdam-kralingen zijn ingeruild door hangpietjes lijkt het wel…is na morgen ook weer over

@ hans, ze hadden gebeld, maar is maar voor 20 uur… heb er wel de fiets voor :wink:

uhm… nu ben ik t alweer kwijt…
owh ja, tv kijken… ja de russische discovery… hellup!! hahaha…
en tja, zolang ze schaatsen gewoon op NL2 uitzenden ben ikke happy

good evening :dag:

Cadeautjes… altijd leuk om te geven en nog leuker om ze te krijgen…
Verder veel gelezen over digitale tv… absoluut geen verstand van :smiley: :smiley: en ook van niet-werkend-internet heb ik geen verstand… vind mijn mama echt goehoed!!

We zijn dus alweer bevallen… gefeliciteerd met dit nieuwe deel!!

Tja…:wub:… als ik hem een sms stuur, krijg ik wat terug… en dat zijn dan ook heeeeele lieve smsjes… maar ik ga nu even niets sturen… eens kijken of hij uit zichzelf reageert… doet hij dit niet… weet ik precies hoe het zit… Ik wacht het af… Ben nog steeds helemaal in :wub:

@ damber :thumbsup: ookal fladderen de vlinders heel verstandig… reageren is altijd makkelijker dan zelf initiatief nemen!

Precies… ik wacht het af… al is het heel moeilijk…

Jij nog iets van :wub: gehoord??

Goede avond … ik mag ook weer even :wink:

@Linda
Nance zei pas ook al dat die wraps zo lekker waren, ook maar eens een keer proberen.

@Viva
Als wij hier het modem resetten is alles eruit en moet je de boel weer helemaal opnieuw installeren.

@Roanna
Zie je wel … Kaylo vindt die poes ook leuker :smiley:

@Damber
Nog steeds in de wolken!

@bloem
Beetje l*llig van je vriendin, na zoveel jaar op en af te zijn gegaan verwacht je toch minstens een telefoontje als jullie eerst altijd samen naar het schaatsen gingen.
Jullie zijn er snel bij met de kerstboom, wel gezellig trouwens hoor.

@tv
Wij hebben voor boven ook het digitaal pakketje en bevalt prima. Onder nog steeds de schotel maar die valt veel sneller weg bij slecht weer.

Damber,idd het hoeft niet allemaal alleen van jouw kant te komen…

Ik ga me bedje in,weltrusten allemaal…

@Damber,

al een beetje gewend aan de telefoon dienst?

@Trlover,

weltrusten

:slapen:

Telefoondienst draaien vind ik heel leuk :nod: Van de training van vandaag heb ik enorm veel geleerd… Heb adviezen gekregen waar ik echt iets aan heb… Volgend jaar krijg ik nog 1 dag… HEB ER ZIN AN!

Ik ga ook mijn bedje opzoeken… :slapen: slaap lekker allemaal en tot morgen!!

@ damber, ookal plezier in t werk!

@ marion, mbt tv, maar jij woont in de polder :smiley:

wij proberen hiero al weken abode flash player te installeren want de homesite van plan*t.nl doet et niet goed zonder… lekker hoor…

ga de tutorial maar es printen voor mn pa, misschien komen we er zo uit!?

@ trl - lekker verwend met cadeautjes en voor nu:welterusten

@ bloem - niet leuk dat je’vriendin’niks er over gezegd heeft,en je leerst zo wel mensen kennen, helaas niet op een postieve manier, en dat doet pijn sterkte…trouwens gezellig dat de kerstboom bij jullie staat

@ damber - klinkt goed met D, ben benieuwd wanneer ie wat uit zichzelf laat horen, maar gaat vast goedkomen:D

voor de rest weet ik het niet meer

damber- slaap lekker

@Damber,

weltrusten

:dag:

Weltrusten dames. :dag::slapen:

Nee ikke nog niet hoor! Zo dadelijk pas. Heb nog steeds niets in de laars. :tssk: