ben benieuwd hoe beps het gehad heeft vandaag, nog nix gehoord, zal wel down en out zijn na lopen, eten en bowlen enzo
heb net een mega mail verstuurd met vragen over middenoosten aan mn jeruzalem vriendin en krijg meteen een mega mail terug met links enzo
superrrrr
alleen als ik nu ga kijken enzo, dan wordt het weer middernacht… dilemmaaaaa
@Bloem: Ja, ik dacht van wel, maarja. :drugged: Het is nog geen morgen he?
Dan heb je weer lekker even wat te doen. Vind ik ook altijd zo leuk om items te krijgen van een gebied of land/plaats waar ik naar toe ga. Pluis ik dan ook altijd helemaal uit. Leuk werk en daar waar jij naar toe gaat al helemaal! Veel plezier ermee.
antonie- ja was een uurtje of 3 nog op nl 3 een turkse serie zitten kijken, geen idee welke stond niet in de gids, maar wel leuk:) vandaar ook dat het zo laat werd
merk alleen dat mn kennis mbt tot het hoe en waarom van israel een beetje te wensen overlaat… weet min of meer wat er in egypte te zien is, in jordanie en syrie
concentreer me dan vooral op cultuur en romeinse oudheid, maar in israel… ben niet zo…uhm… in to the lord en alle geschiedenis eromheen…
“Asmali Konak, dat zoveel betekent als ‘met wijnranken begroeide villa’. De NPS herhaalt de komende twee weken ’s nachts de 54 afleveringen, die eerder al een miljoenenpubliek trokken en in 2002 ook al eens op de Nederlandse televisie te bewonderen waren. Asmali Konak is de naam van de historische villa van de rijke en machtige familie Karadag. Een villa vol conflicten en intriges, waar de onderlinge relaties steeds complexer en explosiever worden. Centraal staan zoon Seymen en zijn jonge vrouw Bahar. Na de moord op zijn vader wordt Seymen Karadag hoofd van de familie. Bahar is een vrijgevochten jonge vrouw die in New York succes heeft als kunstenares. Seymen neemt Bahar als zijn bruid mee naar Asmali Konak. De moderne Bahar krijgt het zwaar binnen de traditionele familie waar Seymens moeder de scepter zwaait.”
dit is toch wel een van de betere van de turkse “soap” series.
Kan nog herinneren toen de laatste aflevering werd uitgezonden dat het echt stil op straat was in turkije.
En dat gebeurd niet snel