Ttt 70!

Ja dat weet ik ook haast wel zeker, maar Marion laat ons graag nog even zweten. :unibrow:

Meiden, zo weet je precies waar je staat bij je vrienden nietwaar…stank voor dank, maar ach…er zijn ergere dingen om je druk over te maken nietwaar.

Ikke lekker in mijn zeteltje duiken denk ik !
Morgen lekker vrij dagje, boodschapjes doen, mn papa verjaardag gaan wensen en donderdag terug de laatste werkdag van de week ! Me happy ! :wink:
Sluukes allemaal, en misschien tot morgen ? :dag:
Ik zie wel of ik er even bij kan komen.

roanna : marion niet on line nu.

Dada iedereen !

Liberty tv dat ken ik niet …
Kaylo,fijne dag morgen

Bloem,gaat de goede kant op met jouw en je verslagjes,straks zien we jouw een keer zitten naast Mart Smeets voor de verslagen

@Viva: Dat klopt van die extra tv zenders. Wij hebben momenteel die box voor 3 maanden op proef met heel veel extra zenders. En een beter beeld, maar het is inderdaad zo, wil je dat op al je tv’s, dan moet je apart boxen aanschaffen. Nou, dat doen wij ook niet hoor. Die mediabox staat hier beneden en boven gewoon de standaard zenders. Wij kijken ook hier via de kabel.

@Kaylo: Weltrusten en tot morgen dan weer misschien. :kus: :dag:

Ja ik vind het geen optie om 3 van die boxen aan te schaffen, dus dan komt dat hele bedrag nog een keer boven op het bedrag wat je al betaald voor de kabel, schiet niet echt op.

@ roanna, decoder ertussen zetten??

mn ouders hadden ook digitale tv, en een x aantal zenders op proef, maar sinds die 3 mnd om zijn, zitten die kanalen nog wel in de lijst, maar geven geen beeld, wat krijg je dan: je zapt, van 33 naar 34 naar 35 en dan krijg je bij 33 wel beeld en bij 34 niet etc…
super irri

en tja, met die vriendschappen… als het zo gaat, dan hoeft het voor mij niet zo en als je dat ineens beseft dat een vriendschap van 16 jr (op en af) over is, tja, dan moet ik daar toch wel een traantje om laten, maar dan ga ik er verder ook geen energie meer insteken… so be it, maar doet wel pijn…

@Viva,

in mijn omgeving ken ik ook een aantal mensen die digitaal t.v kijken …proberen te kijken tenminste…1 en al ellende.
-Je hebt een extra kastje nodig voor een andere t.v.
-Niet alle kanalen doen het altijd
-Software updates komen onregelmatig en vaak, ook tijdens films of voetbalwedstrijden

• Opnemen met HD recorder gaat lastig .

Voordeel is dat als tie het doet je aardig beeld hebt, maar echt rendement heb je pas als je zo’n duurder model platte t.v hebt met ingebouwde filters en toestanden.

heb trouwens een nieuw tooltje, kan ik zien wie en wat er allemaal op mn weblog en site kijkt
zie een paar keer den haag langskomen, roosendaal (vriendin) oude werkgever) vriendje ennn : tokyo…?? hahahaaa

@ antonie, mn ouders hebben er zo een, en we hebben dit weekend de decoder weggebracht… zie toch duidelijk verschil tussen gewoon tv en digitale beeldkwaliteit…

@Bloem.

beeld is ook beter maar ik bedoel dat je met zo’n nieuwe platte met al die ingebouwde dingen pas echt superbeeld hebt.

@Antonie: Ik weet niet eens precies wat wij hebben, maar wel een LCD-tv en moet zeggen, het beeld is fantastisch tot nu toe. Alleen kunnen we de AB bediening van de box nog niet op de tv ingesteld krijgen (codes enzo) dus moet b.v. het volume met de gewone AB bedienen en dat moet eigenlijk niet zo zijn. Maar er komt nog iemand voor kijken dus. Voor de rest ook wat aanbod zenders betreft, zijn wij tevreden. Weet alleen niet, of ik het toch wil houden. Daarom nog ff een week of 6 uit proberen.

ikke zou wel 10 turkse zenders willen hebben
national geo 1,2,3,4, en 5 en dan nog discovery travel, discovery nature etc etc… :smiley: :smiley:

maar ja, kijk helemaal geen tv meer… alleen t schaatsen dit weekend (zin an!!)

@Bloem: Here the same hoor !! Ik kijk zelf heel weinig, maar daarin tegen, mijn manneke wel weer heel veel. Hij kijkt graag naar natuurfilms, sport en discovery enzo. En die zitten er nu genoeg op.

Mijn zoon heef dat hele uitgebreide pakket, met alle sportzenders en filmzenders. Hij wil het juist voor het rechtstreeks uitzenden van de NBA-Basketball wedstrijden vanuit de USA. Ook huurt hij regelmatig via die speciale knop een filmpje bij de kabelaar.

Damber neemt even over … tot morgen meiden…enne natuurlijk Antonie en Hans voor jullie ook een fijne rustige nacht…ben er even klaar mee met dat internet.

Weltrusten Viva,

:slapen:

succes met je box,.

Ik heb jarenlang een digitale schotel gehad.
Tot zo’n 5 jaar terug.
Toen had ik al 60 turkse kanalen.
Geo en Disco in tig talen.
Daarnaast ook alle sport kanalen die je maar bedenken kon.

In het begin is da leuk ,
maar na een tijd heb je iedere avond pijne duim van het zappen
omdat je toch wilt weten wat er nu net op die andere zender is.

Nu kijk ik zeldzaam echt t.v
Af en toe een voetbal wedstrijd en ook wel schaatsen.

Weltrusten Viva. :dag::kus: Tot morgen weer.