al gedaan, niet dus, heb op internet al gezocht hoe en wat, snap er geen jota van, heb ook al vind prompt gekeken config enter enz…
antonie : je bent wel heel populair hier hé ? ![]()
Pc’s aansluiten, uitleg voor foto’s te plaatsen, instellingen, aansluitingen, vertalingen, raad de foto …enz ![]()
Zouden vrouwen dan toch niet zonder mannen kunnen (op dat gebied ?
)
hihihihi Kaylo…Antonie is onze redder in nood…
heb wel draadloos internet op de onbeveiligde modems van de buren dus mijn wifi werkt…
heb ook internet via een draadje, maar de connectie tussen mijn modum en mijn wifi is dus pleitte.
Wordt overal geroepen ! Ocharme ! ![]()
roanna : het viel me eigenlijk pas vandaag op, maar waar is je toffe poes met de muts op je avatar gebleven ? Vond die zoooooooo leuk !
zo ik ben ook bijgelezen maar er is nix blijven hangen
ben een beetje opgefokt door dingen die niet gaan zoals ik zou willen (met de bl.cm en kerstkadootjes enzo) en zie net op de msn naam van een vriendin, (met wie ik wel eens schaatsen ben gaan kijken) …dat ze gewoon vrijdag en zondag gaat…
hebben niet meer zoveel contact, maar kwam altijd wel weer en nu, met zoiets… gaat ze gewoon zonder 1 woord te zeggen tegen mij., ben er een beetje gepikeerd over… misschien niet helemaal terecht, ze hoeft tenslotte niet met mij naar t schaatsen, maar zeg maar, zonder mij, was ze sowieso nooit gegaan… nou ja :tssk:
en verder, werk is wel okey, beetje mieren met cijfertjes enzo, vind ik op zich wel leuk, maar 8 uur achtermekaar is dan toch een beetje veel enzo… kijk nog wel verder enzo…
en verder, wij hebben heerlijk gegeten, kerstboom stond al toen ik thuis kwam, nice
gezwelli enzo…
Bloemmie, ach…maak je niet druk, misschien kun je zelf ook nog naar het schaatsen gaan.
nee moet op de honden passen
en ikke ga zondag wel
maar gewoon, principe… dat ze gaat zonder ook maar 1 woord te zeggen
bloem : ja, is niet zo mooi van haar. Zou ik ook niet goed tegen kunnen. het is zoals je zegt : het principe.
Ga ik nu naar de 2000 posts ? ![]()
Bloem,de kerstboom al staan das mooi op tijd…Ze had op z’n minst kunnen vragen of he misschien ook wel mee zou willen toch…
Heb ook de kerstboom al gezet zondag. Is nog nooit gebeurt, zo vroeg ! Maar had er dit jaar echt eens zin in.
ik zet van de week mijn kerstboom op…
ja mn ouders gaan dit weekend weg en mn pa moet daarna weer werken tot kerst ofzo ( 2 weken zonder 1 dag vrij :retard:)
dus vandaag was de enige dag dat het kon…
en idd, mbt die vriendin, ze had me op zn minst kunnen bellen of mailen of sms of ik nog naar t schaatsen ging of plannen had ofzo… als ik dan zelf had gezegd: ik ga al, of nee, hoezo…? of weet ik veel wat, maar goed… zo leer je je echte vrienden kennen he?
trouwens 2e schaatsstukkie is alweer geplaatst
ben best wel super trots ![]()
Bloemmie jij mag daar heus trots op zijn…wie weet, misschien wordt je nog wel een verslaggeefster bij de schaatssport…zou niet gek zijn nietwaar…hihihihihi
Ff tussen door.
Wij zitten even een reportage over Istanbul te kijken op Liberty tv.
roanna : jij hebt de foto denk ik
@Bloem: Helemaal mee eens. Ze had best even kontakt met je op kunnen nemen. Flauw van haar hoor!
Roanna, liberty tv kunnen wij hier niet krijgen, heb trouwens gekeken voor digitale tv…voor 7 euro per maand in een pakketje…maar kun je maar 1 tv op aansluiten, dus moet je ook de kabel houden voor de andere tv, schiet dus niet echt op.