@Kaylo ,
werkt jou foto knop niet,
Zie alleen maar links bij jou i.p.v een foto
begrijp echt niet wat je bedoelt met “gebied”. IKKE BEN BLOND HOOR ! ![]()
antonie : ja, k zal waarschijnlijk wel weer iets verkeerd gedaan hebben :tssk:
Heb gewoon gekopieerd en geplakt, maar dan komt daar enkel die link op.
“foto knop” ?
fotootje komt wel in mijn voorbeeldbericht, maar als ik dan verstuur, verandert het in een link.
@Kaylo ,
met fotoknop bedoel ik dat gele vierkantje met twee bergjes en een klein stipje rechtsbovenin.
Maar die geberuik je schijnbaar al
Vriendin en kids weer weg,kwam een jas brengen en een mp3 speler altijd leuk om kadootjes te krijgen…Van de week al een tas dus kan er weer tegen aan
@Trlover,
cadeautjes zijn altijd leuk ja ![]()
Weer lekker verwend TRL, leuk zulke vriendinnen ![]()
Nee, nog nooit gebruikt; durf daar niet zo goed op te klikken op al die dingetjes.
Ken eigenlijk heel weinig af van pc, en was al heel blij toen ik foto’s kon uploaden en hierop zetten :nod:
Wederom een topic verwijderd van 1 jaar geleden…was wel goed bedoeld;om ons te feliciteren als beste forum…
trl : leuk, cadeautjes !
Bij mij lag er een vertaalcomputertje in mijn klomp !
Handig voor Turkse les ! ![]()
hans : welk topic ?
Zeker weten dat kadootjes altijd leuk zijn,en had niet eens me schoen gezet
ben er ook weer vanmiddag weer gewerkt, na werk langs de groothandel geweest en net lekker gegeten had voor het eerst wraps gemaakt met kippereepjes en champignonsroerbakmix smaakte echt heerlijk ga t zeker vaker maken
Zal vanavond ook eens mijn schoen zetten.
Laatste kans dit jaar …
alweer een nieuw deel super:D
gefeliciteerd!!
pffff…ben een beetje verder, hang nog steeds aan een draadje, weet ook niet hoe het verholpen moet worden, maar ik weet nu wel hoe het komt…meneer k*n doet dus een keer in de zoveel tijd een firmware update, daardoor gaat mijn modum dus resetten, gevolg dan zijn mijn instellingen weg…en vind de laptop mijn eigen modum niet meer, geen idee hoe ik dat dus weer goed moet krijgen ANTONIE help…
@Viva,
als je zelf de modem reset , er zal ergens zo’n knopje zitten die je met een pen in kunt drukken, zal de modem …meestal …zelf weer opstarten/herstarten en dan zou de laptop weer die modem moeten herkennen.
viva : nog steeds op de sukkel met dat ding ? Arme jij !