ehhhhhjjjjjj goed man!!
viva, de aanhouder wint!!
Ja Beps, ben trots op mezelf ik als pc nonoā¦toch maar even voor elkaar geboktsā¦lekkerlijk en figuurlijkā¦hihihihihihi
Jij lekker zelda spelen, vroeger had mijn zoon die al op de nintendoā¦zo verslavend dat spelletjeā¦net als bij zylom, op het internet boekenworm, is ook zo verslavendā¦of teterisā¦hihihihihihih
en nu helemaal zonder draadje!! super hoor
hebbie toch maar mooi gedaan
we proberen nu al weken hiero adobe flash plugin te downloaden maar wat we ook doen: lukt gewoon niet!! snappie dat nou? leuk die techniek, als het het doet�
owh heb ff ongemerkt de 14.000 bereiktā¦
doe toch nix geks, maar het gaat uber rapido!
@Damber
Veel plezier met je date vanavond :wub: , je haar zit in ieder geval al goed!
@Viva
Goed gewerkt meissie, je bent weer draadloos, dikke duim
zeggen ze bij J. op school.
@Beps
Nieuw spelletje op de Wii, je hebt toch nog wel tijd om hier nog te posten he?
@Bloem
In een sprintje op naar de 15.000 nu?
Nu de boodschappen nog even de kelder in smijten en dan op naar āsinterklaasā.
@ marion, hihi, zie het helemaal voor me, hoe je de boodschappen dump en weer wegrent
ikke ga gewoon door, waar ook ter wereld, als ik verbinding kan krijgen heb ik altijd wel wat te zeggen, ja toch? ![]()
Goedemiddag allen :dag:
Mierre: pak deze kans met beide handen aanā¦en houd hem vast!! Als jullie er beide voor gaan, komt het vast goedā¦
Linda: een 7⦠netjes hoor⦠misschien even vragen of het andere werk wel ontvangen is? Aan de wijnā¦
Tlr: shoppen ![]()
Hans: druk met de kleine kaartjes
Beps: paps en mams op bezoek en aan de Wii⦠balen voor je vriendin dat ze haar hand verbrand heeft⦠Viva heeft een sterretje op haar hand (litteken van de braadworst)
Bloem: in dār trainingsbroek⦠ach als je de liefde van je leven tegenkomt⦠kan hij je maar beter ontmoeten zoals je bent
Lekker naar schaatsen kijken⦠mocht ik je niet meer spreken⦠Heul veul plezier morgen!! Ennuh⦠we willen natuurlijk wel handtekeningen zien hihi
De rest: druk bezig met boodschappen doen, kerstversieringen, toetsenborden (mij maakt het niets uit), euhm⦠voor de rest alzdinges⦠weet niet meerā¦
Vanavond een date met D. heb er echt zin in en zoals Viva al heeft verklapt heb ik vanmorgen een smsje ontvangen van hem⦠Zonder dat ik er een had gestuurd, dat hij heel erg zin had in vanavond zwijmel, zwijmel
Mijn haar zit weer in model⦠mijn gezicht in de plooi. Ons hondje heeft ook een knip en wasbeurt gehad⦠(heb hem meegesmokkeld onder de douche⦠vindt hij echt niet leuk
)
@ damber: spannend hoor!! en gezellig en leuk en nog meer spannend!! heeeeeeeeel veeeeel plezier! enneuhm wel :kus: he? :unibrow:
![]()
ga weer ff verder schaatsen kijken
:dag:
allemaal super prettig weekend verder
tot laterzzzz
Ben er eindelijk ook eens .
Iedere keer als ik bij wilde lezen kwam er iets tussen.
Neef was hier die had aaipot gekocht en wilde advies hebben wat er mee mogelijk was behalve muziekjes.
Heb ik cursus moeten geven dus.
Later visite die muziekjes wilden hebben en wilde weten of ik tijd had om p.c te repareren.
Toen weer vrouw aan de lijn die bij de nederlandse cursus is.
Lijkt dat ik nu even kans heb om bij te lezenā¦
Bloem!! Veel plezier ![]()
Antonie⦠je hebt het er maar druk mee⦠knuf
Bloem,lekker aan het genieten van het schaatsen?
Damber,veel plezier vanavond :wub:en wat wordt het bioscoopje of cafeetje.
Viva,eindelijk niet meer aan een draadje de aanhouder wintā¦
@vivaā¦goed werk verricht dus!!
@bloemā¦kijkze schaatsā¦![]()
@damberā¦veel plezier vanaaf
@trlā¦lkkr geshoptā¦?
ikke nieuwe schoenen besteldā¦mijn maat hadden ze natuurlijk weer niet ![]()
wel n nieuwe jas gevondenā¦ben er helemaal blij meeā¦uiteindelijk ook nog een nieuwe dansbroek gekochtā¦ikke weer helemaal happyā¦
nu douche en dan lkkr uit etenā¦
fijne avond allemaalā¦xx
Zo weer gegeten, alles in truus gefl*kkerd en de koffie looptā¦open haardje aan, alle kerstverlichting, en kaarsjes aanā¦dus zaterdagavond is begonnenā¦lekker vroegā¦
Was nog ff spannend he Bloem het schaatsen, ā¦maar het is hem toch geluktā¦
1e op de 5kmā¦
Marionā¦weer naar Klaas
Antonieā¦vrouwtje weer gesproken, en nu weer dus met alle techniekā¦
Tlrā¦jij nog wat leuks doen vanaafā¦
Filiz,heb de boodschappen gedaan,heb wel een beter geshoptā¦:D.Jij wel lekker geslaagd alleen jammer dat je nog even moet wachten op je schoenenā¦
Viva,ik vier vanavond samen met een vriendin onze verjaardag alvast zij morgen jarig ik donderdag vonden we dit net zo makkelijkā¦Dus de keet vol vanavond.
Jij al helemaal klaar voor de zaterdagavond
Bloemmie kijk hier even bij de link.
http://www.yooph.nl/places/updates/update_adobe_flash_player_90_plug_in/
Tlrā¦lekker gezellig dus vanavond voor jou, heel veel plezierā¦alvast gefeliciteerd voor jullie 2.