Ttt 70!

:idea: Goede morgen :idea:
Zal ook maar eens een keer de lampjes aan doen hier!

@Miere
Wat een moedige beslissing! En al zal het niet altijd gemakkelijk zijn, jullie zijn bereid er samen voor te vechten. Heel veel succes samen!

Goedemorgen allemaal,

Miere,moedige beslissing en wens je veel sterkte de komende tijd.Hoop dat je de juiste beslissing heb genomen…:kus:

Beps,HP uitgekregen of vandaag weer verder?

Bloem,nog een dagje en dan mag je ook…

marion,J ook blij met zijn LP?

Zo samen met vriendin boodschappen doen,vieren vanaaf onze verjaardag samen,net zo makkelijk:biggrin:

@Bloem
Het spandoek al klaar? Want morgen gaat het feest beginnen … op naar het Thialf!!!
Nu nog geen handtekening voor jou maar misschien hoor je morgen bij de gelukkigen :unibrow:
In ieder geval …

Heel veel plezier in Heerenveen

http://www.speed-skating.net/photos/ice_rink_thialf_heerenveen_13122006.jpg

Laat ze daar maar eens horen dat je er bent!

@TRL
Zekers, hij is helemaal gelukkig nu!
Hebben jullie goed bekeken om het samen te vieren. Shop ze en veel plezier voor vanavond!

Wat is het rustig hier :retard:

jaja
ik ben er hoor
nog niet helemaal bekomen van de schaatseuforie, maar gaat goed komen
mn vriendin helemaal in shock van wat er nu allemaal toch weer gebeurd is enzo, dat overkomt haar bij het wielrennen allemaal niet zomaar
zoooo’n zin in!! :smiley:

@ marion, voor wie is de laptop nou? voor J zodat jij meer op de pc kan? of andersom?? hihi

tis zeker rustig hiero

Goedemorgen all.:question:

Zeg dat wel hoor Marion. Heb jij eindelijk je eigen computer, is er niemand om mee te kleppen. :unibrow:

Iedereen zich verslapen ofzo, of druk doende met poetsen en booschappen doen?

Ik moet zelfs nog douchen, maar heb al wel wat hier thuis gedaan en we willen zo ff naar de Karw** , zien of we nog wat kerstspulletjes zullen kopen.

Fijne dag allemaal en tot laters…

ikke gisteren al gepoetst en boodschappies gedaan
ik kom vandaag mn traningsbroek niet uit…
nu maar hopen dat ik hiero in de polder met de hondjes niet de liefde van mn leven tegenkom… maar ja, kan ie er vast aan wennen he? :wink:

goede morgen…jaa het mag nog net :wink:

@mierre…moedige beslissing. ik wens jullie heel veel sterkte maar vooral heel veel geluk (K)

@linda…netjes een 7!!

bloem, mocht ik het vergeten te zeggen…alvast veel plezier morgen

marion, geen verveling op zaterdag morgen nu je niet meer hoeft te gaan voetballen…

ikke dadelijk ff een dorp verder op–beschikt over een groter centrum…en heb nieuwe dansschoenen nodig en foto´s voor een nieuwe pas…daarna dansen…vanaaf uiteten met het werk…

iedereen een fijne dag

@ filiz, lekker ff winkelen enzo… ben je gisteren nog uit geweest?? hoe staat het er nu allemaal voor met de toekomste schoonfamilie?

Moge…oh neee Middag!!

Ikke optijd wakker. Lekker op bedje gelegen en HP uitgelezen… Raar maar verrassend eind!
Toen boodschapjes gedaan, gebrunched en toen ging de telefoon: Vriendinnetje heeft haar hand verbrand tijdens het braden van een rollade…moest met spoed naar de HA-post!! Ikke meteen vertrokken, daar nog meer gekoeld, ingepakt, zalf gehaald en nu weer thuis…

@Mierre: Als jullie er samen voor gaan, MOET het lukken…maar als ook maar 1 een btje verslapt ist gedaan… DUS GA ERVOOR!!! Suc6 saampjes enzo… :kus:

@Bloemmie: Nog ff, en dan zit jij er ook… mag je meegenieten daar!!!

En nu ben ikhet kwijt…

Tot straks
:kus: :dag:

@Bloem
Is voor allemaal! Moet er mijn dingen, zoals muziek downloaden, ook op kunnen doen he.
Als je de liefde van je leven tegen komt dan vindt ie jou in je trainingsbroek ook mooi!!

@Roanna
Veel plezier tussen de kerstballen, zoek maar wat moois uit!

@Filiz
Weer een volle dag voor jou, veel plezier met alles.
Verveel me nog niet hoor, heb hier al bijna alles klaar en dan de boodschappen nog. En vanmiddag en vanavond gaan we sinterklazen bij de opa’s en oma’s.

@Beps
Beterschap voor je vriendin! Verbranden doet zo verschrikkelijk veel pijn.

@beps…wat rot voor je vriendin!!

@marion…oke dan :wink: verveling is ook al zoiets…veel plezier bij sinterklaas!

@bloem…nee bij nader inzien toch maar niet gegaan…ach ja schoonfamilie…kaat het even rusten…de 20e gaan we er samen op bezoek en dan zien we wel…

@ filiz okey verstandig
@ marion, daarom… had ikzelf ookal bedacht
@ beps :kus:

schaatsen begint zo…

Hi allen, ik ook weer bij de mensen…boodschapjes al in huis, Damber haar haar geknipt en geverfd, voor de date van vanavond…ze kreeg al een sms vanochtend, hij had er zin in.
Mierre…heel veel succes meis, met deze 2e kans…pak hem beiden goed vast.
Marion…lekker op de laptop…
Bloemmie…vreselijk voor je vriendin verbranden auw…beterschap met haar.
Linda…aan het werk,
Hans druk met kleine kaartjes
Antonie…gemist???
Crazy lekker in istanbul.
Roanna aangestoken door het kerstvirus…ook aan het versieren geslagen…
en toen wist ik het niet meer…
O ja Toos, veel sterkte vandaag…meissie…

Nu weer klooien met de draadjes van het internet…ga maar eens struinen in de forums over internetplusbellen en de fout die ik krijg, heb al vaag iets gelezen over zero configuratie, schiet mij maar lek, maar ga even stoeien…

@ viva, nou nog met het draadje aan t kloten… lekker dan
en damber vanaaf de date!!! spannend!!

Ikke ben goeeeehoeeed…na een half uurtje klooien, en via een forum, in het systeem van mijn laptop, en in het systeem van de experiabox, zero configuration, en weet ik al niet meeer…weer DRAADLOOS…
ff egootje hoor…

Wat is hier een rust vandaag… Ikke heb een nieuw spelletje gekocht… Van zelda, dom schietspel, maar giga verslavend want je wilt jezelf verbeteren, en dat doet het altijd goed bij spelverslaafden zoals ik :lol:

@Damber: Veel Plezierrrrrrr

@VIVAAAAAAATJEEEEEEEE :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: