Ttt 70!

Ben ook het bed in … truste allemaal :slapen::kus:

@Bloem nee nog niet tante wou de buren vragen, die vliegen altijd vanaf duitsland, hoe en wat allemaal denk dat pas ook nog effe daarop wil weten en wachten op de gidsen ben benieuwd wanneer we die kunnen verwachten

resultaat:
http://www.bloemdiscoverslife.com/pageID_5262702.html

2 mnd geleden keek ik gewoon hier naar:

http://www.bloemdiscoverslife.com/garbage/63/638679/4927568.JPG

vind dit een van mn mooiste landschapsfoto’s van mr big mountain himself… of is het een zij?

Iedereen slaap lekker en tot zondag

http://caat4president.web-log.nl/weblog_van_caat4president/images/pc070318.jpg

http://caat4president.web-log.nl/weblog_van_caat4president/images/pc070265.jpg

ben nu ff mega jalouxxxxxx
en nee, mijn bord is niet zoooo groot, de helft kleiner… maar ja… ikke zat op de bank grrrrr

Ha lieverds, ben ik weer even, heb een hele hoop te vertellen, maar ga eerst ff een stukkie terug lezen, dan weet ik weer wat jullie bezig houdt, toedeloe

@ miere vertel…:kus:

Ach…hebbie uurtje?

ik weet niet hoe ik moet beginnen, het is gewoon niet op te schrijven in een paar woorden

ik heb nog wel ff een uurtje
als je het kwijt wilt… hier of elders… je weet me te vinden
vaak lucht het op om het gewoon op te schrijven of ff je gedachtes op een rijtje te zetten

heb al wel een vermoeden…

Kort dan maar de feiten zonder de gevoelens die erbij komen…
*Mijn man en ik zijn nu 2 maanden uit elkaar, degenen die het een beetje gevolgd hebben weten hoe verschrikkleijk moeilijk ik het in het begin heb gehad. En hoe graag ik een kans wilde om met hem verder te gaan. En hoe rustig ik werd toen we eindelijk besloten om definitief te gaan scheiden. *
En nu???
Afgelopen weekend is er heel veel gebeurd, en naar aanleiding daarvan hebben we weer heel veel gepraat, en getwijfeld, en gepraat…
Maar om een lang verhaal kort te maken…
Afgelopen maandag hebben we besloten om ons huwelijk een tweede kans te geven.
We hebben gepraat over waarom het mis is gegaan, en wat we moeten doen om het nu wel te laten lukken. Zal het lukken?? Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik veel van hem hou, en dat hij ook wel van mij houdt, maar ik weet ook dat het een lieve, maar moeilijke man is om mee samen te leven.
We zijn ons wel alletwee heel bewust van de fouten die we alletwee gemaakt hebben. En misschien gaat het nu wel. Ik ben blij en bang tegelijk. Maar ik beloof jullie plechtig:
Als over een tijdje (aantal weken, maanden???) blijkt dat het niet gaat tussen ons, zonder dat er een andere man of vrouw in het spel is, maar gewoon omdat het met ONS niet gaat, dan zal ik alsnog de beslissing nemen om alleen verder te gaan. Ik ben 51, en ik wil graag het 2e deel van m’n leven gelukkig zijn, en niet ongelukkig m’n pensioen tegemoet gaan. Maar we zijn alletwee vol goede voornemens, dus we gaan ervoor.
**
En bovendien gaan we over 3 weken ook nog eens verhuizen, samen naar de woning die ik via de woningruil had gekregen.
Nu woon ik nog bij mijn zoon in, omdat we alletwee even rustig aan wilden doen (maar ik ga wel elke dag even naar “huis”, en soms eten we samen), maar zondag gaan we weer samenwonen. Ook wel handig i.v.m. de verhuizing. De 28e wordt dat dus, dus weing kerst voor mij. Dat wordt inpakken met de kerst. Nou ja, was toch al niet zo in de kerststemming dit jaar.
Sorry voor deze megalange post, moest ff…
XXXX Mar

jeetje mar
dappere beslissing… heel veel sterkte de komende tijd
wat er ook uit komt… het zal allemaal wel erg moeilijk zijn en verwarrend en ook spannend

blijf aan jezel denken lieve schat
dikke kussssss

Dank je, scheet, we moeten gauw weer bijklessen

ja i know, nu ff druk met andere dingen maar waar ook ter wereld, ik ben te bereiken… dus… :kus:

Trouwens, ff heel ander onderwerp:
Marjan + Hubs hadden gisteren onwijs vertraging naar Istanbul, ze waren er pas aan het eind van de middag. Maar vandaag kreeg ik sms dat alles heel goed was, veel gezien al, en niet zulk goed weer., Maar het was heel gezellig. Mis d’r wel, hoor, maar ik gun ze hun uitje, alletwee zulke lieve mensen!!

ik weet het!! had sms gestuurd en die werd pas later bezorgd!

okey
vriendin een beetje gekalmeerd ivm haar aanvaring met mr enrico… hihi
heb nu nog meer zin in zondag, maar goed, eerst de hele zaterdag nog

reken maar niet op mij om t licht aan te doen… ikke lekker uitslapen… truste!

Hoi Mierre,

zoals Bloem al zei , dappere beslissing.
Ik zie dat er lang en goed over gesproken is .
Hoop dat het goed komt voor jullie beiden.