Kreeg trouwens vanmiddag het nieuwe boek van Solm*rtours en als ik daar dan zo in kijk… oh… heb ik zo’n zin in vakantie he.:wereld:
@roanna: thanx roanna, zal alle felicitaties morgen overbrengen
Weten jullie of alle nieuwe zomergidsen al uit zijn?
Geen idee eigenlijk. Wel die van Holland Inter**tiona*. Maar die hoef ik niet. Veel te duur.
ik kreeg een gids van s*nweb… maar alleen maar met de luxe hotels erin, tenminste voor turkije, heb niet verder gekeken natuurlijk ![]()
Snwe is nog niet online met de zomervakantie zag ik net. Ji*a al wel! Ga ik ff kijken daar!
Truste Beps :dag:
Oh, zie net bij Ji*a, dat Turkije ook pas vanaf eind december te boeken is.
vreemd, had al wel een gids gehad…
sowieso raar, want hun aanbad was eerst altijd alleen maar via internet… nu ook een gids, maar dus alleen met de 5***** acco’s en niet hotel serhan ofzo…![]()
@Bloem. Ik heb elk jaar nog een gids van Sunw** gehad en heb ook ooit bij hun geboekt ( Mallorca) , maar telefonisch.
@ roanna, owh vreemd
vorig jaar nix gehad
nou ja zal wel… allicht dat je al wel kunt kijken en dan pas half dec kunt boeken ofzo??
danke roanna…het heeft gesmaakt ![]()
nu lkkr naar bed…tot morgen allemaal…xx
Ik wacht wel even tot alles online komt en eventueel de gidsen komen. Wacht ook nog op vay* . Die is er ook nog niet met zomervakantie’s.
Ook houd ik de bovenstaande advertentie’s hier op WW in de gaten. Ik zag er laatst wel een, waarbij je al kan boeken, maar wacht toch liever ff op de anderen.
Vreemd krijg net een cijfer terug voor mijn huiswerk een 7, ben hier blij mee dit huiswerk afgelopen dinsdag ingestuurd, datgene wat ik 25 nov ingestuurd heb nog niet
Kan niet wachten tot alle gidsen er zijn en deze kan ophalen bij het reisbureau
Dames en heren… ik ga er ook vandoor.
Weltrusten allemaal en tot morgen weer.
:dag::slapen:
@roanna: weltrusten en tot zondag verwacht morgen hier niet te zijn werken tot 18 uur zusje komt hier dan met eten van die grote gele m daarna gelijk door naar ouders
Nou werkse dan morgen Linda en veel plezier met de familie morgen.
Weltrusten allemaal. :dag: Nu ga ik echt. Hi, hi.
@ roanna, vroegboek korting?? in januari kan je toch ook al boeken?
@ linda, heb je al een beetje meer inzicht in de vakantie? vertrek-luchthaven enzo?
@ hans, ben je stil :D?
ikke aan de pruts met de website en mn slideshow… :retard:
allemaal slaap lekker, prettig weekend, werk ze, smakelijk,
in case i dont see ya: goodmorning, goodevening and goodnight ![]()