@ hans… favorieten ontbreken?? pardon? de enige die ontbrak was mr. ijskonijn uit canada, jeremy wotherspoon, voor de rest was tout le monde in heerenveen
ikke doe het liever met een laptap toetsenbord hoor, dan typ ik volgens mij wel 1000 aanslagen per minuut…
heb alleen op mn werk een idioot toetsenbord, raak telkens de capslook en de /// ipv …
Hans, mijn man heeft tot aan zijn pensioen bij het voorsoorteercentrum van toen nog PTT gewerkt als avondmedewerker en vond die werkstress voor kerst altijd heerlijk. Gezellig met veel mensen.
Heb op mijn werk voor de kassa sinds eind september eindelijk een normaal toetsenbord net als bij een pc werkt toch pretigger dan wat we hadden een klein tetsenbordje vooral wanneer je een tekst moet typen
@Linda: Oh wat gezellig weer dan. En lekker voordelig uit he? Wel in de goede coupe gaan zitten he!!! ha, ha. :unibrow: En inderdaad, nog gefeliciteerd met je vader.
@ hans, dan heb je niet goed geluisterd, 400 hondend punten uit 4 wedstrijden, royale voorsprong, kan wel 2 wedstrijdjes missen en wil niet op en neer vliegen, bovendien wil hij zn trainingsblok uitbreiden en afmaken…
tis ‘maar’ een world cup
@ beps, owhhh spannend hp… zal wel omschakelen worden dan naar de kite runner!