Ttt 70!

@ hans… favorieten ontbreken?? pardon? de enige die ontbrak was mr. ijskonijn uit canada, jeremy wotherspoon, voor de rest was tout le monde in heerenveen

ikke doe het liever met een laptap toetsenbord hoor, dan typ ik volgens mij wel 1000 aanslagen per minuut…

heb alleen op mn werk een idioot toetsenbord, raak telkens de capslook en de /// ipv …

Morgen nog een dagje werken en dan weekend, 's avonds viert mijn vader zijn verjaardag

Ja,we steken er nog een op;bloem?ingesust?

Hans, mijn man heeft tot aan zijn pensioen bij het voorsoorteercentrum van toen nog PTT gewerkt als avondmedewerker en vond die werkstress voor kerst altijd heerlijk. Gezellig met veel mensen.

Ik neem er nog een! :stuck_out_tongue:

Heb op mijn werk voor de kassa sinds eind september eindelijk een normaal toetsenbord net als bij een pc werkt toch pretigger dan wat we hadden een klein tetsenbordje vooral wanneer je een tekst moet typen

@roanna: mams heeft vorige week nog zo’n treinkaart gekocht die gaan we in februari gebruiken om naar de huishoudbeurs te gaan

mn pc is traag, bouwt ww ultra traag op, website maken, stukkie schrijven en msn met schaatsfans in heerenveen

Roanna
Heb er een muis bij hoor, ga niet met dat schuifje zitten prutsen.

Hans
Ben dus niet de enige die er naast zit te pikken hier.´

voor mij een zote witte alsjeblieft…

@linda…gefeliciteerd met je vader

ik kan met touchpad, of met wiebelknopje of met de muis, links of rechts, maakt allemaal nix uit!

mis vaak wel mn nummerieke toetsenbord…

Ola
Ouders gone, hubbie nog op de bank, wachtend tot ik zn compie met rust laat…

Heb altijd moeite om van werk naar hier en van hier naar werk over te stappen. Hier grotere toetsen dus zit er overal steeds naast :hihi:

Nu met HP naar boven en na het lezen :slapen:… HP bijna uit, kan niet wachten…zooo spannend…

Tot morgen

Ikke is weg…
:dag:!!!

HP??? Oh die.

Truste Beps. Ga je nog “bijbabbelen” of gelijk slapie doen? :paranoid:

@Filiz… het staat ingeschonken. Proost!!!

@bloem;Jeremy;wereldrecord 34.05 en die laat het afweten in Heereveen…NOS gooide het erop dat die op’‘onze’'baan vaak pech had…

Fabeltjes?

@Linda: Oh wat gezellig weer dan. En lekker voordelig uit he? Wel in de goede coupe gaan zitten he!!! ha, ha. :unibrow: En inderdaad, nog gefeliciteerd met je vader.

@roanna: we stappen beide op hetzelfde station in

@filiz: dank je

Juppie 3000e post!!!

@ hans, dan heb je niet goed geluisterd, 400 hondend punten uit 4 wedstrijden, royale voorsprong, kan wel 2 wedstrijdjes missen en wil niet op en neer vliegen, bovendien wil hij zn trainingsblok uitbreiden en afmaken…
tis ‘maar’ een world cup

@ beps, owhhh spannend hp… zal wel omschakelen worden dan naar de kite runner!

Weet ik wel! :unibrow:

Nou nog een keer gefeliciteerd Linda!